Het andere Youtubers/Bloggers topic #13

Ik vind het dus vooral irritant als de proever heel de tijd “hmmmm” geluiden maakt, vaak ook nog vergezeld met het “proefgezicht” en een bedenkelijke blik of hevig geknik

23 likes

Hahaha dit is de perfecte omschrijving van Bonnie wanneer ze iets proeft

8 likes

Hoe vaker Monica zegt hoe gelukkig verliefd ze is en dat ze de ware heeft gevonden, hoe minder ik het geloof

En oh gelukkig gaat die babyshower van Danique niet door met al die dieren

18 likes

Jaaa love haar!

1 like

Ja! Zo irritant. En ik heb dit ook altijd heel erg bij deze YouTuber, zij doet echt HMMMMM!!!:

Ik vind haar zooo leuk maar ik HAAT het echt als influencers op deze sneaky manier maar spon hengelen.

46 likes

Nouja dit is alles behalve sneaky. :sweat_smile:

2 likes

True. Maar het zo verpakken als een domme vraag (jo ga gewoon naar de winkel en laat je daar adviseren zoals alle andere mensen), maar dan wel die bedrijven taggen, echt doortrapt.

7 likes

Maar dat licht is wel de hel on earth in deze serie. Ze was dan bij Femke/Famke en ik dacht (shame shame): woww wat is er met haar gebeurd (als in… wow veel aangekomen). DACHT ik. Maar toen kwam er bewegend beeld en toen: Nee joh. Gewoon normaal zoals altijd. Dat licht deed echt alsof ze 3 dubbele onderkin en onderkaak had gekregen. Niet dat dat erg zou zijn maar wat een verschil.

1 like

Ik had ook even hästens getagd als ik haar was.
Alhoewel, die zetten geen spon in denk ik, daar wordt het merk alleen maar ordinair van.

2 likes

Tip : Een kopen ipv schooien

3 likes

Ik had dit bijna gereplied, maar had eerder over dm een heel leuk gesprekje met haar dus dat vond ik dan weer gek. Maar ik baal er wel van, ze daalt hierdoor echt in mijn aanzien. Altijd lekker nuchter, leuke recepten en een toffe samenwerking met homemade (spon die ook je kijkers echt kunnen waarderen) en dan dit…:woozy_face:

Edit: ik snap ergens wel dat je het probeert, maar stuur die merken dan gewoon een dm ipv eerst je meest naïeve followers voor jan lul matrassentips te laten geven.

2 likes

Ah ja ik vind haar ook leuk (zat in een ver ver verleden op haar forum, waar ik de enige 14-jarige was en de rest was allemaal 10 jaar ouder ofzo haha) en dan ben ik toch naïef van: maar misschien wil ze echt gewoon tips? Maar goed dan hoef je die merken niet te taggen dus ben bang dat het toch geschooi is haha

Ik vind het zo verbazingwekkend hoe er van die Youtubers zijn die dat echt als fulltime job hebben. Zoals die Leonie van All about Leonie. What the fack doe je in hemelsnaam in een week??? 2 video’s per week waarvan 1 vlog, dus beetje filmen en beetje editen? Vraag me echt af of je je dan voldaan kan voelen aan het einde van de dag.

3 likes

Zij is sowieso queen spon. Maar dit is wel heel opzichtig inderdaad haha

Ja daar heb je inderdaad een goed punt.

Het is net zovewl werk als een part time baan ongeveer. Er is meer in het leven dan werken.

13 likes

Als ik maar rond kan komen, inderdaad. 20 uur zou echt ideaal zijn. Moet mij hier trouwens echt vaak voor verontschuldigen - ben gewoon geen werkpaard.

19 likes

Hij zou vandaag online moeten komen ik wacht met spanning af!!

9 likes

Ik volg haar al best een tijd, en vind het juist met spon wel meevallen, in vergelijking met andere #influencers volgens mij.