Het andere Youtubers/Bloggers topic #13

Oh echt? Oeps! Haha. Nou ja, in mijn ogen leven ze alsnog heel zuinig en dan ben ik wel minder jaloers dan bij influencers die geld als water verdienen en gun ik het haar meer.

2 likes

Ik zou dan voor een cringe niveautje hoger gaan en poseren bij het Bakkum-bord.

2 likes

Klèr blèr

Idem hier. Ik vind die rare bekken zo raar, ik volg om die reden Saar K ook niet meer. Ik trek dat niet rare bekken trekken.

2 likes

Heb jij wel eens een hele zak kadetjes in 1 keer opgevreten?

• Ja
  • Nee
  • Ik lust geen kadetjes
  • wel meer dan 1 zak

0 stemmers

Bonnie ook maar gaan volgen om de verhuisvlogs hehe, hoop alleen zo dat de tegels op de vloer in de wc blijven. :astonished: Zo mooi! Maar goed moet wel je smaak zijn natuurlijk.

1 like

Bonnie leeft toch allang niet meer zuinig? Behalve het inslaan van Hak dan en patat bewaren voor de volgende ochtend. Ze koopt best vaak (uit het niets) dure producten, gaat vaak uiteten/koffie drinken, (ver) op vakantie etc. iig niet zo skeer als ‘vroeger’

7 likes

Hahaha ik vind het wel heel grappig hoe dat steeds als voorbeeld wordt aangehaald terwijl dat gewoon totaal verzonnen is door iemand hier.

8 likes

Ik zou met liefde 3 jaar op HAK leven als ik dan precies zo’n huis kon krijgen :ok_hand:

7 likes

Ik mis de optie ‘wat zijn kadetjes?’ haha.

14 likes

Ik vond eigenlijk dat Bonnie daar nog best uitgebreid op in ging, vrij lang verhaal over hypotheken waar Nick wel of niet mee mocht tellen met z’n PhD contract en haar bedrijf enzo. Maar goed het zijn geen getallen natuurlijk haha

8 likes

Ohh vreselijk heb het net zitten kijken. Een advocaat (daar gespeld met een K haha) die zegt: ja je hebt in principe niets te doen, dus ga ik lekkere hapjes maken. En ik heb goede ‘gear’ en de bbq hoort daar ook bij… pfff wat een opschepperig gedoe.Bij 3:00 min

Billen

11 likes

@Zaadjes @Xiomara Ik moet eerlijk bekennen dat ik haar vroeger intensief volgde maar nu niet meer, dus ik had er denk ik niet over moeten oordelen want geen idee hoe ze nu leeft inderdaad.

Denk dat veel influencers direct de volledige sympathie kwijt zijn als ze tot in detail uit een zetten wat het huis gekocht heeft en hoe dat betaald is.

Bij Bonnie worden de begrippen gierig en zuinig hier denk een beetje verward. Ze is gierig (wat imo niet per se een slechte eigenschap is), maar in de paar vlogs die ik bekeken heb zeker niet zuinig.

1 like

Zakken vol!

1 like

Haha dit komt echt net voorbij op Insta :sweat_smile:

20 likes

Nou, volgens mij is ze niet perse zuinig of gierig maar vooral ‘slim/gecalculeerd’.

1 like

Is de definitie van gierig niet altijd negatief? Als in, als ik de omschrijving lees is het volgens mij inherent aan het woord dat het ‘overdreven zuinig’ of ‘hebberig’ is, ben benieuwd op welke manier jij gierigheid positief kan uitleggen. Zuinigheid snap ik wel, maar deze niet

7 likes

Ik klikte random een vlog aan die in mn YT homepage stond en moest wel echt lachen om het moment vanaf 8:00 :joy:

9 likes