Pfff wat slecht en ook totaal geen verdere moeite ingestoken.
Ik zou dan bijna zoân webshop in elkaar willen flansen en als je dan op âorder/bestelâ klikt, dat je dan automatisch wordt doorgestuurd naar de pagina op ali express.
Black Mirror schrijvers, letten jullie op?
Niet de mooie inbouwkasten in de woonkamer, maar wel de kasten in één van de slaapkamers. Die vind ik niet mooi gemaakt.
Dat hun vrienden ze maar mogen overtuigen om die wc zo te houden als t is
ja man, iedereen die hier over zeurt moet niet zoân soort huis kopen. Ik vind het echt zonde om zoân oud huis te kopen en dan al het kenmerkende eruit te halen. Kan je net zo goed nieuwbouw kopen
Niet helemaal gerelateerd, maar wat bezielt mensen om babyspullen te kopen op AliExpress? Dat is volgens mij de enige productgroep waar ik zou letten op de aanwezigheid van een CE label.
Ook wel erg dat mensen dat op zoân hip uitziende baby webshop verkopen, zonder dat de klant zich bewust is dat ze haar baby AliExpress troep aantrekt.
Hahaha ik moest even lachen toen ik Alwins Titel zag met âMn grootste angst aan gaanâ en dat er in de tumbnail stond "klussen met Bonnie "
Hahaha snap ik heel goed Alwin! Goed dat je het aandurft.
( het gaat over vliegangst maar dat las ik later pas)
Hoe werkt dat dropshippen dan? Je mag hier toch geen spullen zonder CE keurmerk verkopen of wel? Lijkt me ook niet dat ze het laten inkeuren�
Ja die lijken een beetje op kleedhokjes van een (oud) zwembad
Al stond er een stelling kast in de slaapkamer had Bonnie het ws nog laten staan want âplek voor de kerstspullen â
Ze hebben toch dat enge babyschommelluik voor de kerstspullen
Ik ben door dit topic maar begonnen aan de verhuisvlogs maar als ik nog 1 keer het woord kerstboom hoor voor november word ik gek
Ik zou voor geen goud mn angsten zomaar ff over winnen.
âHey Soy.peor we hebben een nieuwe campagne met spinnen. Zin om er ff een paar fototjes mee te maken voor je insta?â
Nein danke
Ook niet voor 17k witgoud van Tiffany?
Nein
Ik denk toch dat het iets genuanceerder ligt. Een vliegreis naar Frankrijk is heel kort en is dus een goeie instapper als je echt vliegangst hebt, hij is nog nooit op vakantie geweest naar landen waar je alleen met n vliegtuig kan komen, ook niet met Saske terwijl zij dat wel graag wilde.
Dat zoân reis dan op zân pad komt nu hij toch al bezig is met zoân enorme zelfontwikkeling t afgelopen jaar, en dat het dan een korte reis isâŠik snap helemaal dat hij het gedaan heeft. Good for him!
Ik neem aan dat het nu makkelijker is om met zân vriendin in de toekomst verdere reizen te kunnen maken.
Ik vraag me aldoor af waarom ze de prijs weghaalt als het item is verkocht. Ik zie dat ook bij andere verkoop accounts. Is daar een reden voor? Heb het al wel eens gevraagd maar geen antwoord op gehad. Ik vind het altijd wel leuk Om te zien voor welk bedrag iets is verkocht.