Hahaha wat?! Babyschommel/handboeien same same
Huh hoezo is dit een bizarre ontdekking? Dit is echt clickbait next level
Hahahah jeeeeemig hoe kan het ook anders dan mega lame zijn.
Ik snap echt niet dat ze eerst alles witten en de muren mooi verven en daarna pas alles schuren, dat doe je toch andersom.
Ja krijg echt een error in mijn hoofd van hoe zij klussen
Huh? Zo’n anticlimax haha.
Ik krijg helemaal zin om mijn huis te verven door Bonnie en Nick
Ik hoop ook zo dat ze de keuken aan aanpakken, hoe lelijk is die zeg. Ik vind het trouwens echt heel leuk om te bedenken hoe ik heel dat huis zou ‘verbouwen’ als ik erheen zou verhuizen. Ik zou de muur met het poortje willen openbreken en de keuken doortrekken naar wat nu de eetkamer is. En wat Nick zijn kantoor wordt zou ik ook openbreken en betrekken bij de woonkamer. Zo zonde om alles in die kamertjes te laten.
Hahahaha ik zou er zelf ook in gaan zitten
Haha ja ik kan het ook niet aaaanzien. Het ergste vind ik nog dat die schilder ze precies heeft uitgelegd hoe je een muur moet sauzen maar dat ze het nu toch weer op hun eigen manier doen.
Ik vind overal 1 muur een kleur geven een beetje leenbakker stijl van 5 jaar geleden, weinig creatief en toch ‘lekker gek’ ofzo.
Ik vind het juist erg tof als mensen kunnen zeggen “dit is niet echt onze smaak maar is verder nog prima dus voorlopig laten we het zo, komt ooit wel een keer”
Een huis is nooit af en het hóeft m.i. ook niet in één keer helemaal tot in de puntjes perfect te zijn. Ik vind het juist overdreven als mensen elk jaar hun muren overschilderen en hun inrichting op de schop doen omdat “ze toe waren aan iets nieuws”. Verspilling much.
Ik moet gelijk denken aan die film Marley & Me haha. Hele lieve foto!
Ohhh ik zat gister nog te kijken of Danique bevallen was
Lief! Ik had eerder Dirk of Roderik verwacht eigenlijk
Ja same! Zo gek
Hahaha het lijkt echt alsof zij zelf zo’n klein handje heeft en de hand van haar vriend vasthoudt.
Doet mij denken aan kennissen. Die hadden werkelijk bij elke kamer 1 muur geverfd. En later gingen ze nog een stapje verder en vertelde me ze dat ze wat spannends gingen doen want ze gingen 2 van die gekleurde muren behangen (!!!). Wat een waaghalzen ik kon er echt niet van slapen 's nachts.
@Knofje terwijl soms alle muren verven juist een knus gevoel kunnen geven.
Oh ja helemaal mee eens hoor. Maar toch aan de andere kant is nu juist het moment om het goed aan te pakken nu ze er nog niet wonen. Natuurlijk is die keuken prima. Maar die zit er ook al minstens 15 jaar in gok ik.
Maar ja, het zal ook wel te maken hebben met dat ikzelf nu ook wil gaan renoveren, 10 jaar nadat ik letterlijk ‘zo’ erin ben getrokken. Geen muurtje geschilderd, niks. Dus bij mij kriebelt het gewoon om alles aan te pakken en als ik dan zo’n video zie dan kriebelt het ook van “Ohh die keuken en heel die benedenverdieping zou ik anders doen.”