Dan kunnen we ook altijd bij Sanne terecht 
Allebei youtubers van het eerste uur, zou toch een match moeten zijn
Ik hoorde net op het RTL nieuws dat de overheid weer influencers gaat inzetten om jongeren te bereiken over het corona virus. Maar die zijn juist naar mijn idee zelf allemaal juist aan het feesten, dicht op elkaar en allemaal op vakantie? Snap dat echt niet hè 
Is toch zo overduidelijk dat dat gewoon puur voor het geld gepost wordt? Ze geven over het algemeen ook zelf niet echt het goeie voorbeeld imo.
Furtjuh deed met de vorige overheidscampagne toch mee? Hoe gaat hij ermee om? Ik zie ze teske trouwens ook wel benaderen.
Ik vraag me af of mensen die al veel contacten zonder afstand hebben zelf zouden weigeren omdat ze anders hypocriet zijn.
Ik zie hem nooit met andere mensen alleen maar van die challenges voor kinderen.
Ja oef het is echt wit, bijna grijs. Ik vraag me af of de schilder er wat van heeft gezegd, dit is toch gewoon een kleur die je normaal gesproken als basis gebruikt?
Die Geert vind ik wel gezellig trouwens, echt leuk dat hij gewoon tips geeft en helpt naast het werk wat hij moet doen.
que
Knoflookwit?
Ik vind wit ook de mooiste kleur en met een geheel wit huis is niks wit, maar dat van hen is echt spierwit. Het verschilt per lichtinval en dus per huis welke kleur wit nou echt het mooiste is. Spierwit is dat vaak niet.
Also, zijn spieren wit?
Wij hebben volgens mij RAL 9002 of 9003 (nét geen wit, maar juist meer richting grijs dan richting crème), maar het lijkt op de muur eigenlijk gewoon wit en je betaalt er drie keer zo veel voor als voor wit-wit, dus in die zin snap ik wel dat ze daarvoor hebben gekozen.
Ja wat een topper hè die Geert, hou echt van die mensen die zo enthousiast zijn voor anderen
RAL9010…
Maar ik houd ook van echt wit hoor. Fuck alle haters.
Ik heb ook ‘‘echt’’ wit en I love it.
Ik ook, heb daarom de gordijnen altijd dicht want anders moet je met een zonnebril op zitten als de zon schijnt. 
Ik zeg niet dat ik mijn moeder geen knuffel heb gegeven de afgelopen tijd (sorry) maar eigenlijk vind ik dat als zoiets op social media of zelfs op videoland te zien is dat je dan nog achteraf een boete zou moeten kunnen krijgen. (Geen idee of dat kan trouwens, maar het gebeurt in ieder geval niet.)
*Vooral bij influencers vind ik het eigenlijk, omdat het letterlijk hun baan is om anderen te beïnvloeden.
In de aflevering twee weken geleden kwam die Kaj langs en gaf hij Robert ook gewoon een hand toen hij aankwam. Bedacht me later pas hoe gek dat eigenlijk was
Ja, die influencers nemen het wel echt serieus allemaal.
Bonnie ook met dat verven. Geert is toch ook een schilder en geen verver
Die video 
Mensen hebben rode en witte spiervezels, dus het is wel ergens op gebaseerd. Witte spiervezels zijn minder goed doorbloed dan rode, daar komt de naam door, alleen zijn ze niet “spierwit”, meer lichtroze.
Hahaha ik ken deze acteur alleen omdat hij 2 seconden speelt in brooklyn 99 maar wel een scene die ik niet meer vergeet