Ik denk dat financieel ook een van de hardste manieren is om Diana te raken; het draait haar immers enkel om de knaken!
Ik vind het ook gewoon geen goede reclame, als je er zo nep en strakgetrokken uit ziet en cosmetische ingrepen verkoopt
Wauw ik was even helemaal harrie in de warrie; dacht echt dat Monica een bepaald insta-filter gebruikte, wat lijken zij (mede dankzij de ingrepen) op elkaar zeg!!
Maargoed, bovenstaande schock is echt niets in vergelijking met het gedrag van die Diana, zo giftig.
Heb net de video gekeken maar wat een vrouw zeg.Ik moest bijna gewoon lachen om hoe zij is.Zo kun je toch niet zijn? Pure onprofessionaliteit straalt ze uit.Ook haar woordkeuze,dat kan toch gewoon niet?
En ben wel benieuwd naar de video van Koen nu.
ApartâŠ
Heel bijzonder
Hahahaha deze vrouw
En die galm ook, mens als je dan zo graag filmpjes maakt, doe dan wat aan de akoestiek.
Verder wel echt gesmuld bij de video van b.oos en daarna ook die van di.ana gekeken voor âde andere kant van het verhaalâ.
Heeft ze toevallig ook al een boek geschreven?
Nou wat goed dat je het zegt want die komt binnenkort uit!!
Hoe Diana van de straat naar haar eerste miljoen ging.Van slapen op bankjes tot Gucci doosjes op je kantoor.
Edit: van dat boek is echt waar trouwens,dat is te lezen in de appjes die ze naar Koen heeft gestuurd,zie zijn stories.
En ze wordt binnenkort oma!
Hoe is dat ook alweer relevant?
Deze vrouw is toch één grote grap?? (Helaas niet)
Ze heeft geen boek geschreven, maar deze website is ook wel een pareltje:
Ze heeft een heel âmommy make-overâ pakket lmao
Mag dit ook als je nog geen baby hebt?
Ik weet er te weinig vanaf maar wat voor artsen werken er dan voor haar? Vind dat wel dubieus eigenlijk, waarom zou je voor haar willen werken en niet in een âechtâ zkh of zo
Hahahahahahaha ik dacht dat ik er achterlijk uitzag als ik jumping jacks deed. Wat is dit joh
Er zijn heel veel artsen die in klinieken werken
Michelle Kox had van de week op inst al een filmpje over Diana en nu weer allemaal stories. Die gaat hier wel even lekker op.
Oh ja dat snap ik maar specifiek haar kliniek, dat snap ik dan weer niet. Ook die miscommunicatie steeds, dan moeten die artsen toch ook denken ?? Of ze vinden het wel prima.
Veel artsen werken een dag in de week in een kliniek (vaak ook om extra te verdienen) en die vinden het dan waarschijnlijk handig dat Diana de communicatie regelt en klanten binnenhaalt. Waarschijnlijk is er een protocol waarin staat hoe lang je rust moet houden en niet mag vliegen. Maar omdat ze er vaak 1x in de week werken en geen dienst doen komen de vragen denk ik bij Diana terecht en die neemt het niet zo nauw met de regels. Een tijdje geleden wat Diana de cosmetische arts voor de semi-BN ers dus toen kwam ze wat positiever in het nieuws., misschien dat de artsen daarom bij haar bleven werken.