Het andere Youtubers/Bloggers topic #13

Wauw echt prachtig, wat een droomhuis. Ik ben wel benieuwd wat dat kost, maar ik denk niet dat het voor gepeupel zoals ik ooit bereikbaar is. Vooral met die gehele verbouwing er nog bij.

2 likes

Met overbieden kan je rekenen op ± 700k (wat me dus best wel meeviel?! Had meer verwacht). Maar dan die verbouwing nog… oei dat zal wat kosten.

Die bingo in de vlog van Co ziet er wel echt kei gezel uit

4 likes

Is het niet die van haar zus? Die woont naast haar.

Misschien hadden ze toestemming, maar anders mag dat toch helemaal niet? Erfgrens enzo

Maar het is een schuur met de muur aan hun kant, in hun tuin, waarom zou je die niet mogen schilderen.

Klimop os wat anders dan verf.

Quinty is volgens mij vooral goed bevriend met jeroen, de huisgenoot van jessie

Als de schuur volledig op de eigen grond van de buren staat, mag je daar niks aan doen. Ook niet verven. Als je dan een zwarte muur wil moet je er een muur of schutting voor zetten op je eigen grond en die verven

9 likes

Ik kan die man van Sanny zo niet uitstaan :see_no_evil:

37 likes

Precies het soort man dat ik ontwijk :see_no_evil:

6 likes

Ik ben benieuwd of Sanny van de tuin een influencertuin maakt = volledig betegeld.

Ik krijg het benauwd als ik dat dikke wintervest van Lotte zie in haar stories :cold_sweat:

Ik denk het niet, ze leek verliefd op de tuin en niet alleen de grootte ervan. Ook mooi onderhouden, in tegenstelling tot de binnenkant.
Maar wie weet, van Martine had ik het ook niet verwacht. Ik kan daar wel echt zuur van worden, ik zit met mijn balkonnetje en ik zou dolgraag zo’n groene oase willen. Ik wil best ruilen, mijn snikhete ruime balkon voor een leuk tuintje.

15 likes

Hahaha het eerste in haar geval.

1 like

Dan nog is het niet je eigendom. De erfgrens zorgt voor allemaal rechten / plichten. De rijdende rechter behandelde vooral dit soort dingen, lol.

Misschien heeft ze het gewoon gevraagd aan de buren en vinden die het prima? Wat een overhaaste conclusies hier haha

24 likes

Jij zegt gewoon uit het niks dat je het asociaal is om andermans bezit te gaan verven??

8 likes

Jij stelt de conclusie dat ze het niet hebben gevraagd.

9 likes

Ja dat zal t zijn! Dat eeuwige geetter over confidence en hoe dat je ver krijgt, terwijl ik dan juist alleen maar gebakken lucht hoor. Nja, je kan er in ieder geval een leuk stulpje van kopen.

1 like