Het andere Youtubers/Bloggers topic #13

Ik snap niet zo goed dat Bonnie eerst de muren verft en vervolgens pas het plafond.

10 likes

Het is 25 juli. Kom maar op King Alert!

22 likes

Haha ja inderdaad, maar dat dacht ik ook toen ze de stopcontacten aan het afplakken was in plaats van er even afhalen.

2 likes

Nooit gedacht dat er zoveel bouwvakkers en klusjesmannen op ons forumpje zaten

27 likes

Ik snap ook niet dat ze niet eerst het houtwerk schuurt en lakt. Dat ziet er zo vergeeld uit…

8 likes

wie offert zich op om te kijken

1 like

Pas om 19:00 :frowning:

1 like

Dan kan ik niet kijken :sob::sob:

Vinden jullie Youtubers creatief? Bijvoorbeeld Diana, Endless Weekend etc. Ik keek laatst een vlog, geen idee meer van wie maar denk Leonie, en die zei dat Youtube wel echt haar baan was omdat ze lekker creatief kon zijn. Vind de meeste weekvlogs niet heeeeel creatief (geedit, opgezet, gefilmd) van de doorsnee Youtuber.

4 likes

Denk deels eigenlijk wel: zie definitie: scheppend vermogen bezittend, met een scheppende geest. 1) die nieuwe dingen kan maken Voorbeeld: Hij is heel creatief met koken.Synoniemen: origineel, vindingrijk

Dat vind ik genoemde Youtubers niet. Vaak doen ze gewoon wat er al gedaan is, wat ik weinig origineel of vindingrijk vind.

2 likes

Nee maar ze zijn het beide niet haha. Het is hallo ik ga nu hier heen " Knip in de edit " ik ben nu hier. Klaar. En al zou je qua editen iemand na doen dan ben je alsnog creatiever bezig dan alleen knip en plak.

1 like

Ja, ik vind het maken van youtube video’s en daarmee dus youtuber zijn op zich wel creatief. Er is sowieso altijd de druk dat je ‘iets’ moet maken en laten zien aan anderen.
De video’s zelf vind ik zeker niet altijd even creatief of origineel, maar ik denk dat er onderschat wordt hoeveel (denk)werk er zelfs in een standaard video gaat zitten. Het blijft toch iets persoonlijks en is geen fabriekswerk.
Zoals ik al zei, ik vind veel van de video’s niet origineel en veel youtubers zouden er meer werk/creativiteit in kunnen steken (en die vaardigheid hebben ze vast niet allemaal), maar ik vind creativiteit geen wedstrijd en vind dat je er ook niet echt een rangorde aan kunt verbinden.

3 likes

Mensen die bijvoorbeeld sketches maken wel maar iemand die vlogt of een ‘react to’ video maakt vind ik niet heel creatief. Wellicht kun je nog zeggen dat in editen enige creativiteit zit qua hoe je het in elkaar zet en welke muziek je gebruikt maar verder dan dat niet echt

1 like

Haha de video van Kingalert komt zowaar wel vandaag! Rond 7 a 8 uur en hij zal tussen de 52 en 56 minuten duren

1 like

en dat op je verjaardag! dubbel gefeliciteerd!

21 likes

Ja! Wat een cadeau :heart_eyes: en dankjewel!

10 likes

Jammer dat er rond die tijd precies een Ziggo storing en hard drive crash gepland staan.

69 likes

Jaa, klopt. Ik vond het net op een toneelspel lijken. Vind al die haat comments op haar wel erg heftig hoor. Maar ze is zelf ook iemand die andere mensen snel beoordeeld, tenminste dat kwam toen heel erg zo over.

Ik herinner me dat ze een keer met Mascha een mukbang had en die hele Mukbang ging over een of andere ervaring in een kledingwinkel en ze kwam (vond ik) over als een agressief en onsympathiek kind.

1 like

Die businessideeën van Jennie in haar Insta story. De moestuintelefoon??? :joy: Sorry maar hebben mensen hier echt behoefte aan? Je kan toch googlen

27 likes