Niets zo erg als VINTED reclames
Kan het liedje van de nieuwe Domino’s reclame inmiddels ook al niet meer aanhoren
Ik vind het eigenlijk niet kunnen dat je zo met de privacy van klanten omgaat. Ik zou als ik jou was je bericht weghalen. Want het woord blablabla vertelt al heel veel en jij bent zelf ook niet echt anoniem op dit forum. Ik zou het als klant echt niet tof vinden dat een kapster dit over mij online vertelt.
Post-corona gewoon even een weekje Amerika doen en dan alle thriftstores langsgaan. Ik volg een bepaalde Reddit en daar vinden mensen soms zo’n deken voor een dollar of 10 - 12.
Ik vind dit eerlijk gezegd geen excuus. Dat het niet in jouw filiaal is of dat je collega’s het niet herkennen maakt niets uit, het valt nog steeds onder hetzelfde bedrijf waar deze persoon een klant is. En elk bedrijf moet de privacy van klanten waarborgen, daar heb jij je zojuist niet aangehouden door hier op het forum te posten.
Ik zal mijn bericht even aanpassen om ook de privacy te waarborgen.
Hij is ook weer zo ontzettend lang. 37 minuten… heb er daardoor bij voorbaat al geen zin in ook.
Terwijl ik haar juist een van de leukste youtubers vond altijd…
Ik ga er dan vanuit dat dit ook bij Bonnie etc. opgaat, dus ze hebben er geen invloed op.
Ik kijk altijd op 2x snelheid en zet soms video’s gewoon aan ‘op de achtergrond’ terwijl ik iets anders doe en zo vind ik het heel chill
Vond het wel kunnen hoor. Je deelt geen privacygevoelige info. Als iemand haar was tegengekomen en dat hier gezegd had was het toch hetzelfde.
Dat dacht ik zelf ook. Daarom heb ik dat er in mijn laatste bericht ook al voorbeeld bij gehaald. Maar Als andere daar anders over denken haal ik mijn bericht toch maar weg voor de zekerheid.
Ik kon binnen drie klikken achterhalen wie jij bent en waar je werkt. Ofwel, iemand met kwaad in de zin kan dat ook en dat kan heel onveilig zijn. Daarbij vertel je prive info, dat is toch echt privé informatie uit een mailwisseling waar jij niet eens deel uit maakt. Als ik haar was had ik je manager gebeld als ik dit wist, iets met de privacywet enzo.
Ik denk dat het duidelijk is en ze heeft dr bericht allang weggehaald dus misschien wil je er niet meer zo over doorgaan? Je overdrijft lichtelijk.
Edit: Oh excuus ik typ weer eens te langzaam en het is al gezegd.
Heb ik zeker, maar als je dan nog reageert van ik vind het niet zo erg. Dan heb je het niet begrepen. Beetje krom als hier geen adressen en babyfoto’s gedeeld mogen worden, maar dit soort dingen wel afhankelijk van om welke influencer het gaat, blijkbaar. Daar mag best wat van gezegd worden en bij dezen, hopelijk gebeurd het niet weer.
Excuse me. Jij maakt hier niet de dienst uit. Het staat je vrij te delen wat je ergens van vindt als dat absoluut nodig is maar jouw wil is geen wet.
Oh en trouwens: je zegt dat er privacygevoelige informatie in private mailwisseling stond, waarvan jij de allang verwijderde inhoud nog eens even gaat herhalen hier? Dat mag juist van jou niet, doe het zelf dan ook niet?
Een adres of babyfoto vergelijken met een afgezegde kappersafspraak, lol
Ok Karen
Koalabeertje voor jou meid.
Algemeen: Jullie kunnen straks wel weer gaan zeuren over dat deze discussie over moet zijn, maar stop dan ook met zijn alle op mij blijven reageren. Het is opgelost, klaar.