Het andere Youtubers/Bloggers topic #13

welke toeslag kan je krijgen door minder te gaan werken?

2 likes

Hoe wordt daarvan afgeweken dit jaar?

Ik kan me niet voorstellen dat je een koophuis én auto hebt maar je vriendin die parttime werkt heeft het door toeslagen financieel beter dan jij. Want ja huurtoeslag kan hoog zijn maar dat betekent al dat zij geen koophuis heeft, en dan is de zorgtoeslag daarbij te verwaarlozen.

13 likes

nou de huurtoeslag was altijd een hele harde grens, als je dus iets boven het maximale bedrag verdiende dan kreeg je geen huurtoeslag. Nu wordt daar meer souplesse toegepast. Dus als je meer verdient krijg je minder huurtoeslag maar niet meteen helemaal niets. Wel eerlijker denk ik zo.

1 like

Ah ja inderdaad!

Het is nu 30.000. Ik ben niet tegen toeslagen! Juist heel belangrijk zeker in de situaties die jij omschrijft. Al vind ik ook dat die werkgevers aangepakt zouden moeten worden.
Maar als je met 32 uur werken 35k kan verdienen en je kiest ervoor om 24 uur te werken en krijgt daarvoor toeslagen dan vind ik dat dat geld beter kan worden besteed. Dus er zou naar meer gekeken moeten worden dan alleen wat je verdient.

6 likes

Do literally what makes you happy :heart: Lekker voor een foto in dor gras/zand gaan zitten

16 likes

Nu snap ik wel waarom @Zemraluani zo van Woerden houdt

19 likes

Ook een pareltje. Ze doet iig hard haar best. :ok_hand:t3:

2 likes

Wat een stad hĂš.

2 likes

Zou zij nou Ă©cht oprecht gelukkig worden van foto’s voor insta “shooten” in dĂ© wereldstad Woerden, zittend in droog gras en vies zand?

Ik hoop het voor haar.

11 likes

Je gedachten laten afdwalen bij de voorbijrazende treinen

Bleh zo lelijk Engels ook.

6 likes

Nou lijkt er wel op, kijk maar naar dat filmpje die ik hierboven postte. Ze keek iig erg gelukkig :grimacing::grimacing:

Kan het gewoon niet aan hoe ongemakkelijk.
Echt tenenkrommend :joy::joy:

Hahaha! Lijkt op een stukje gras naast de parkeerplaats van de Jumbo.

9 likes

Ach, ergens is het ook wel weer verfrissend dat ze vooral haar eigen omgeving gewoon benut.
Maarja de teksten en poses geven er natuurlijk een soort semi-glamour draai aan die er niet mee strookt.

2 likes

ja dat kreeg een vriendin van mij ook idd, éénouder toeslag en nog studiebudget omdat ze student was. maarja heb geen kind dus dacht misschien is er nog iets anders

1 like

Ach, die meid is gelukkig in Woerden. Ik ben gelukkig in een dorp. Een ander is gelukkig in Amsterdam.

2 likes

Oh gefeliciteerd! Fijn dat je iets gevonden hebt!

1 like

En volgens mij ook gewoon expres, zo van “Oh jullie vinden dit offtopic? We gaan lekker door”.

Anyway, tja
je woont waar je woont. Goed voor haar dat ze Woerden owned :joy:
Blijft ze daar nou ook wonen of is t nieuwe huis ergens anders?

3 likes