Het andere Youtubers/Bloggers topic #13

Hierbij denk ik dan van: huh je hebt toch alleen deze en deze kroeg in uuu en die zitten naast elkaar??
maar dan realiseer ik me dat misschien een beeeetje in een bubbel zit dus meer reden om de je trench ebook te bestuderen

1 like

Keek even op haar insta en toen zag ik dat queen of jetlags echt een soort mrskeizer is bij haar :joy::joy:

Wat een slijmjurk

14 likes

Sorry niet opgelet, beter zo? :slight_smile:

2 likes

Ja het is wel echt een Kylie wannabe.

4 likes

Hahaha oh dat hoefde niet hoor maar thanks

1 like

Ik vind het een leuke video etc. maar ben het zo met je eens over die uitspraak van hem! Ik denk nu ook meteen dat hij dus blijkbaar de BLM movement dus ook ‘overdreven’ vind of niet snapt, omdat hij t ook echt zo zegt van “Oh kan dit OOK niet meer”.

1 like

Ja en over zo iets doms ook?

Ik dacht ff dat het kylee jenner was haha. Dacht nou nou queentje die gaat je comment echt niet zien heur.

2 likes

Zij en Monica zijn geen vriendinnen meer ook gok ik, aangezien ze elkaar niet meer volgen. Zag dat die Kiana (vriendin van Monica) haar wel volgt.

1 like

Kan ze alleen naar links kijken?

12 likes

Ze is iig druk bezig met nieuwe vriendinnen proberen te maken :rofl:

1 like

Kroegentocht na Covid :joy:

6 likes

vinden jullie proefvideo’s interessant? dus een video waarin mensen allerlei etenswaren gaan proeven?
voor mij werkt dat echt totaal niet, ik kan me bij beschrijvingen nooit iets voorstellen en smaak is zo iets persoonlijks. vooral eten. :confused:

  • ja vind ik interessant
  • nee vind ik niet interessant
  • neutraal

0 stemmers

Ik vind het als onderdeel van bijv een vlog wel okee maar een hele video eraan gewijd interesseert me echt geen reet en kijk ik niet

2 likes

Ik kijk ze soms omdat ik benieuwd ben of ze dingen proberen die ik nog niet ken, maar kan me idd weinig voorstellen bij de smaak dus daar let ik nooit zo op

1 like

Ik vind het alleen leuk als ze het hele menu eten en dan niet allerlei dingen overslaan.

Ik wil gewoon graag zien wat ze allemaal hebben bij de taco bel enzo

9 likes

Jaa dit idd. Boeit me niet wat hun er van vinden. Ik wil fantaseren over wat ik zou bestellen

11 likes

Dat laatste vooral.
Bonnie doet ook wel eens proefvideo’s maar wij hebben denk ik echt een andere smaak haha.
Dingen waarvan zei zegt “oh my god dit is geweldig. suuuuuperlekker” vind ik zelden te pruimen. En als ze iets vies of “heftig” vindt vind ik het vaak wel lekker :sweat_smile:
Dus ja ergens zou je kunnen zeggen dat ze wat dat betreft wel werken haha

Ik vind het trouwens wel leuk om te zien hoe producten er ‘in het echt’ uitzien.

Maar het allergrootste nadeel van proefvideo’s is dat ze zelden zonder gesmak, onsmakelijk eten of met mond vol praten zijn :neutral_face: no thanks

Ik vind die van teske heel leuk! Wil zelf wat meer vega(n) gaan eten en krijg daar echt inspiratie door. Maar gewoon van algemene dingen zoals Lotte laatst met chips word ik niet goed van, zo saai

24 likes

Ik vind die van Teske ook leuk! Ik eet zelf ook vegetarisch en grotendeels veganistisch, dus inderdaad handig ter inspiratie

3 likes