Misschien kunnen ze die tegels op de grond vervangen door een leuk zeiltje.
Lijkt een beetje mediterraans ofzo.
Ik word van binnen altijd lichtelijk agressief als mensen dit soort mooie balken wit verven in het kader van âalles één geheelâ en vooral als ze dan een mooie stenen muur ook de tering whitewashen.
Dan vind ik die golfen nog niet zo erg
Idd, bruine houten balken zijn echt
Echt Amerikaanse bloggers/vloggers/instagrammers zijn daar nog erger in dan de gemiddelde Nederlander. Alles moet wit want âscandinavian minimalismâ waar ze geen kÀÀs van hebben gegeten.
Ik zou echt een keuringsdienst van inrichtingen moeten opzetten. Misschien kan een televisiezender mij en het concept adopteren.
Hahaha wat is er volgens jou nog meer not done?
Ik vind leren banken dus echt afgrijselijk. Zelfs de âhippeâ leren banken.
Van die witte hoogglans keukeneilanden in de woonkamer
Van die ingelijste kaarten/posters die allemaal uit zoân zelfde setje komen / of bij âaanbevelingenâ stonden
Inrichtingen die een optelsom zijn van alle woontrends van nu
echte midcentury modern kasten die voorzien zijn van een âhipâ kleurtje (bijv een blauwgrijze tint)
leren handgreepjes
Inrichtingen die bestaan uit een volledige set (bijv. dat zowel het dressoir/koffietafel/console in exact dezelfde stijl)
krijtverf waar het niet hoort
jan de bouvrie inrichtingen
Vt-wonen inrichtingen met vlakverdeling op de muren en twee mismatchende edgy stoelen
white wash / franse rommelmarkt stijl
kippengaas/sloophout
Inrichtingen die echt volledig bestaan uit IKEA meubel (I love IKEA maar een beetje meer afwisseling mag ook wel)
Pallet yourself
Geforceerde urban jungles (5768696996 planten en dan ook nog kussens + schilderijen met dezelfde planten erop)
Mooie houten vloeren/tegels slopen in ruil voor een dertien-uit-een-dozijn vloer
Mooie tegels slopen voor standaard subway tiles
Awkward familiefotoâs op de muur (iedereen in een wit t-shirt met blauwe spijkerbroek)
En ik houd niet van grote televisies in het zicht.
Slechte integratie van erfstukken (zie verdienen beter)
De meeste quotes aan de muur
Action accessoires everything. (synthetisch fake fur plaid, goedkoop uitziende kussentjes, gammel kastje/bijzettafeltje)
En nog 5005060606 dingen.
Sterker nog ik heb op dit moment geen woning.
Maar mijn inrichting is vaak een ratjetoe van stijlen victoriaans/bohemian.
Love die Duitse zin bij erf stukken.
dat is een broodjesvloer
Ik vind dit ook allemaal verschrikkelijk, maar interieur is natuurlijk wel heel persoonlijk. Denk dat mensen zich gewoon thuis moeten voelen en dat er verder geen regels over interieur zouden moeten bestaan haha.
Ja ik vond dat ook verschrikkelijk. Haar inrichtingen werden ook steeds saaier per huis. en YoungHouseLove maakte zich daar ook schuldig aan.
@Falula je moet mij altijd met een korreltje zout nemen Maar ik mis vaak wel een persoonlijke touch in woningen. Spullen die (bijna) niemand anders heeft.
Ja
en zij deden ook echt alsof het niets was even een ander huis kopen na een jaar #whitehouseprivilege. Maar goed dat is wel deel van hun verdienmodel. Genoeg mensen die weer zullen genieten van de make-overs en de drie verschillende bankstellen die ze in een jaar zullen aanschaffen.
Ik ben grotere fan van deze familie qua inrichting: https://makingitlovely.com/
En een veel toffer huis
Toffe stoelen etc
En deze vrouw die soms dingen schrijft voor Elsie en co heeft ook nog best leuke dingen gedaan: http://makingniceinthemidwest.com/
Dit zou leuk zijn als poll, denk dat iedereen wel iets van het lijstje heeft maar ben het grotendeels wel met je eens.
Omg smetvrees
Hmm nee, zeker niet integer maar de betrokken man is dat zelf ook niet. Het is een verzonnen verhaal waarmee hij politie en slachtofferhulp belast/ wil gaan belasten. Zoân figuur mag van mij ook wel anoniem aan de schandpaal.
Overigens, ik ben wel enorm benieuwd naar de details
Dit huis is van de buitenkant echt een typisch Sims huis
Zou leuk zijn om bij mensen te kijken en te beoordelen op deze lijst als blogformat
Haha ja daarom, er is altijd wel iets wat je niet mooi vind bij een ander, maar als je zelf super blij mee bent is het prima toch? Ik vind zelf dat ik de mooiste inrichting ooit heb maar denk dat de meeste andere het zoân standaard pinterest huis vinden met stalen deuren en visgraat vloer enzo.
Ik vind het juist mooi als je een oud huis heel modern maakt maar dan wel een aantal oude details zichtbaar laat/weer zichtbaar maakt. Alles houden omdat het oud is, vind ik onzin (zeker als het gewoon oud is en niet authentiek) en een huis in een bepaalde stijl inrichten ~met het oog op de investering~ vind ik al helemaal onzin⊠Het is in de eerste plaats je woning.
Wat ik wel zonde vind is dat B & N duidelijk geen kaas gegeten hebben van klussen. Ik zou dan of doorsparen tot je genoeg geld hebt voor een soort ontwerper/aannemer* of voor iets meer nieuwbouw gaan. Zoân iemand kan je ook precies vertellen wat authentiek is en wat niet. (Dat boogje lijkt me niet authentiek eigenlijk.) Er zit nu gewoon weinig plan in en zelf kun je zoân oud huis dan echt vernachelen. Maar goed hun huis hun lefe natuurlijk. Iedereen moet het uit eindelijk zelf weten.
*Ook nogal een dure grap trouwens maar goed ik snap gewoon niet waarom je zoân âklushuisâ neemt als je niet kunt klussen en geen hulp krijgt/aanneemt van mensen die het wel kunnen. Dat is de samenvatting.