Het is inderdaad wel handig als het huis leeg is om er een nieuwe keuken in te zetten, alleen kan ik me ook voorstellen dat je naast de notariskosten en de nieuwe vloer even geen budget hebt om ook een nieuwe keuken te nemen. Zeker als de keuken op zich nog prima is zou ik daar ook even mee wachten.
Mijn kluslijst voor dit huis is eindeloos. Inderdaad die keuken eruit en die lelijke boog eruit hakken. Keukeneiland in de kamer. Leidingen wegwerken. Die mega inbouwkasten (rode kamer?) eruit slopen. Badkamer op een andere plaats zodat je niet via de badkamer naar je dakterras hoeft. Sowieso een beetje eenheid creeeren in het huis (nu is iedere kamer een andere kleur). En natuurlijk die vreselijke wc. The list is endless. Ik zou zo’n huis sowieso niet kopen maar whatever makes them happy😅
Het zou leuk zijn als Flexa eens een originele uitdaging deed met influencers etc. Dat zij een random kleurtje op de muur verven (barbieroze, ferrarirood, batmanblack, eigeel, beigbeigebeige, veenlijkbruin) en hen een budget geven om hun kamer te (re)stylen. Laat maar eens zien hoe creatief ze echt zijn.
Moderosa blijft maar volhardend reclame maken voor die alie xpress pakjes. Inmiddels zou het toch wel bekend zijn dat het allemaal van ali komt?
Plottwist:
Wijzelf komen ook van Ali Express af. Adam en Eva verveelden zich en bestelden met hun Windows-computer van het jaar 0 een paar vrouwen. Om geld te besparen (want het waren toch gierige hollanders) bestelden ze er direct een paar duizend, zodat ze met het bespaarde geld wat verf konden kopen om alle kamers van hun woning van 1 beige muur te voorzien. Op de zevende dag van de schepping bestelden ze ook nog wat goedkope fitnessetjes en de uniforme wereld was compleet.
Pfff wat slecht en ook totaal geen verdere moeite ingestoken.
Ik zou dan bijna zo’n webshop in elkaar willen flansen en als je dan op ‘order/bestel’ klikt, dat je dan automatisch wordt doorgestuurd naar de pagina op ali express.
Black Mirror schrijvers, letten jullie op?
Niet de mooie inbouwkasten in de woonkamer, maar wel de kasten in één van de slaapkamers. Die vind ik niet mooi gemaakt.
Dat hun vrienden ze maar mogen overtuigen om die wc zo te houden als t is
ja man, iedereen die hier over zeurt moet niet zo’n soort huis kopen. Ik vind het echt zonde om zo’n oud huis te kopen en dan al het kenmerkende eruit te halen. Kan je net zo goed nieuwbouw kopen
Niet helemaal gerelateerd, maar wat bezielt mensen om babyspullen te kopen op AliExpress? Dat is volgens mij de enige productgroep waar ik zou letten op de aanwezigheid van een CE label.
Ook wel erg dat mensen dat op zo’n hip uitziende baby webshop verkopen, zonder dat de klant zich bewust is dat ze haar baby AliExpress troep aantrekt.
Hahaha ik moest even lachen toen ik Alwins Titel zag met “Mn grootste angst aan gaan” en dat er in de tumbnail stond "klussen met Bonnie "
Hahaha snap ik heel goed Alwin! Goed dat je het aandurft.
( het gaat over vliegangst maar dat las ik later pas)
Hoe werkt dat dropshippen dan? Je mag hier toch geen spullen zonder CE keurmerk verkopen of wel? Lijkt me ook niet dat ze het laten inkeuren…?
Ja die lijken een beetje op kleedhokjes van een (oud) zwembad
Al stond er een stelling kast in de slaapkamer had Bonnie het ws nog laten staan want ‘plek voor de kerstspullen ’
Ze hebben toch dat enge babyschommelluik voor de kerstspullen
Ik ben door dit topic maar begonnen aan de verhuisvlogs maar als ik nog 1 keer het woord kerstboom hoor voor november word ik gek