Het andere Youtubers/Bloggers topic #13

Ja ik vind de eettafel veeeel te dicht op de muur staan door dat bankje. Dan denk ik zet t wat meer van de muur af. Nu is die muur mooi wit en dan zit iedereen er met z’n vieze rug tegenaan. Ze heeft ook zo’n kastje staan, wel leuk, maar dat is meer om dingen leuk neer te zetten. Echt opbergruimte is er niet. Zou zelf eerder een grote buffetkast ofzo neerzetten

Oh en die poef als tafel. Vind die poef echt super leuk, alleen ik vraag me altijd af hoe je dan je drinken neerzet zonder dat het omvalt

1 like

Komt dat niet gewoon door de invalshoek? Of is het algemeen bekend dat ze een neusjob heeft gehad en heb ik dat gemist haha (ik volg haar nog niet zo lang). Ik was laatst een aantal SYTYCD-filmpjes van haar op YouTube aan het kijken en het viel mij juist op dat ze er precies hetzelfde uitzag, alleen dan 9 jaar jonger.

2 likes

Ik zie echt precies dezelfde neus? Recht met een soort inhammetjes aan de zijkant

20 likes

Ahw die baby van Mascha is wel echt schattig. Zo’n lief bol koppie.

1 like

Haha bij mij was het toen ik de blonde tigers ontdekte: “ohhh, dat is Vita van sytycd”
Was echt zo’n fan van het programma

3 likes

Dit is letterlijk precies dezelfde neus.

1 like

Ja ze heeft echt alleen een wat ouder gezicht gekregen (wat logisch is)

Ja ik ook, en doordat ze op de oude foto lacht gaat ie iets omhoog staan en de punt meer wat krom.
Maar ik zie dit soort dingen superslecht. Je hebt zo’n blog dat ze foto’s van bekende mensen volgen en dan staat er van ‘het is overduidelijk dat de neus en ogen zijn verandert in 2006!’ maar dan denk ik huh huh ik zie niks??

3 likes

Die huizen zijn precies hetzelfde verbouwd (uitbouw, lichtstraat, schuifpui, ik dacht ook keuken) alleen dan in andere kleur, dus ik gok dat het een 2 voor 1 of beide spondeal is. Daarnaast zal het me niet verbazen als die ouders hebben geholpen bij de aankoop. Je moet behoorlijk verdienen om op je 22ste dat huis überhaupt te kunnen kopen.

2 likes

haha echt he, gewoon een iets andere invalshoek en een iets ouder gezicht

Hangt dit ook niet een beetje af van het soort sociale kring waar je je in bevindt?

Huh wat raar ook zo een document op twitter?

Ik ken ook niemand die haar kleding draagt

Volgens mij is dat al een keer gedaan haha.

2 likes

Dat is op zich niet zoveel. Als je ervan uit gaat dat haar personeel modaal verdient gaat dat dus om enkele tientallen mensen (15/20/30 afhankelijk van het verlies). In mijn hometown wordt trouwens veel joshv gedragen onder bepaalde type vrouwen.

Klinkt alsof er een babylijkje lag ofzo.

33 likes

Ah dat wist ik niet dat er een openbaar document was.

Ik woon zelf in amsterdam maar ook daar geen mensen die het dragen/ kennen.

Iemand in de comments reageert met ‘handboeien’ en Bonnie reageert daarop met ‘haha dat is niet eens zo erg uit de buurt’. Ben benieuwd…

1 like

Een zweep ofzo ??

Ach ik lees het morgen hier wel

2 likes

:rofl:

Een wolk stof. Nou wat spannend

12 likes