Ja echt om te janken. Ons zoontje heeft van z’n oma een shirt gekregen met ‘bad boy’ erop. Dochter kreeg er een met ‘lovely girl’. Hoezo stereotype? Het is ook eerder andersom, onze dochter heeft nog net geen kleine hoorntjes uit haar hoofd groeien en een puntig staartje op haar onderrug
Ik vind het zo bijzonder dat die mensen iets lijken te kopen zonder te lezen wat erop staat. Ik kan nog geen slaapshirt kopen met een domme irrelevante tekst erop.
Ik ben wel onder de indruk van het bericht van Jennie dat alle berichten in haar DM mentaal te veel opstapelen.
Influencen is toch een vak apart hoor. Je wil je geld verdienen met de invloed maar alle reacties op dat wat je uitdraagt moet je ook maar kunnen verwerken. De vraag is nu hoor je dat dan erbij te nemen of heeft Jennie groot gelijk?
Haha aargh wat erg! Weet niet of ze elkaar kleding passen, maar ik zou echt recalcitrant de kleding omwisselen. Of iig de jongste dan het andere shirt aan laten trekken
Volgens mij zijn er super veel influencers die niks doen met hun DM hoor. Ook DM’s uitschakelen op hun stories en volgens mij kan je het zelfs helemaal uitzetten? Of ja, de meesten komen terecht in een aparte inbox en die kan je ook gewoon negeren. Als ik haar was zou ik gewoon afbakenen waarop ze reageert. Dus bijv. op posts alleen en bijv. als ze een vraagsticker in haar story plaatst.
Hahaha echt he! Het is dat ze elkaars maat niet aankunnen anders had ik het gedaan.
Ik vind dat ze ergens wel gelijk heeft.
Ja, kiest er bewust zelf voor om veel te delen en daar haar werk van te maken, maar hoe vervelend is het is als je overal ongevraagd advies / feedback / negatieve reacties op krijgt?
Ik vind dit wel heel lichtgeraakt. Als jouw platform en levensstijl letterlijk afhankelijk zijn van de engagement van followers, moet je niet klagen als followers zo betrokken worden dat ze op je reageren. Had het begrepen als het ernstig was geweest, maar het niet aankunnen dat mensen suggesties of opmerkingen hebben. Dat men makkelijk een mening verstuurd (of dat nou like, reactie of dm is) is letterlijk waarom dit voor haar een baan is. Dat niet aankunnen is misschien wel de beste indicatie van dat je toe bent aan een break.
En dan de instastory daarna een schilderijtje delen dat je van een volger hebt gekregen.
Ik ben in het verleden kleding designer geweest voor een aantal merken en wij verzonnen inderdaad gewoon random teksten voor zulke prints en als cijfers altijd je geboorte jaar of je leeftijd of zo
Dit idd het is een beetje hetzelfde als commentaar of ongwvraagd advies van collegas of kritiek van een baas. Het kan irritant zijn maar het hoort erbij. Maar daar klaag je thuis over bij vrienden ofzo en niet tegen je baas van " jeetje jij altijd met je verbeter punten tijdens het functionerings gesprek! Zeiksnor…"
Blablablabla
Ben wel benieuwd hoe zij er vroeger uit zag eigenlijk
Gevonden via Google
Bonus baby helvegen
Ik vind deze vergelijking echt 100% mank gaan. De adverteerders geven jou het werk, dus die geven feedback ‘als een baas’. En de meeste werkgevers geven jou in een afgekaderd moment op een afgesproken tijdstip opbouwende kritiek die ze op een nette manier leveren. Dat is écht wat anders dan 100 dm’s van mensen per dag die je kapsel/kind/hond/vriend lelijk of stom vinden.
Zonder volgers had zij niet eens adverteerders.
Het hoort bij de baan. En dat is irritant maar klaag thuis maar niet tegen diegene die er voor zorgen dat jij die baan kan behouden.
Daar heb je gelijk in, die interactie is natuurlijk heel belangrijk. Maar ik kan me zo goed voorstellen dat je er heeelemaal doorheen zit van al die mensen die zich met je leven bemoeien. Ik kan het al kut vinden als hier 1 iemand iets kuts zegt haha.
Ik denk dat veel influencers wat verwend zijn doordat ze altijd zo de hemel in worden geprezen. Ben ook wel benieuwd hoe we er over 5 jaar in staan en wat dan het effect was van dit hele wereldje.
Ja precies. Alle dm’s die ze noemt gaan ook nog eens over haar levensstijl (geen action promoten, niet zomaar alle denneappels oppakken, veganisme promoten). Is het gezeur, dat is aan haar, maar het is geen onlogische feedback voor iemand die natuurvriendelijk pretendeert te zijn en daar een platform op gebouwd heeft is. Je woont nota bene in een door je volgers gecrowdfund huis, maar feedback doe je af als makkelijke meningen.
Hij is echt ULTIEM cringe op alle vlakken. Ik volgde Colleen ‘vroeger’ toen ze nog met hem was en toen zat ik constant al vol ongemak naar die kerel te kijken. Hij vind zichzelf echt de bom als zanger maar het is gewoon te lachwekkend allemaal. En hij was overduidelijk jaloers op Colleen’s succes.
Omg die DIY van Aimee is echt zo vreselijk.
Lekker door rood lopen op het drukste fietspad van Nederland. Voor de mensen die niet bekend zijn met Utrecht: de fietsers komen hier precies vanuit de richting waarop zij niet kijkt. Alles voor een leuk kiekje.