Het andere Youtubers/Bloggers topic #13

Heb bij heel dat huis middelbare school vibes. Die Wc , die Felle kleuren muren , die blauwe rand bij de trap , en een pvc vloer.

6 likes

Alleen nog een zeil als vloer en het is af.

3 likes

Het is denk ik niet zozeer het uiterlijk maar gewoon het gevoel als je erover loopt en dat het doet alsof het hout is maar dat niet is.
Het is gewoon smaak net als de ene een schilderij van een bloem mooi vindt en de ander niet, of de een graag gekleurde kozijnen wil en de ander wit.
Je kunt elkaar er wel dingen over uitleggen en voordelen en nadelen gaan bespreken maar het is niet echt rationeel of je iets mooi vindt of niet. Als je niet van pvc houdt, hou je er niet van. Zo simpel is het denk ik.

1 like

Oeps, had 'm in het verkeerde topic gepost haha.

Maaarrr ehhh Noor … :joy:

63 likes

56 likes

Oeps

50 likes

Vergeet de gietvloer niet hè

1 like

Modepolitie classic.

2 likes

Ik kom echt niet door de vlog van Aimee heen, het is zo banaal… over de kliko buiten en de glasbak en de auto opruimen. Niet dat mijn leven veel interessanter is maar daarom vlog ik ook niet

7 likes

Ik kan iedereen tegels met houtlook aanraden! Mega onderhoudsvriendelijk en niet die (vind ik) goedkope uitstraling van pvc.

9 likes

Ik wist dus niet dat dit bestond. Thanks voor de tip!

1 like

Ze legt ook dingen tot in detail uit, wat zo oninteressant is. Er zit niet echt een spanningsboog in haar verhalen. Gewoon heel veel woorden.

6 likes

Ja het is echt top! Iedereen is verbaasd dat het tegels zijn. Al zoveel mensen blij gemaakt met deze tip haha!

2 likes

Fotooooo! Kan me dit echt niet voorstellen.

Elke ‘plank’ is één tegel:

Samenvatting

Edit: kleuren komen echt niet goed over, Meh. Maar gaat om het idee haha!

23 likes

Wow goeie!! Wist ook niet dat dit bestond maar het klink ideaal!

1 like

He wat grappig Jiami gaat toch studeren. Lijkt me een goede stap voor haar

11 likes

Wat gaat ze studeren?

Wow wat vet haha dat zou je inderdaad echt niet zeggen!

1 like

Ze doet een cursus programmeren toch? Of ik heb gemist dat ze echt gaat studeren haha

1 like