Het andere Youtubers/Bloggers topic #13

Klinkt leuk hoe het oorspronkelijk was. Nu is het dus een verlengstuk van Amsterdam geworden: import, duur, wachtlijsten, status…

8 likes

Klinkt echt als de hel. Allemaal rijke yuppen die zo lekker genieten van “het campingleven”

22 likes

Zit er geen wc in die hutjes?

1 like

In Amsterdam zelf heb je ook een aantal van die tuinhuisjesplekken en daar sta je rustig tientallen jaren op de wachtlijst en betaal je vervolgens 10.000-12.000 euro voor een (wel best luxe) tuinhuis. :scream: Nou ja, ‘je moet wat he’ als je zelf geen buiten hebt, maar lijkt me duidelijk dat dat voor de gemiddelde Nederlander niet (meer) is weggelegd.

3 likes

haha ik ga helemaal stuk om die pop up store

Iets zegt me dat mensen die tegenwoordig 2500 euro per jaar aan een plekje + de aanschaf en onderhoud van zo’n huisje kunnen betalen, nu net de mensen zijn die wel een buiten hebben/kunnen betalen in Amsterdam. Vind dit echt fascinerend.

9 likes

Dit andere topic @marley. :grin:

Oninteressant anekdotisch bewijs

Een oud collega van mij had een mega huis in Aerdenhout, een appartement in Amsterdam maar ook een plaatsje op camping Bakkum, want je moet er ook af en toe eens uit toch? :crazy_face:
Gentrificatie is echt een van mijn fascinaties.

22 likes

Bij campings vind ik de populatie altijd erg interessant. Heel duur en veel voorzieningen = yuppen en kakkers, veel animatie, normale prijzen = ‘het volk’, goedkope natuurcamping = de linkse elite.

14 likes

Wij hadden vroeger (begin jaren negentig) ons buurtkampeerweekend op camping Bakkum. Was een superleuke plek altijd! Met als hoogtepunt het WK voetbal in '94 kijken met alle campinggasten.

Dit vind ik misschien toch wel de meest irritante humble brag die ik ooit gelezen heb

56 likes

Omggggggggg wat walgelijk dit :woman_facepalming:t3:

45 likes

Ik zag dit ook net en wilde het net komen posten.
Vreeeeselijk :woman_facepalming:t3:

7 likes

Ik las dit in de stem van Elise.

6 likes

Insinueert ze nu dat die 5 flapjes ravioli met groenten een ongezonde maaltijd zijn? Is het haar missie om haar volgers te triggeren ofzo jezus.

56 likes

Iemand volgt de Instagram van Rianne Meijer zo te zien.

9 likes

Pfffff dat hoofd altijd :roll_eyes:

1 like

Oh pff haha, ik dacht dat dit dezelfde persoon was ondanks het verschil in haarkleur (ik volg/kende beiden niet).

ze moet ook echt graven in haar archief aan duizenden stories en kiest dan de karige ravioli om neer te zetten als ‘ongezond eten’?

5 likes

De tering zeg