Het andere Youtubers/Bloggers topic #13

Ze zijn er toch ook gewoon blij mee? Dan is het toch prima.

6 likes

ik erger me er kapot aan, ze zegt het zo vaak dat het bijna lijkt alsof ze het expres doet :stuck_out_tongue:

'ja en in deze vuilniszak zit een tja, hoe zeg je dat, een soortement van afval. en volgende week ga ik op een tweewieler rijden, een soortement van fietsen eigenlijk :slight_smile: :slight_smile: ’

(geen quote, dit verzon ik zelf)

4 likes

Beste is gewoon een paar testers halen en die op de muur knallen, dan pas zie je de kleur goed.
Ik heb zo vaak gedacht adhv een staal dat een kleur het helemaal was en dan viel 't toch weer tegen.

Sinds ik testers gebruik, gaat 't goed, haha

1 like

Gelukkig vinden ze de muren zelf wel mooi.

5 likes

Ja hoor, ik doe dat altijd zo. Het boeit me ook niet zo, ik vind een kleur mooi, dan zal het vast mooi staan in de woonkamer. En een nieuwe kleur vind ik altijd leuk, meteen een andere woonkamer.

7 likes

En nu snel op insta stories zeggen dat ze het niet door heeft dat ze het woord überhaupt zegt…

8 likes

afbeelding

7 likes

Hoedan ze zegt het bijna voor en tussen elk woord zoals spongebob in deze aflevering.

11 likes

Waar haal je die info vandaan?

Voor zover ik weet betalen hema, h&m en inditex (zara) wel en onderschrijven zij #payup. dus ben wel benieuwd en wil er graag meer over lezen.

1 like

wat een leuke vent is Djurre toch (q&a met hem in de laatste vlog van wil)

6 likes

Pas op, deze vrouw fileert iedereen die iets over d’r zegt.

1 like

Onderzoek van correspondent. Ze betalen inmiddels ja, maar daaraan gaat een periode van niet betalen vooraf. Ze betalen niet uit het idee van: dat is het juiste om te doen. Ze betalen omdat een fabrieksdirecteur naar de media stapte met het verhaal dat al deze modeketens voor miljoenen aan bestellingen annuleerden. Het is damage control.

2 likes

O mijn God haha Jezus. Ik dacht nou hoe erg kan het zijn, maar wow dat scheelde echt vrij weinig. Ik zou zelf dus echt gewoon naar beneden bedonderd zijn, hij kan zichzelf gelukkig snel corrigeren

1 like

Ik heb überhaupt nog nooit iemand dit woord horen zeggen naast Aimee. Ik dacht eerst dat ze een rare versie van ā€œassortimentā€ zei steeds haha

20 likes

Maar ook die vorige aflevering dat hij met een brandende aansteker ging kijken of er een gaslek was :face_with_raised_eyebrow:

6 likes

In de tumbnail van Romane stond iets met goes. Dus ik las het op zn engels want zij gebruikt vaak heel random engelse woorden als ze praat. Maar ze bedoelde het plaatsje Goes haha oeps

4 likes

Iel wat doet ze daar

Alles kopen wat van Riet is.

16 likes

Josh die in dr vlog zegt dat ze ā€œal 600 jaarā€ niet op vakantie is geweest :roll_eyes::roll_eyes::roll_eyes: mens je zat in februari nog op Mauritius

73 likes

Zij liever dan ik :joy: