En de vrouwen met +20 kg zijn te hopeloos?
Als je met 30 dekens terugkomt mag je er wel een doneren aan het Help Helvegen De Winter Door Fonds.
Ik zag ooit een influencer met een jas van Peddleton en die was zo tof maar echt heeeeeeel duuur.
Zit Teske niet bij een netwerk?
Ik geloof niet dat je het zo moet opvatten hoor. Het lijkt mij iig niet zo bedoeld als hoe het blijkbaar op jou overkomt.
Die coach wil blijkbaar liever de haar tijd steken in een specifiekere doelgroep, de doelgroep die uit is op substantieel gewichtsverlies. Dat wil niet zeggen dat ze die mensen hopeloos vindt, toch? Volgens mij impliceert ze gewoon dat 20kg kwijtraken moeilijker is dan âiets strakker wordenâ en dat die mensen meer baat hebben bij een coach.
Heb haar gedmdt en ze zegt dat haar traject vier maanden duurt en dat het niet lukt om binnen vier maanden 20+ kg af te vallen
Voor maar een klacht?
Ik denk niet dat ze het merk kunnen kiezen waarvoor geadverteerd wordt, maar wel het soort advertentie (duur, wel of niet door te spoelen, misschien kan je reclame voor alcohol e.d. nog uitsluiten, dat weet ik niet). En omdat er binnen een bepaalde categorie advertenties (bijv. 20 seconden, niet door te spoelen, geen reclame alcohol) maar drie opties zijn (bijv. Lenor, Ariel, Swiffer) krijg je als kijker effectief steeds dezelfde advertenties te zien. Nogmaals, weet niet of het zo werkt, maar omdat ik bij sommige kanalen steeds hetzelfde te zien krijg.
is dit een vraag aan mij of? haha
JessieMaya ging toch met enige regelmaat naar Diana Gabriels. Enig idee waarom dat gestopt is?
Nog even over de reclames op yt. Jongons ik heb via FF geleerd dat je ook adblock op je telefoon of ipad kunt downloaden!
Saved my life zeker als je bonnie of alwin oid kijkt met 78 reclames per video!
Werkt die ook op de Youtube app? In mijn ervaring werken die blockers alleen in Safari of een andere browser.
Deze vrouw is pure evil.
Wat een heks!
Ik vind Marije als persoon leuk en sympathiek enzo maar ik heb nog NOOIT een âwat gebeurt er alsâ video gezien goed was en niet halfbakken. Het is zo sloppy altijd.
Een familielid van mij had zich aangemeld voor Gabriels programma. Ze mocht daarvoor langskomen want ze was door een of andere selectie gekomen geloof ik en kreeg in plaats van een borstvergroting ook meteen andere ingrepen erbij aangeraden. Wat ik raar vond is dat mijn zus zelf moest lappen voor die operaties. Het ging om een programma dus dat zou je er niet bij verwachten. Uiteindelijk is het daardoor niet doorgegaan, want ze had dat geld helemaal niet. Het zou logischer zijn als dat op voorhand duidelijk was.
Edit: Uit mijn bericht wordt geloof ik niet helemaal duidelijk hoe erg verschrikkelijk ik Gabriels sindsdien vind, gewoon zoân nare bijsmaak zeg maar. She ainât right en ik vind het heel goed dat ze wordt aangepakt.
Hahaha nee ik bedoel meer dat ik het raar vind dat ze het zo benoemt
Dat hij ĂŒberhaupt telkens op haar reageert!
Diana overdrijft ook echt zooo erg in haar eigen video. Heeft ook al lekker veel dislikes meteen. Vond haar altijd al griezelig en ook al veelzeggend dat Jessie Diana eerst helemaal geweldig vond maar nu niks meer met haar te maken wil hebben.