Het andere Youtubers/Bloggers topic #13

Ik heb ooit een transvrouw gedate die hier woont en altijd grappen erover maakte

14 likes

Ik heb de afgelopen 2 dagen eamon & bec vlogs zitten bingen en nu heb ik gister nacht over ze gedroomd. Dat wordt vandaag niet meer kijken :sweat_smile:

Zo bizar hoe zij echt alles gespond krijgt. Volgens mij biedt ze zichzelf ook aan die bedrijven aan als ze iets vindt wat ze wil hebben. Alle video’s zijn wel oprecht goede spon voor die bedrijven. Het wordt niet luchtig tussendoor genoemd en ze gebruikt ook elke keer archiefbeelden zeg maar.

Maar het stoort me wel enorm dat ze dan zogenaamd is vergeten van welke webshop ze haar kleed heeft. Is niet gespond dus het niet waard om te noemen. Echt erg vind ik dat :grimacing:

Ik vraag me ook af in hoeverre jongere kijkers doorhebben dat ze niks betalen voor al die spullen en dat ze alles gratis krijgen.

17 likes

Van wie is deze vlog? Ik wil het eigenlijk geen view geven namelijk :grimacing: ( geen zin om zoiets nog meer te sponsoren)

3 likes

Smaak kan je niet sponnen

3 likes

Ik vind het ook echt irritant dat ze dan zegt dat ze met sommige dingen wat langer moesten wachten omdat ze daar nog voor moesten sparen. Volgens mij is het enige zelf gekochte in dat hele huis, het huis zelf en de rest is allllllemaal spon. Vraag me ook af of ze alle spon dubbel regelt voor haar zus.

6 likes

Het is ook wel echt het meest inspiratieloze sponhol geworden.

Edit; de enige verklaring voor mij is dat dit huis over een tijdje weer te koop staat of Dee gewoon heel saai is. Dit is echt de turn-key renovatie in Rotterdam stijl.

3 likes

En dat haar vriend helemaal verontwaardigd was dat het zelfgekochte kleed bijna 400 euro kostte :joy:

6 likes

Hahahaha ja en zij zegt “ja €380 ofzo” en hij kijkt echt wtf. :joy:

En jawel hoor, in deze vlog zit WEER EEN LOAVIES KLEDING SHOPLOG. Hoeveel kleding heeft dat kind.

3 likes

Loavies is ook echt topper in hun troep naar al die influencers sturen ( naast Nakd)

5 likes

je ziet de auto amper door die rook… goeie story

1 like

Ik kijk de vlog van Josh V en ga echt helemaal stuk om het gedeelte dat ze taart hebben voor de verjaardag van Luèn en die taart wordt even van tafel gehaald omdat ze hem gaan snijden en dan zie je Alexis echt helemaal in tranen omdat die taart weg is. :joy: I can so relate

21 likes

Dat moest vanuit de verzekeringsmaatschappij. Ik weet niet of ze dat overal vragen, maar ik weet dat het wel vaker gebeurt. Als ik kom te overlijden krijgt mijn vriend een behoorlijk bedrag uitgekeerd en ik ben nog jong, dus volgens mij had het meer daar mee te maken. Ik heb verder geen historie van medische dingen of iets dergelijks!

Denk dat ze hem weer verwijderd heeft. Kan hem nergens vinden :joy::joy:

1 like

Jill is echt koningin van de verkeerde spreekwoorden en uitspraken, maar vind het bij haar altijd wel leuk ofzo :joy:

7 likes

Ik vind dees huis zo leeg!! Ze had een story paar weken terug met een foto en dan “wat vinden jullie” dus ik had iets geschreven van ja het is nog niet echt af/voelt een beetje leeg ofzo
Maar ze had niet gereageerd! Het is een hartstikke groot huis maar de meubels staan echt in de hoeken geschoven. Geeft een beetje een gek effect vind ik

1 like

Oh wacht, hij staat wat meer naar beneden. Heb hem gevonden. :woman_facepalming:t3: Dacht dat het een post van gisteren was. Maar Lotte post ook zoveel

1 like

Ik vind het net een woonwinkel, alles is zo steriel en “pinterest perfect”, alsof er niemand woont. Mis echt die persoonlijke touch, al komt die vaak pas als je er een tijdje woont natuurlijk, maar ik zou nu de hele dag het idee hebben van oh ik mag niet op de bank ploffen want hij moet nog verkocht worden.

1 like

Dit vind ik wel echt heel mooi met die onafgewerkte muur en en die nisjes daarboven

18 likes