Het andere Youtubers/Bloggers topic #13

Ik had opnames met hun en wist het ook niet precies :joy: er was een heel team bij maar die bleven allebei bewust uit beeld

3 likes

@monkeyslut @Luzarl thanks voor deze opheldering :smiley: Ik vond haar verder een leuke meid maar bij de afleveringen die ik heb gezien dacht ik wil je hier wel zijn :sweat_smile:

1 like

Volgens mij deed ze dat omdat ze dacht dat ze ging flauwvallen (of was dat ook ingestudeerd :face_with_monocle:)

Ze is idd van de productie en was in het begin bekend als ‘#kutmarije’ dus het was een beetje gewoon dat Tim haar altijd ‘bashte’ en dat ze wat awkward was, maar ze had heel veel fans en daardoor is ze, zoals al gezegd is, een grotere rol gaan spelen en die awkwarde ‘dynamiek’ of hoe ik het moet noemen hoort er gewoon bij hahaha

6 likes

Ik hou echt van je toewijding in deze post en ben het zo met je eens. Het zijn allemaal uitspraken en uitroepen en gewoon geluid maken?!?!

13 likes

Wat zou er in het hoofd van die Reinders chicks omgaan dat dit een goed idee leek? Ze zijn allebei zwanger en doen even een hutjemutje babyshower. Zou de dresscode trouwens “wenkbrauwen en lang haar” zijn geweest?

59 likes

Ik hoor dit gewoon al exact in haar stem, dit is echt exact hoe zij praat😨

3 likes

Fucking niet normaal toch
En dat een evenementenbureau dit regelt vind ik ook echt kwalijk

22 likes

Hahaha, al die kopieeen van elkaar. Daar wil je toch gewoon tussen staan met een knot en groene tuinbroek en roodgeverfde krullen.

16 likes

Ja maar corona geldt niet voor ons, je weet toch! :roll_eyes:

Iig toch een andere outfit dan een trouwjurk (foto 2 en 3) geworden :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

dit is de babyshower van de dochter van diana gabriels. ook niet mis:
https://www.instagram.com/tv/CCz859VJhUmurwJ9gujL4i0sC5c4hLW41pkdGM0/?hl=nl

Account is prive

1 like

Jammer. Dacht dat insta tv altijd openbaar was. Hmmmm

1 like

Ja ik zag ze gisteravond ook in aanbevolen op instagram met een kleine preview van deze vlog. En daar zeggen ze samen “3…2…1… WIJ ZIJN zWaNgEr!!!” en daarna wordt iedereen uitgebreid geknuffeld.

Zo dan, ik zie dat zij een kindje heeft met de naam: Novel Lové, wat een tongbreker.

5 likes

Ik heb dat vliegtuig zien vliegen vorige week :rofl: My God, wat een heisa…

Edit: even gecheckt, maar inderdaad, ze wonen bij mij in de buurt.

1 like

Ik denk dat je Novel uitspreekt zoals Noël of Hotel denk je niet? Of zou je het uitspreken als jofel als in “ben je wel helemaal jofel” :thinking:

Klinkt als een goedkoop romannetje wat je bij de trekpleister uit de uitverkoop bak vist

2 likes

Ik heet Novel, spreek uit als Noffel. Op de een of andere manier vind ik het hilarisch dat zo’n influencerkind Noffel zou heten maar helaas.

9 likes

Ik denk dat eerste ja en dan Loooveee

Ja, dat gevoel krijg ik er ook bij…

En volgens mij krijg je eerder een verkeerde diagnose dan helemaal geen diagnose, als je de verhalen op internet leest. Zelf gelukkig niet die ervaring.

1 like