Het andere Youtubers/Bloggers topic #13

huh ja want ze was er ook echt bij toen die jongen dingen at en weet ook precies hoe het is gegaan? Wat een rare tweet, waar bemoeit ze zich mee. Heeft ze aandelen bij die praktijk ofzo?

2 likes

Je zou bijna denken dat Sanne tijdens de herstelperiode en operatie ernaast heeft gezeten.

8 likes

En ja Tim is bevriend met Quinty etc. maar is dat echt zo erg dat dit misschien eerder behandeld wordt dan een ander item. Dat ze bevriend zijn staat verder toch los van de ernst van deze situatie.

6 likes

Vind dit echt heeeel raar van Sanne. Houd gewoon je mond over zaken waar je geen verstand van hebt. Snap niet dat zij beweert dat die jongen slecht voor zijn lichaam gezorgd heeft, alsof zij met d’r neus bovenop zijn herstel heeft gezeten

8 likes

Ja zou goed kunnen inderdaad! Maar zo’n programma krijgt waarschijnlijk 100e klachten binnen over verschillende onderwerpen. Je kan nooit alles behandelen.

3 likes

Ze heeft volgens mij haar tweets verwijderd? Ga dan geen domme discussie aan en geef vervolgens de schuld aan de ‘misselijke wereld’. Haar opmerkingen waren pas misselijk.

Oh en haar Twitter staat weer op privé.

3 likes

Die joe ook :persevere:

Ah shit net te laat, ze heeft een slotje op haar Twitter nu. KeEp me updated wat voor discussie zij nog meer aan het voeren is.

Ik denk dat Sanne er moeite mee heeft dat er geprobeerd wordt geld te verhalen, terwijl die broer van Quinty nog leeft. Ja, het geld is ook niet het meest boeiende. Zelf vind ik alleen dat het over meer ging dan enkel over het geld, namelijk de strekking ~Diana is geen arts en hoort geen medische adviezen te geven~. Tim zei op een gegeven moment alleen wel iets van ‘prima, dan gaan we naar de rechtbank’ (voor geld dus) en dat is wellicht een beetje verwarrend.

4 likes

Lol ik heb op deze tweet gereageerd met dat het komt door de manier waarop ze zichzelf verwoordde en ben ook gelijk geblokkeerd haha

Wat een gekkie

2 likes

Hmm maar dan nog is schadevergoeding opzich niet heel gek bedacht ondanks dat hij gelukkig nog leeft.

5 likes

Waarom mengt zij zich ĂŒberhaupt zo defensief in deze discussie? Alsof ze er zelf bij is geweest

7 likes

Wow die diana is echt niet goed :scream: Ik ben wel benieuwd hoe het nu verder afloopt qua vergoeding etc?

Ik ben ook heel benieuwd of de boos aflevering over mama worden er komt

1 like

Haha ja, vind het erg typisch. Die tweet van mij was ook nog best netjes

3 likes

Echt ik heb eigenlijk gewoon medelijden met haar hoor. Je zal maar zo in de knoop zitten met alles dat je alle negativiteit op anderen projecteert.
Ik vind het ook zo gek want als je haar op video ziet matched het totaal niet met haar twittergedrag, ik denk echt dat ze dat platform gebruikt om haar ‘gif’ te spuien en op n bepaalde manier te rebelleren.

9 likes

Ik schat ook wel in dat de rechtbank zo’n schadevergoeding zou toekennen, al heb ik geen juridische kennis. :joy:

Het enige wat ik zelf wel denk bij de afl: twee weken na een grote operatie op vakantie willen naar New York
 Los van medisch advies/goedkeuring om te gaan, zou ik het zelf niet eens willen! Overigens is dat hun keuze en daarom natuurlijk hun goed recht, zeker als je denkt dat het gewoon kan.

** Polletje **
Als de dokter zegt dat ik twee weken na een operatie weer mag vliegen, dan zou ik zeker een vliegvakantie boeken of deze laten staan als ik al had geboekt

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Eerst zegt ze tien kilo in twee weken, daarna vijf kilo in vijf weken. Dat is misschien aardig wat maar voor iemand die bedlegerig is en misschien gewend is om veel te eten vanwege het sporten kan dat zo gebeuren.
Maar goed, zelfs hiervan weten we niet of dat waar is. Wellicht had hij ook medicijnen waardoor hij vocht vasthield, weten wij veel.

22 likes

Oh even wat nuance realiseer ik me nu want in de video wordt gezegd dat de operatie eigenlijk na New York was gepland maar ineens naar voren werd gehaald. In dat opzicht snap ik beter dat het medische advies zo belangrijk was voor hen en ze daardoor hadden gedacht dat het wel goed zat. Ik zou er zelf echt van balen als mijn operatie ineens naar voren werd gehaald, persoonlijk zou ik me er ongeacht het verloop van mijn herstel niet comfortabel bij voelen om twee weken later te vliegen.

9 likes

Ik zou er niet een boeken. Maar als ik er al een heb staan + het een aantal keer heb aangegeven en iemand zegt een aantal keer je kan gaan dan zou ik daar ook vanuit gaan dat ik kan gaan. Vandaar mijn ja stem

Aan de andere kant ben ik met een steden trip zonder hechtingen in mijn buik al helemaal gesloopt. Dus ik zou dan eerder op het advies vertrouwen met bijv een neus correctie. Een buikwand correctie is behoorlijk heftig dus 2 weken is dan wel erg kort om daarna door new york te banjeren. Ik neem aan dat je dan de hele dag op pad ook bent.

6 likes

Ja ik vind dat ook een hele vreemde beschuldiging. Sowieso als iemand daarvoor heel fanatiek sport kan het ook nog zijn dat er op de weegschaal toename gewicht is maar het niet door eten komt. Maar meer door spiermassa afbouw of vocht vast houden of what ever.

1 like