Het andere Youtubers/Bloggers topic #13

Die imitatie, denkt ze nou dat omdat het achter gesloten deuren was we niet konden weten wat zich daar afspeelde? Schromelijk overdreven in ieder geval.

Neejoh daar is ze veel te jong voor

1 like

Koen Pieter van Dijk?? Klinkt toch wel anders dan Koen Kardashian

22 likes

Dat laatste denk ik. Ze was ook een keer boos dat Tim aandacht kreeg met iets dat zij al veel eerder had aangekaart. Ik weet niet meer wat het was maar het was iets feministisch. Toen snapte ik haar trouwens wel. Ondanks dat zijn bereik groter is, was het toen best zuur dat zij als vrouw niet gehoord werd en Tim wel. Maar goed, hierom denk ik dus wel dat ze gewoon een hekel heeft aan Tim. Ze zat toen ook flink op hem als persoon te vitten.

10 likes

Hmmmm…Nu kan ik hem ook echt niet serieus nemen hoor. Hij is volgens mij net zo erg als Diana.

Het kan idd niet wat zij doet maar sorry het is toch al lang bekend dat die Diana Gabriels een kwakzalver is dus snap niet waarom Quinty haar benaderd heeft?

4 likes

Een vriendin van Sanneke werkt bij Diana. Daarom gaat zij er zo op in. Sanne is de eerste die haat op anderen, namelijk.

67 likes

maar even, ik heb geen medische kennis maar wel veel ervaring met buikoperaties en het herstel daarna. En mij is nooit gezegd zorg dat je geen kilo’s mag aankomen in verband met je herstel. Wel doe rustig aan, een lange vliegreis twee weken nadien zou ik daar niet onder scharen.

Precies. Dat gehamer op die 5 kilo geeft al aan hoeveel gebrek aan kennis er is. Tussen de 4 en 8 (!!) kilo vocht aankomen is gebruikelijk na een operatie waar huid wordt verwijderd. Ik heb nu drie van zulke operaties gehad en iedere keer zat ik op een paar kilo vocht, dat verdween vanzelf weer na een paar weken, kwam echt niet van het eten hoor.

36 likes

Haha ook die random tekst met dat ze oma wordt. Hahah wat heeft dat er mee te maken :joy:

15 likes

Het is wel een logische gedachten dat je na een dergelijke operatie niet doelbewust 5 kilo aankomt.
Ik bedoel, stel je hebt zo’n ingreep gehad en je gaat daarna opeens aan de chips en moorkoppen omdat ‘je buik nu strak is’, het lijkt me logisch dat je ervoor kiest om dat niet te doen.
Maar je kan ook kilo’s aankomen na zo’n operatie omdat je wekenlang stil moet liggen en gewoon eet zoals je normaal eet.

Diana is echt een eng wijf
Die is echt niet helemaal goed hoor

31 likes

Wat ik van haar gezien heb weinig empathie, lijkt wel of ze nooit een operatie zou afraden, want money’s. Zo’n harde zakenvrouw.

11 likes

Nee volgens mij niet. Maar ik kijk yt gewoon in de browser op mn telefoon en dat werkt prima (adfree!)

Ja dat ging over dat over dat reality programma waarin dat meisje aangerand zou zijn door die jongen op RTL. Waar die voiceover van Bram Krikke onder zat. En is ook logisch toch dat er bij Tim meer ophef door ontstaat, die jongen werkt voor de publieke omroep en heeft een mega bereik. Sanneke is alleen maar boos op Twitter.

9 likes

Ohja de villa

Ooooh ja! Alle herinneringen van dat programma komen weer boven haha

1 like

Ik was vorige zomer bij Praktijk Gabriels (Diana is een kennis van mijn zussen - ik ken haar verder persoonlijk niet maar mijn zus ging langs voor haar zomerse botoxshot) en toen kwam Diana in haar ochtendjas een kopje koffie halen. Dat vond ik dan wel weer grappig/typisch. Verder vind ik het echt heel naar dat zoveel mensen zulke slechte ervaringen hebben. Hoor ik wel vaker idd…

Ja! Ik was helemaal fan dat programma haha. Je kon ook op een speciale zender 24 uur meekijken. Vet boring maar dat deed ik dus de hele dag.

6 likes

Ik vind het sowieso bijzonder dat die Diana een goedlopende praktijk heeft. Als ik voor een ingreep bij zo’n type terecht zou komen zou ik een rechtsommekeer maken.

30 likes