Ohhhh oeps! Ik kijk haar vlogs niet, vandaar
Waar heeft ze die gevonden, tumblr?
Sowieso, al die quotes in derde persoon die chicks over zichzelf plaatsen. “She believed she could, so she did” now proficiat meid koop een taart en vier het.
Ik vind het juist wel mooi! Vergeleken met al die anderen ziet het er bij haar nog redelijk natuurlijk uit. Toen ik hier las dat ze haar tanden had laten doen was ik bang dat ze van die kauwgompjes ala Jessie zou krijgen, maar dit valt me echt heel erg mee!
Het is heel mooi en redelijk natuurlijk. Maar het was totaal niet nodig
Ik kan gewoon niet stoppen met nadenken over de stompjes die er onder de neptanden van celebs zitten
Dat vind ik bij Laura Brijde ook, kan het niet uitleggen maar het stoort me.
Echt hoe frustrerend. Wij zijn al enkele jaren niet op reis geweest dit jaar gingen we nrml wel nog eens weg. Maar toen kwam corona en nog wat zaken waardoor het niet gelukt is. Grrr zoo jaloers. Echt en dat privilege.
Ja dat lijkt me ook heerlijk. Ik volg nog een paar youtubers die dat doen en het geeft zo’n gevoel van vrijheid. Wel ook andere zorgen natuurlijk en ze zijn bijna allemaal niet aan het reizen nu, van een staat de bus ook vast in Zuid Amerika omdat ze halsoverkop naar huis moesten. Maar op basis van de reisfilmpjes zou ik het ook zo willen.
Ik vond hen ook echt een leuk reiskoppel om te volgen. Alleen ik ergerde me er zo mateloos aan dat ze zo ontzettend gefocust zijn op die 100 landen bezoeken toen. Dat ze - voor ze het vliegtuig goed en wel uit zijn - dat land als ‘bezocht’ willen aanvinken in hun app. En ook gewoon dat het echt om dat getalletje draait en ze heel erg door een land, zoals Kazachstan, sjezen in 24 uur
Dit is ook niet eens waar. Dit staat op de site van het rivm:
Ze zeggen niet dat je 20 vitaminepillen, spirulina en klei moet innemen. Dat dan weer niet.
Hoi Sanny ik zou je aanraden om bij een fietsenwinkel te gaan kijken! Daar verkopen ze vaak allerlei fietsen in verschillende modellen. Soms kun je ze zelfs uitproberen! Ook werken daar mensen die verstand hebben van fietsen die je kunnen adviseren. Groetjes
Edit: Ohja en zoals je kan zien is de fiets van aranka van @batavus!! Volgens mij is dat een redelijk bekend en merk en wordt dat merk op verschillende plekken verkocht (vooral bij fietsenwinkels!!), dus denk dat zoiets wel te vinden is.
Ik reed net met de bus langs wondr, dat selfiemuseum. Het is echt een goor krot en er stond een lange rij.
De tering wat is zij irritant
Alexis in een konijnenpakje die dierengeluiden nadoet in Josh haar vlog
Mijn eierstokken:
Omg jaaaaa en daarna met Google, echt zo schattig.
Ja echt een schattig kindje
dat is niet van annooshin toch