Het andere Youtubers/Bloggers topic #13

Wow zij organiseert toch feesten enz? Weddiiiiing
Nee jk haha

2 likes

Nope! Niet iemand die ik uit vlogs zou herkennen

Ik weet nog dat ze bij Love Island de hele tijd heen en weer reisde, toen moest ze ook niet iedere dag presenteren maar eens in de zoveel dagen en ging ze tussendoor naar huis.

Maargoed misschien zit ik helemaal fout hoor :joy:

1 like

Ohh oke dan had ik het verkeerd onthouden haha. Dacht dat er een man bij was de je niet herkende. En als je de vlogs niet zou kijken zou ik snappen dat je Robert en of Kaj niet zou (her)kennen.

Ben benieuwd wat het is dat morgen bekend word en of ze daar voor op reis was of gewoon op vakantie was.

Hm ja lijkt mij niet zo handig nu met corona haha maar wie weet.

Nou mag toch hopen dat ze nu niet 3 keer per week op en neer zou gaan vliegen voor wat dan ook :woozy_face:

2 likes

Ik vind dat dus geweldig! Perfecte asmr voor mij.

1 like

Oh een kennis van mij is vorige week naar Italië gereisd voor temptation island met haar vriend! Dus kan echt kloppen haha

96 likes

Maar Kaj doet toch de ‘vip’ versie is de kennis een ‘vip’ ? haha

Oh nee ze is zeker geen vip hahaha

Misschien doen ze ipv VIP nu die Amerikaanse insteek van ‘t programma (die stond ook op de planning dacht ik)

2 likes

Ja daarom dacht ik er inderdaad ook aan! Heel vreemd.

Wauw, plant ze nu ook de huwelijksnacht? :open_mouth:

11 likes

Andere Robbert haha!

3 likes

Sanneke heeft serieus een tikkie om geld te doneren, zodat zij dingen kan proeven voor haar Sanneke Proeft account. Dan kan ze dingen blijven testen voor haar volgers. Nou als ik het wil testen dan koop ik zelf wel. Jezus ben echt in shock.

115 likes

En als ze nou echt goede uitgebreidere reviews zou geven. Maar nee hoor, met 3/4 zinnen maximaal moet je het doen. “Wel lekker” “niet zo lekker”

7 likes

Zin om 1 cent over te maken

39 likes

Precies dat. Echt reviews van 3 zinnen met allemaal nietszeggende argumenten

2 likes

Misschien mag ze met Alwin meedoen

1 like

Gisteren was er een event in een beddenwinkel waar Hella aan mee werkte. Ik dacht Beter Bed.

Kan verband hebben met elkaar.

3 likes