Het is een kaptafel!!!
Ik had als ik hen was lekker de slaapkamer en het kantoor omgewisseld. Alleen het bed in de slaapkamer, kledingkasten in het kantoor. Ik vind de indeling van die kamer zo onlogisch nu.
Het is een kaptafel!!!
Ik had als ik hen was lekker de slaapkamer en het kantoor omgewisseld. Alleen het bed in de slaapkamer, kledingkasten in het kantoor. Ik vind de indeling van die kamer zo onlogisch nu.
Ik had van die slaapkamer een kleding kamer gemaakt. En de slaapkamer in een andere kamer gedaan die iets meer feng shui is want hier word ik helemaal nerveus van.
Haha al die reacties over dat huis van Bonnie steeds.
Ik ben het vaak wel eens met wat er gezegd wordt trouwens, maar ik vind het ook wel leuk dat ze deze keer niet alleen voor witte muren met witte/grijze ikeameubels (met heel veel kleine troepjes en frulletjes als decoratie, maar dat moeten we nog zien) gaat maar gewoon dingen durft uit te proberen. Volgens mij vindt ze het zelf wel mooi.
Ik ben wel benieuwd of ze snel op dingen uitgekeken raakt zoals die kleuren in de slaapkamer. Zou het typisch iets voor Bonnie vinden om daar dan snel op uitgekeken te zijn (en daar maandenlang over te zeuren en dan Nick die het er niet mee eens is of geen knoop wil doorhakken )
This topic was automatically closed after reaching the maximum limit of 5000 replies.