Sowieso is het niet echt een top bed volgens mij
Oh ik vind het ook echt heel erg zonde, zoân ÂŽhardâ kleur bij die rode en roze wand.
jeetje wat schaamteloos! En origineel is het ook al niet. Je hebt meerdere accounts die dit zonder spon/gehengel doen, alles zelf kopen en die veel leukere en uitgebreidere reviews schrijven.
Ik vind het haar wel sieren dat ze gewoon doet wat ze zelf mooi vindt en niet meegaat in interieurtrends zoals dit! (wat wel heel mooi is hoor, daar niet van)
Die Marij op de foto werkt ook bij RTL, dus dit komt allemaal wel mooi samen haha, goed gedetectived weer hier.
Ik had ook al zitten zoeken voor welke programmaâs ze werkt of maakt maar ik kom niet verder dan late night helaas hahah.
Hahaha wou dit net plaatsen wat een lelijk bed. Tenminste niet mijn smaak. Dat tafeltje voor de verwarming snap ik ook niet. Niet echt praktisch om het daar neer te zetten.
Heeft iemand hier een screenshot van? Ik kan de vlog niet kijken haha
In een fb groep waar journalisten oproepjes doen is er een oproep voor bedrijven die wel eens door influencers zijn benaderd voor producten. Haha gelijk een influencer (denk ik) die reageert met; laten jullie dan ook influencers aan het woord? En dat bedrijven belabberd omgaan met influencers en het niet een laten we influencers afzeiken artikel wordt.
Haha ik zit op mijn handen om niet te reageren met; misschien moeten influencers dan minder opzichtig schooien om spullen.
Haha jezus dit is toch niet echt he, ja waarschijnlijk wel maar damn. Beetje gek om een snack review Insta te maken en dan roepen ja maar jullie âmoetenâ wel geld overmaken zodat ik het kan blijven doen! Tja misschien moet je het dan gewoon niet doen?
Ja same, ik heb mn makeuptafel ook ervoor. Lellike ding weg én daglicht.
Sanne die op insta zegt dat ze ervan droomt om weer actief te worden op YouTube als ze kinderen krijgt. Why
Omdat ze dan gratis troep krijgt
Ik vind het allemaal zo niet bij elkaar matchen⊠echt jammer
Huh wat gek het bed zo tegen dat muurtje dat uitsteekt
Jeetje wat lelijk dat bureautje. Net te klein om die kachel volledig te bedekken
Je kan net niet lekker bij die kast zo toch, door dat tafeltje ervoor⊠Maar misschien is de ruimte ertussen wel groter dan op het plaatje lijkt.
Je zou er nog best wat leuks van kunnen maken door heel slim en creatief om te gaan met kussentjes, bedovertrek, verlichting, stoelen, schilderijen. Maar ik denk niet dat ze die cirkel succesvol rond zullen krijgen. Toch vind ik dit leuker dan een all white inrichting met twee houten en rieten dingen.
Ik zou als ik haar was die make up tafel in haar kantoor zetten of die andere extra kamer die ze nog hebben.