Maar wat moet ze er dan bij zetten? Het is ook nooit goed naar mijn idee
Bah echt walgelijk.Slam heeft wel vaker van die achterlijke âgrapjesâ,zoals met Maan destijds
Edit: oops,dat met Maan was 538
Maar, heb je gelezen wat ik waar precies van vind?
Ik vind die en âlolâ zo irritant. Zo van âoh damn zo kĂŒt ik moest dit zelf betalen manâ
waarschijnlijk met een knipoog maar vind het alsnog als irritant verwend gedrag overkomen vooral met die duizenden euroâs die ze overal op bespaart op al die shit die ze met spon krijgt
Haha Tim Hofman interviewt hem nu op 3fm, hij kletst zo dom omg
Hahah waarom zijn alle comments in de laatste clip van Selma in het Duits.
Jay! Fragment staat hier tussen https://www.npo3fm.nl/nieuws/3fm/390340-kijk-terug-het-debuut-van-tim-hofman-op-3fm
Maar ik zou het ook pijnlijk vinden als mn ouders bv alles zouden geven en ik ineens iets duurs zelf moet betalen. Tuurlijk ben ik dan dankbaar, maar als ik het afreken zou ik ook wel even denken van shit.
Haha ja, dat vond ik ook heel typerend. Maar ja, was vanaf het begin wel duidelijk dat zij het in dit gesprek niet echt eens gingen worden
Julia Mekkes vindt haar gouden behang (dezelfde als die de Huismuts in haar woonkamer heeft) echt super betaalbaar: 119,- per rol :â)
Super betaalbaar is wellicht overdreven en ik vind het ook niet goedkoop maar zo te zien aan de foto hierboven is het wel een net behangetje, in principe vervang je dat ook niet zomaar
Over smaak valt niet te twistenâŠ
Nee, maar ze laat wel vloerverwarming installeren. Altijd warme kaassoufflĂ©âs!
Heb je de rest van haar stories gezien? Zoals ze zelf ook zegt, is Sanneke er wel al langer mee bezig. Wellicht niet langer dan Vera maar dit is niet iets van een paar weken
Vera heeft toch niks te maken met de shoot van Linda of wat bedoel je?
Bodypositivity is niet âineensâ een hot item. Het is er al heel lang maar ineens zien merken en magazines het als een trend en slaan daar dan compleet de plank mee mis.
Waar heeft Vera dan wel mee te maken volgens jou? Ik begrijp je niet helemaal.
Ik ook niet
Ik heb geen idee maar Vera had vorige week wel een paar stories geplaatst met kritiek op die Linda. Ze vond dat ze het niet goed aangepakt hadden. Misschien gaat het daarover?
Haha ik vond dat ook opvallend, ze lijkt nog nooit van 9010 te hebben gehoord. Witwit doe je meestal op het plafond en dan 9010 op de muren als je daar âgewoon witâ wiltđ€·
Ik heb nog nooit een muur gewit (altijd verhuisd naar huurhuizen met al prima mooie witte muren ) en zelfs ik weet wat RAL9010 is haha.