Het andere Youtubers/Bloggers topic #13

Maar waaaarom neemt Sanne het zo op voor die Diana??

19 likes

Ze wil het altijd precies niet eens zijn met wat dan ook. Denk dat er geen eens een logische redenatie achter zit.
Als er zometeen iemand op haar reageert van “Meid je hebt gelijk, want:
” dan is ze het opeens ook niet meer met die persoon eens en krijgt die ook weer een sneer.

36 likes

Haha zou Sanne butthurt zijn omdat Tim geen date met haar wil? Of mag ze die Quinty gewoon niet.

46 likes

Wat een respectloos persoon die Diana mijn hemel en dan mensen die haar in het gelijk stellen. I ffff can’tttttt handle

1 like

Ik vind juist dat het amper om het geld gaat wat ze zijn misgelopen? En hoe kan Sanne precies weten wat die jongen heeft gegeten etc. Die Diana lult ook maar wat.

12 likes

huh ja want ze was er ook echt bij toen die jongen dingen at en weet ook precies hoe het is gegaan? Wat een rare tweet, waar bemoeit ze zich mee. Heeft ze aandelen bij die praktijk ofzo?

2 likes

Je zou bijna denken dat Sanne tijdens de herstelperiode en operatie ernaast heeft gezeten.

8 likes

En ja Tim is bevriend met Quinty etc. maar is dat echt zo erg dat dit misschien eerder behandeld wordt dan een ander item. Dat ze bevriend zijn staat verder toch los van de ernst van deze situatie.

6 likes

Vind dit echt heeeel raar van Sanne. Houd gewoon je mond over zaken waar je geen verstand van hebt. Snap niet dat zij beweert dat die jongen slecht voor zijn lichaam gezorgd heeft, alsof zij met d’r neus bovenop zijn herstel heeft gezeten

8 likes

Ja zou goed kunnen inderdaad! Maar zo’n programma krijgt waarschijnlijk 100e klachten binnen over verschillende onderwerpen. Je kan nooit alles behandelen.

3 likes

Ze heeft volgens mij haar tweets verwijderd? Ga dan geen domme discussie aan en geef vervolgens de schuld aan de ‘misselijke wereld’. Haar opmerkingen waren pas misselijk.

Oh en haar Twitter staat weer op privé.

3 likes

Die joe ook :persevere:

Ah shit net te laat, ze heeft een slotje op haar Twitter nu. KeEp me updated wat voor discussie zij nog meer aan het voeren is.

Ik denk dat Sanne er moeite mee heeft dat er geprobeerd wordt geld te verhalen, terwijl die broer van Quinty nog leeft. Ja, het geld is ook niet het meest boeiende. Zelf vind ik alleen dat het over meer ging dan enkel over het geld, namelijk de strekking ~Diana is geen arts en hoort geen medische adviezen te geven~. Tim zei op een gegeven moment alleen wel iets van ‘prima, dan gaan we naar de rechtbank’ (voor geld dus) en dat is wellicht een beetje verwarrend.

4 likes

Lol ik heb op deze tweet gereageerd met dat het komt door de manier waarop ze zichzelf verwoordde en ben ook gelijk geblokkeerd haha

Wat een gekkie

2 likes

Hmm maar dan nog is schadevergoeding opzich niet heel gek bedacht ondanks dat hij gelukkig nog leeft.

5 likes

Waarom mengt zij zich ĂŒberhaupt zo defensief in deze discussie? Alsof ze er zelf bij is geweest

7 likes

Wow die diana is echt niet goed :scream: Ik ben wel benieuwd hoe het nu verder afloopt qua vergoeding etc?

Ik ben ook heel benieuwd of de boos aflevering over mama worden er komt

1 like

Haha ja, vind het erg typisch. Die tweet van mij was ook nog best netjes

3 likes

Echt ik heb eigenlijk gewoon medelijden met haar hoor. Je zal maar zo in de knoop zitten met alles dat je alle negativiteit op anderen projecteert.
Ik vind het ook zo gek want als je haar op video ziet matched het totaal niet met haar twittergedrag, ik denk echt dat ze dat platform gebruikt om haar ‘gif’ te spuien en op n bepaalde manier te rebelleren.

9 likes