Het andere Youtubers/Bloggers topic #13

Oeps

50 likes

Vergeet de gietvloer niet hè

1 like

Modepolitie classic.

2 likes

Ik kom echt niet door de vlog van Aimee heen, het is zo banaal… over de kliko buiten en de glasbak en de auto opruimen. Niet dat mijn leven veel interessanter is maar daarom vlog ik ook niet

7 likes

Ik kan iedereen tegels met houtlook aanraden! Mega onderhoudsvriendelijk en niet die (vind ik) goedkope uitstraling van pvc.

9 likes

Ik wist dus niet dat dit bestond. Thanks voor de tip!

1 like

Ze legt ook dingen tot in detail uit, wat zo oninteressant is. Er zit niet echt een spanningsboog in haar verhalen. Gewoon heel veel woorden.

6 likes

Ja het is echt top! Iedereen is verbaasd dat het tegels zijn. Al zoveel mensen blij gemaakt met deze tip haha!

2 likes

Fotooooo! Kan me dit echt niet voorstellen.

Elke ‘plank’ is één tegel:

Samenvatting

Edit: kleuren komen echt niet goed over, Meh. Maar gaat om het idee haha!

23 likes

Wow goeie!! Wist ook niet dat dit bestond maar het klink ideaal!

1 like

He wat grappig Jiami gaat toch studeren. Lijkt me een goede stap voor haar

11 likes

Wat gaat ze studeren?

Wow wat vet haha dat zou je inderdaad echt niet zeggen!

1 like

Ze doet een cursus programmeren toch? Of ik heb gemist dat ze echt gaat studeren haha

1 like

Ziet er goed uit! Maar hoe voelt het aan je voeten? En heeft het dan geen voegen? Tegels voelen toch altijd koud dacht ik (wel lekker in de zomer haha), haha ik ben echt puzzled maar het ziet er mooi uit op de foto!

Ja is idd gevoegd! En voelt gewoon fijn aan je voeten. Nu is het idd beetje koud aan de voeten, maar dat is met die warmte juist wel chill! Voor in de winter vloerverwarming en dat is met tegels mega fijn.

1 like

Wow dit is inderdaad heel mooi, het ziet er heel natuurlijk uit.

1 like

Ze gaat nu een toelating van een maand lang doen voor een of andere programmeerstudie, en als ze niet wordt toegelaten heeft ze zich voor de zekerheid ingeschreven bij de Open Universiteit voor Informatica en de VU voor Computer Science.

20 likes

Misschien doet ze een poging om aangenomen te worden voor Codam
Wat slim van haar om ook iets met haar andere talenten te doen. Het zou tof zijn als ze daarmee haar volgens kan inspireren.

15 likes