Het andere Youtubers/Bloggers topic #13

Dat gaat ze idd doen! Ik kende dat helemaal niet en kan haar nooit goed verstaan😂 Ik vind het ook goed, ze zei ook dat ze een beetje lui was geworden van enkel youtuber/influenzah zijn

1 like

Ik ben net langs the famous camping Bakkum gereden!

15 likes

Voel je je nu verlicht? Een ander mens? Moet haast wel met al die #influencervibes

2 likes

Ik voel niks. Sorry.

3 likes

Jaa!! Zo leuk, ook echt mooi geworden.

Misschien niet goed genoeg gevisualiseerd :woman_shrugging:t4: #LoA

3 likes

Heb de vlog nog niet gezien maar ik vind het juist irritant dat iedere vlogger alleen maar dingen deelt om maar views te krijgen. Dus altijd maar zoeken naar iets voor de views en niet omdat ze het echt zouden doen.

Waar ik mij ook zwaar aan irriteer zijn die affiliat links die iedereen loopt te delen. Alleen maar voor de flappen en niet omdat ze het echt willen delen. Lotte en Sarah bijvoorbeeld

Via de Insta van Bosbabe stuitte ik op een ander Instagram-profiel met deze website: https://www.soulsistertribe.nl/blog/
met doorbraak- en wandelcoaching. Bij doorbraakcoaching denk ik toch eerder aan iemand die naast je staat na een doorbraakbloeding en zegt ‘schouder eronder zetten en gewoon doorgaan’. :sweat_smile:. Maar we gaan echt back to the primitive online. Bos en tribes en ‘sacred space online’. :upside_down_face:

8 likes

Anna nooshin is ook niet echt verder gegaan met vloggen he? Of was het toch maar een tijdelijk promodigetje (en excuusmomentje) voor dat museum? :astonished::thinking:

17 likes

Strand in de buurt is een echt zo’n hipster gebeuren.
Verbaasd me niet.

Ik dacht dat er sushi lag haha

3 likes

Wel een keer wat anders dan ze normaal doet. Normaal maakt ze alleen maar shoplogs van alle Action meuk die ze koopt😂

1 like

Hahahahahaha

3 likes

Ik weet nog steeds niet wie dit is maar als ik een kledingstuk zo in een doos gepropt kreeg, zou ik pissig zijn.

8 likes

Is gewoon weer een Ali shop toch?

1 like

Ik moet wel zeggen dat ik het knap vind dat ze dit erbij doet. Ze werkt als juf en dat is natuurlijk al een full-time baan.

Ooit, toen ik nog bij een duurdere kledingzaak werkte, had ik een collega die een mannenhemd zonder overdrijven in de zak gooide bij het afrekenen.

Was ook een trut trouwens en ze had hele grote tanden.

11 likes

Moe van al dat daten.

4 likes

Al dat geratel, zo vermoeiend.

1 like

Haha je had je zin aangevuld zie ik

1 like