…I…
Werd ik nou zojuist afgemeld omdat het zo druk is op het forum door deze video Of is er een ander ‘belangrijk’ iets aan de hand
Das wel echt gênant voor ons allemaal
Bonnie eet een snack en iedereen zit in spanning of ze de 2e helft laat staan of niet.
Ik dacht ik wil best een samenvatting maken maar ik begrijp er echt niks van
Volgens mij gaat het over een meisje dat hem wilde cancellen en nu probeert hij alles wat zij heeft getweet te ontkrachten ofzo
Edit: nou kijk ik de video ook wel op x2 maar daardoor lijkt hij nog raarder haha
Ik uhhh…haak af! Wat een verschrikkelijke filler meuk. Ik lees de keypoints later wel.
Nooit stoned geweest maar hoe langer ik er naar kijk hoe meer ik het idee krijgt dat ik stoned ben. Snap er de ballen van. Gekke edits wel
Wij zijn gaan doorspoelen en rond 29:50 begint hij over Tim Hofman. Maar waarom haalt hij steeds alleen maar Amerikaanse youtubers erbij. En veel vrouwen verzinnen volgens hem metoo beschuldigingen. Ik wil mijn oogballen uitkrabben.
Dus hij heeft hier 2 weken voor nodig gehad? Gênant.
Hij ging toch vertellen wat er op al z’n harde schijven stond?
Wie is zij dan? edit: oh staat nu hieronder
Ik snap helemaal niks van deze video lol
Ik hoopte op juicy details over bekende Nederlandse youtubers
Ja ik ook, dit boeit toch niemand
Eerst:
Jankiejankie. Tim heeft geen context geplaatst en hij wil KingAlert cancelen. Nu komt allemaal BEWIJS met vage tweets. Blabla saai snap er niks van. Het belangrijkste is: KING ALERT STOPT!!! Maar wees niet bang, hij stopt toch niet!!! Er blijven gewoon video’s komen van hoe hij bijvoorbeeld zijn BMW gaat painten. EN. Wist je je dat. Hij 43 is??? En je mag vooral meekijken met zijn streams. Wel 16 +!! En hij is dus zelf 43. En niet 46 Tim Hofman, superflauw.
Teeeeeering he, weer zoveel kostbare minuten van mijn leven weggegooid.
Jullie moeten je allemaal schamen dat je deze draak views hebt gegeven.
Aangezien ik alleen de echte koning stan een ander filmpje:
Twee hippies die een oude zeilboot hebben veranderd in een piratenbootboomhut.
Gevalletje nmsvpe ermee maar wel creatief.
Maar ook hoe ze zichzelf als een soort Sint Jennie profileert omdat ze dit gratis deelt “zodat anderen er misschien iets mee kunnen doen”.
Ook deze tip van de eeuw
Word boshuisjes-aankoopmakelaar
Een eigen boshuis.
Een plek beschut van de zon.
En altijd niemand in de buurt die van me houden kon.
Maar met de komst van de moestuintelefoon
is er altijd iets nieuws onder de zon.
Dus king alert doet al tijden stoer met harde schijven die iedereen kapot kunnen maken. Heb de video nog niet gekeken. Maar uit jullie reacties is alleen king alert gecanceld en geen juice over anderen?