Het andere Youtubers/Bloggers topic #13

Denk dat ze hem weer verwijderd heeft. Kan hem nergens vinden :joy::joy:

1 like

Jill is echt koningin van de verkeerde spreekwoorden en uitspraken, maar vind het bij haar altijd wel leuk ofzo :joy:

7 likes

Ik vind dees huis zo leeg!! Ze had een story paar weken terug met een foto en dan “wat vinden jullie” dus ik had iets geschreven van ja het is nog niet echt af/voelt een beetje leeg ofzo
Maar ze had niet gereageerd! Het is een hartstikke groot huis maar de meubels staan echt in de hoeken geschoven. Geeft een beetje een gek effect vind ik

1 like

Oh wacht, hij staat wat meer naar beneden. Heb hem gevonden. :woman_facepalming:t3: Dacht dat het een post van gisteren was. Maar Lotte post ook zoveel

1 like

Ik vind het net een woonwinkel, alles is zo steriel en “pinterest perfect”, alsof er niemand woont. Mis echt die persoonlijke touch, al komt die vaak pas als je er een tijdje woont natuurlijk, maar ik zou nu de hele dag het idee hebben van oh ik mag niet op de bank ploffen want hij moet nog verkocht worden.

1 like

Dit vind ik wel echt heel mooi met die onafgewerkte muur en en die nisjes daarboven

18 likes

Ze vertelde in haar vlog dat ze wel iets van kunst wilde, maar dan eerst iets tegen moest komen waar ze echt verliefd op is. En ze alleen dingen in haar huis wil waar ze helemaal weg van is. Oftewel tot er spon kunst is aangeboden!

10 likes

Volgens mij krijgt zij ook wel het een en andere. Zie af en toe een merk getagd staan in haar instagram stories. Zij heeft ook al 110.000 volgers op instagram.

1 like

Ja of tot ze ergens tegenaanloopt wat ze helemaal super vindt! Kan ook nog. Maar liever lege muren dan desenio posters vind ik.
Ik bedoel meer dat ze geen dingetjes heeft uit eerdere huizen, alles is zo nieuw en zo gekocht. Maargoed misschien is dat ook haar stijl en heeft ze ook geen oude spulletjes meer

3 likes

:100:
Ik heb echt een onredelijke en uit verhouding grote hekel aan “hoekjes stylen met posters van desenio”

Als er ooit een print van hen m’n huis in komt eet ik m’n hoed op.

21 likes

Ik moet gewoon weer lachen. Het lijkt ook alsof ze het heel koud heeft in het begin ofzo :joy:

2 likes

Met zo’n nisje vraag ik me altijd af wat je moet doen als je een nieuwe koelkast koopt. Of zijn die maten vrij universeel?

geen idee, maar hoe vaak koop je een nieuwe koelkast… kan je ook zeggen over inbouw koelkasten in zo ongeveer elke keuken in nld toch?

Nouja vaker dan een geheel nieuwe keuken + nieuwe muur toch. En met inbouw lijkt het me makkelijker om een andere hoogte te kiezen bijvoorbeeld, want de breedte is wel vaak hetzelfde. Maar ik was meer hardop aan het nadenken, ik vind een open koelkast vaak ook wel mooi dus ik begrijp de keuze wel.

Ik voel dat. Ik word gewoon ongelukkig van die ‘kloppende’ interieurs. Niets aan.

1 like

Ik zou dan uit protest allemaal schilderijen van huilende zigeunerkindjes ophangen.

Vita deed dus mee met So you think you can dance een paar jaar geleden en zag er zo uit. Mind is even blown

10 likes

Ja steeds benoemen ook dat het een duur kleed is. ‘Ja was wel duur hoor’ ‘ja €380 ofzo’. Nou nou jan die €380 er echt niet af? Je harkt superveel geld binnen met het werk wat je doet, je hebt alles gratis gekregen. Zelfs het isoleermateriaal. Maar die €380 was kantje boord. Vind het mooi geworden hoor, maar erg transparant is ze niet vind ik. Ze benoemt niet altijd letterlijk dat het een samenwerking is. Je hebt het gauw genoeg door natuurlijk, maar het kan transparanter. Ofja de wat oudere kijkers hebben het door. Jonge kijkers totaal niet denk ik. Het meest bizarre vind ik nog dat ze alles in tweevoud gesponsord heeft gekregen zodat d’r zus ook alles gratis heeft

2 likes

Nouuu die neus is tegenwoordig iets anders

5 likes