Je kan ook gewoon zien dat het rood is hahaha
Waarom doet zij altijd alsof ze in Utrecht woont terwijl ze in fucking Woerden woont?
Zelfs in haar bio. LIES
Elke keer als ik Woerden lees denk ik aan eenden
Irrelevant verder
Net als lottelovesbeauty
Provinti3 Utrecht?
Lotte kennende heeft ze deze foto’s drie weken geleden al gemaakt met haar drieduizend outfit changes zodat het lijkt alsof ze elke dag in Utrecht is.
En ja wat doen al die provincialen in het weekend in Utrecht?? Welke winkels hebben wij die zij niet hebben??
Ik durf niet meer te beginnen aan de huisvlogs, wat gaat ze in deze video in elkaar zetten?
Hahahah ik vind haar zo cringy
Een purschuimspiegel.
Geen grap.
Ik heb de duizend min durende video in 2 minuten gekeken en niks gemist.
Ze heeft een simpele spiegel genomen en de randen met schuim (?) bespoten en ze vindt het geweeeeldiigggggg.???
Thanks ladies @marley @Koffie
Lijkt alsof ze met scheerschuim is uitgeschoten, die meid weet soms van gekkigheid niet meer wat ze moet doen
Wejow 90s vibes. Dit en een opblaasbare stoel en posters in je kamer. Dat is een zoals romane het zou zeggen VIBE.
Hahaha dit maakte je in de jaren 90 en dan voorwerpen als schelpen in het schuim drukken en daarna schilderen
Ik keek enkele jaren soms filmpjes van Katrin Berndt, een Zweedse Youtuber, die veel filmpjes maakte over tatoeages etc. Net zoals veel Nederlanders is zij nu het roer aan het omgooien omdat ze life coach wordt. Wel grappig zo’n zichtbare transitie op Instagram dat je opeens een hele andere en enigszins zweverige toon gaat aanslaan, veel quotes toevoegt en jezelf anders gaat presenteren:
Dan woon ik ook in Utrecht
Geen idee eigenlijk.
Ik keek eventjes op der instagram en ben heel erg verward. Keek vroeger ook veel video’s van haar, en enkele maanden geleden ook nog enkele. Herken der haast niet meer. Sowieso ook gekke doelgroep? Grumpy girlfriends van <30
Grumpy Girlfriends misschien is dat de Engelse vertaling voor zure kantoortrutten maar dan monetizebaar. Dat ze dan beter kan connecten met haar peers.