Vrijetijdskleding vind ik meer een C&A woord.
Maar misschien koestert NA-KD wel haar innerlijke C&A.
Love C&A
Totally offtopic maar de C&A verrast me de laatste tijd wel (in positieve zin)
Volgt iemand Bibi op Instagram? Omg sinds zij met Waylon heeft leeft zij echt the perfect life lijkt het. Ik weet dat ik maar een Instagram-versie ervan zie maar word er echt een beetje jaloers van lol. Ze ziet er steeds echt prachtig sjiek (en gelukkig!) uit, viert vakantie in poepiesjieke hotels, krijgt hele mooie (dure) sieraden cadeau, woont in een geweldig huis. En iedere keer als ik denk ohh wat een leuke schoenen/jas/broek en ik zoek het op, is het onbetaalbaar Grappig om te bedenken dat ze ooit bij Oh Oh Cherso startte
Haha nee dat dan weer niet
Wat is dit⊠ik draag in mân vrije tijd thuis een trainingsbroek of onesie. En als ik de deur uit ga gewoon lekker iets simpels als een jeans met top, trui of blouse. Niet deze over the top zooi
Al moet ik toegeven dat ik die zwart/wit gestreepte trui van monica wel had gewild
Ik had die besteld en weer terug gestuurd, was erg oversized en een slappe / dunne stof. Volgens mij kan je die trui nog wel bestellen, zat ook in de gewone collectie van Nakd.
Ik vind Jill de laatste tijd echt een beetje irritant worden op instagram. Met die âkijk mij eens het niet perfecte insta plaatje nastreven maar het dan wel stiekem toch proberen en falenâ
Lol ja ook al die rare fotoâs binnenshuis mijn zusje en ik sturen dit altijd naar elkaar van âmoet je nou weer kijkenâ
Ja ik vind ze ook heel raar en awkward
Ik heb één keer iets bij Loavies besteld en ik moet eerlijk zeggen dat dat kledingstuk van prima kwaliteit is. Ik heb het al vier jaar en het blijft mooi na wassen. Ik denk dat het een beetje hit or miss is met dat soort webshops.
Geldt overigens ook voor Zara, H&M, Hilfiger, Primark, Zeeman, Hema, Wibra, Next & Miss Etam.
Jammer ik wou zn nunmer al vragen.
Niek heeft weer wat gaten gevuld deze vlog
Maar die HET LIGT NIET AAN NICK HET IS GEWOON SLECHT SPUL IK GA EEN SLECHTE REVIEW ACHTERLATEN is wel dikke onzin?
De ondergrond was gewoon niet geschikt als dat gips ervan af brokkelde, een poreuze ondergrond zoals gips moet je voorbehandelen en dat staat ook duidelijk aangegeven?
Anders is het net of je peperkoek probeert glad te strijken, ja dat gaat kruimelen inderdaad?
Wel herkenbaar hoor, daar niet van (ik kan me helmaal voorstellen dat hij supergefrustreerd was), maar dat lag er echt wel aan dat ze het zelf niet goed hebben gedaan, niet dat dat spul niet goed werkt.
Ik heb dit ook bij een vriendinnetje met paar honderd volgers die âprobeertâ influencer te zijn haha zo akward
Hahaha ja Bonnie zei een mix tussen oud roze en terracotta. Die kleuren haal ik er absoluut niet uit.
Ik schrok echt van die rode kleur. ZĂł fel en echt rood-rood, inderdaad helemaal geen terracotta.
Vind ik ook niet zo gek, het licht in de plaatselijke bouwmarkt komt hier ook precies niet overeen met het licht in mijn huis. Genoeg kleuren die ik daar heel mooi vind maar dat het staaltje hier echt totaal anders kleurt.