Het andere Youtubers/Bloggers topic #13

Ik zie steeds vaker de hashtag #barter. Is dat in de praktijk niet gewoon hetzelfde als #gekregen haha?

1 like

Ja allemaal dingen over ene Beau van playstation en Tim

Ik zit er nu 17 min in. Onsamenhangend verhaal met veel onzin beelden. Niemand gecanceld of juice verteld. Voor boos op mensen die gemene dingen zeggen over hem en hij verdedigd zich op de meest gekke manieren.

Edit: nu leest ie haar tweets voor in een raar stemmetje. Maar hij refereert naar had als Sony medewerker. Ze stuurt die tweets toch uit eigen naam en niet als Sony medewerker.

Huh, hoe zijn we ineens beland op een uitleg over zijn achternaam en opa? Dit is zo onsamenhangend. Hij heeft die hele meid haar Twitter ook van boven tot onder doorgenomen om iets te vinden om haar op te pakken.

Ik weet niet of ik nog verder kan kijken.

Op het einde kwam nog aan bod dat 'n YouTuber een mail heeft gestuurd aan een bedrijf om ons Paul ergens weg te krijgen na het hele “schelden met kk”-debacle.

Zag net een clipje dat Paul dus tegen de YouTubers die deelnamen aan het gesprek had gezegd dat het gesprek zelf niet online zou komen.

Is dus weer een hoop gehype om niks, vond de eerste docu nog het beste. Shoutout naar die ene troll e-mail die uren aan content schonk.

Wat een deceptie dit.

Ik zit op 35 of zo nu

Bij een barter help je elkaar met gesloten portemonnee. Zo ken ik het in ieder geval vanuit mijn werkveld. Dus in ruil voor mijn product schrijf jij een artikel voor me. Bij gekregen stuur ik je wat op, maar weet ik niet zeker of jij er wat voor terug doet.

2 likes

Lol net die video gekeken van King Alert, wat een lachertje zeg :joy: De hele video heeft ie het over zichzelf en hoe geweldig hij wel niet is. Heeft ie hier nu serieus 2 weken over gedaan?? Ik dacht die haalt zijn hele harde schijf overhoop om echte juicy tea te vertellen, maar helaas :pleading_face:

2 likes

zelfs dat stukje was geen juice.

Heb het hele filmpje toch wel gekeken. Moest vooral lachen dat ie gepikeerd was dat tim hem 46 had genoemd. Verder vraag ik me af waarom dat gekke buikdans stukje steeds terug kwam.

Ja het was zo tering saai

1 like

Ik ben blij met deze comments! Ik ga echt niet zo lang een filmpje van de King kijken, wat zoals verwacht niet de moeite is.
Als de drama over jezelf gaat is het ineens niet meer leuk, verrassend.

1 like

De harde schijven zijn gewoon fake

6 likes

Ik las net hier op het forum ergens dat the upside down die pride chapel gejat zou hebben van een ander selfiemuseum (hoeveel bestaan er ook, niet normaal). Maar kan de post even niet vinden. En op het account dat dat post staat ook dit gejatte kunstwerk

Die blijkbaar weggehaald is nu omdat voorlinden het niet oké vond (en terecht).

56 likes

Anna heeft zelf ook gereageerd over de love chapel:

2 likes

Voor die Co bestaat Corona niet hè…

7 likes

:raised_hands: blessed

10 likes

Ooooooh denigrerend much

4 likes

fijne dag! :slightly_smiling_face:

3 likes

Ja, ik word hier zo boos om, te belachelijk voor woorden. Heb ook haar ook een dm gestuurd, niet dat ik een reactie verwacht, maar dit slaat echt nergens op :rage:

Echt bizar. Als we maar gezellig dicht op elkaar leuke dingen kunnen doen. Corona wat is dat, dat kunnen haar vrienden niet krijgen