Het andere Youtubers/Bloggers topic #13

Nee die van Anna heet upside down geloof ik.

Pfff zo vermoeiend dit gehengel bij al die influencers.
Alsof ze nog niet genoeg troep gratis krijgen.
Vreselijk :woman_facepalming:t3:

1 like

Nee, maar nu vraag ik mij af hoeveel van die ā€˜selfie musea’ er wel niet bestaan :sweat_smile:

Zo mee eens dat van die tanden. Vind het echt bijna nooit mooi!
Eigen tanden geven zoveel meer karakter.
Vooral die super rechte kauwgompjes vind ik vreeeeselijk.

6 likes

Charlotte vindt zichzelf heel leuk en interessant.

5 likes

Omg I can’t relatešŸ˜‚

1 like

Ja ik snap precies wat je bedoelt! Ik vind dat ook heel sexy haha

4 likes

Omg hahahahaha die stories??? Zijn er echt mensen die dit boeiend vinden of heeft ze alleen hatewatchers?

1 like

ughhhh ik zie op fb iemand het volgende posten

en ik moet echt hard op mn handen gaan zitten om niet naar die RIVMsite te linken
ben zogenaamd druk aan het werk en geen tijd om mensen te EDUCATEN over wat er op de websites van de overheid staat

8 likes

Heeft de vriend van Josh V eigenlijk kinderen uit een eerdere lichting?

1 like

Komt dat bij Doutzen vandaan? :joy::joy:

Ja 2

1 like

Ja, een dochter en een zoon.

1 like

Dat verklaart wel waarom er ineens twee kinderen mee zijn op vakantie :sweat_smile:

nee niet eens, heb wel nog even op dr insta gecheckt of ze het niet van haar gejat had haha

1 like

Ik ben speciaal even gaan kijken en hij ziet er idd beter uit! Ook qua uitstraling. Leuke vrindin.
De manier van praten is helaas nog wel hetzelfde… :unamused:

1 like

Stel dat je aan je kind vraagt of ze iets van de AH wil. Je kind zegt nee maar de juf zegt ā€œoh ik wil wel 2 croissantjes en een cola zero!ā€. Hahahah waaaat misschien ben ik gewoon een bekrompen wijf maar vind dit best brutaal ofzo? Dus dan moet die moeder toch naar de AH voor jou. Denk ook niet dat iemand snel nee zegt in zo’n situatie.

Hoor het wel als dit weg moet trouwens, de insta is wel openbaar

25 likes

Hoooo ik was te judgemental die moeder ging wel sowieso naar de AH :sweat_smile:

Hahaha Alice, ik laf haar zo. Ze doet alsof ze wordt gebeld in haar nieuwe video en praat dan weer over Dennis S en slamfm etc :sweat_smile: :fire:

11 likes

Hahahaha love it met die totally spies ringtone

3 likes