Het andere Youtubers/Bloggers topic #13

Echt he… Het is toch totaal niet tof om zo te doen. Al helemaal niet tegenover al die mensen die je boek al gepre-ordered hebben en dus vooraf gefinancierd hebben.

Had ze het boek uberhaupt afgeschreven als er niet veel in de pre-order was verkocht?

2 likes

Maar zou ze dan niet langer daar moeten zijn?

3 likes

What’s up met Jamie Li? Die huilende story?

Zegt ze niet echt, denk vooral willen laten zien hoe REAL ze is

1 like

Maar @Dossantos herkende de man waarmee ze was niet toch? Of wist je zeker dat het Robbert was? Anders was het misschien wel Kaj? (@Dossantos)

Kaj hoor je wel, geloof me (weleens in Rotje centrum tegengekomen)

Nick van Bonnie heeft Kakhiel gehaald:

37 likes

Kakhiel, is dat überhaupt nog relevant

23 likes

Ik hoop INTENS dat dit waar is, maar een week voor Temptation Island opnames lijkt me wel echt superkort dus wat dat betreft vind ik het wel gek :weary: MAAR IK HOOP HET WEL ZOOO ERG

1 like

Ze was 100% met Robbert en een mevrouw van middelbare leeftijd met blond haar. Die mevrouw herkende ik niet. Robbert had wat mappen in z’n hand en ZL was niet mee. Kaj heb ik dus niet gezien, maar misschien was hij er al?:grin:

3 likes

Hella?

Wow zij organiseert toch feesten enz? Weddiiiiing
Nee jk haha

2 likes

Nope! Niet iemand die ik uit vlogs zou herkennen

Ik weet nog dat ze bij Love Island de hele tijd heen en weer reisde, toen moest ze ook niet iedere dag presenteren maar eens in de zoveel dagen en ging ze tussendoor naar huis.

Maargoed misschien zit ik helemaal fout hoor :joy:

1 like

Ohh oke dan had ik het verkeerd onthouden haha. Dacht dat er een man bij was de je niet herkende. En als je de vlogs niet zou kijken zou ik snappen dat je Robert en of Kaj niet zou (her)kennen.

Ben benieuwd wat het is dat morgen bekend word en of ze daar voor op reis was of gewoon op vakantie was.

Hm ja lijkt mij niet zo handig nu met corona haha maar wie weet.

Nou mag toch hopen dat ze nu niet 3 keer per week op en neer zou gaan vliegen voor wat dan ook :woozy_face:

2 likes

Ik vind dat dus geweldig! Perfecte asmr voor mij.

1 like

Oh een kennis van mij is vorige week naar Italië gereisd voor temptation island met haar vriend! Dus kan echt kloppen haha

96 likes

Maar Kaj doet toch de ‘vip’ versie is de kennis een ‘vip’ ? haha