Het andere Youtubers/Bloggers topic #13

Ik ben echt number one Bonnie fangirl maar de stopcontactenvlog is echt te saai.

9 likes

Die meittt loopt echt veel te snel van stapel. Het is gewoon lachwekkend om te zien.

2 likes

Ohja mee eens. Ik weet niet eens wat vechten voor iets is, bij de eerste de beste tegenslag geef ik op en ga ik iets anders doen .No shame in my giving up game.

5 likes

Overigens ben ik mega bang voor mannenšŸ˜‚ Dus ik vind het wel heel knap van haar dat ze gewoon op dates gaat. Ik durf dat niet haha.

Impopulaire mening, maar ik vind de purspiegel van Aimee best tof!

1 like

Weet iemand of Anna Nooshin nog steeds met haar vriend (verloofde?) heeft? Ik zie dat zijn account verwijderd is?

Ik dacht laatst een podcast te hebben geluisterd waarin ze aangaf samen te zijn maar dat hij het prima vind zo zonder social. Maar kan even niet meer vinden welke podcast…

Edit: die van Gwen van Poorten was het.

1 like

Ja hij heeft z’n account een tijd geleden verwijderd door die rel waarbij zijn ex zo boos was dat Anna en hij haar kind gewoon zagen nadat Anna op YouTube had gezet dat ze gewoon met iedereen aan het feesten was tijdens Corona (ofzo ongeveer)

1 like

Haha en dat terwijl ze in de vorige vlogs zei dat het echt een leuke vlog zou worden, moet hem vanavond maar even gaan kijken!

1 like

Ik vond de stopcontactenvlog best leuk eigenlijk haha. Of in ieder geval niet saai.
Ik heb hem wel gekeken terwijl ik ondertussen aan het tekenen was dus misschien scheelt dat.

Edit: wel weer met verbazing zitten kijken naar sommige wereldvreemde dingen. Zoals helemaal onder de indruk zijn dat ze straks het licht aan kan doen met een knopje dat naar boven en naar beneden gaat (superleuke schakelaar hoor, maar dat heb je toch wel eens eerder gezien?) Of een heel verhaal over dat je op die energiewebsite op een foto kunt klikken van de boer waar de stroom vandaan komt :face_with_raised_eyebrow:

8 likes

Maar ze doet momenteel niets anders dus het is verhuisvlogs of vlogs waarin ze constant zit te editen. Of geen vlogs natuurlijk, maar nu ze een populair onderwerp heeft gaat ze op dit moment niet minderen natuurlijk.
Maar je hebt wel gelijk, ben ook benieuwd hoe lang de nieuwe kijkers/abonnees blijven hangen. Na een paar video’s heb je het wel weer gezien toch, als je specifiek voor ā€œhuisvlogsā€ komt.

Oh wow, dit heb ik totaal niet meegekregen!

De rest van de vlogs vind ik echt heel leuk, maar ik had echt zoiets van; really 21 minuten alleen aan stopcontacten. vind het ook wel zonde dat ze op sommige plekken voor zwart gaat, maar goed, dat is natuurlijk wat je zelf maar mooi vind.

Die Alexis van Josh oh my lord wat een blij ei, echt het leukste kind ever

25 likes

Ik vond de vlogs van Charlotte eerst echt goede irritainment, maar nu vind ik het bijna ondraaglijk om te kijken. Dit is nu, zonder enige tussenpozen, de derde persoon waarmee ze date in een half jaar ofzo. En steeds is ze meteen helemaal tot over haar oren verliefd lijkt het wel. Ik heb daar dan wel mijn vraagtekens bij.
Ik merk dat ik sowieso zelf nu niet zo snel met vreemden af zou spreken, dus ben enerzijds ook wel jaloers dat zij gewoon meteen weer gaat daten en mee naar feestjes gaat en het direct helemaal leuk is ook.

9 likes

Zij is gewoon zo’n enorm cute kind. Echt een dotje. :slight_smile:

Ja maar 't bleek dus nog steeds diezelfde H. te zijn he, dus het is geen derde persoon

Was ik trouwens laatst niets vermoedend door de Margriet aan 't bladeren (was bij m’n moeder, bij gebrek aan beter) staan haar ouders er ineens in met een serie van mensen uit datingshows die nog bij elkaar zijn (oa bzv) dat zij elkaar kennen van een of andere dating show 30 jaar geleden!

2 likes

Het valt mij op dat Alwin echt shady is soms. Al meerdere keren gemerkt dat hij dan zegt ā€œIk wil een video opnemen over X en eigenlijk vind ik dat heel simpel en makkelijk als mensen dat doen, maar ik doe het toch maar want ik vind het leukā€.
Nu ook weer dat hij zegt dat hij een video wil maken over nieuwe producten uit de supermarkt ā€œIk vind dat wel altijd een heel makkelijk idee, maar ik doe het toch maarā€.
Dan geeft ie toch gewoon een sneer naar bijvoorbeeld die product videos van Lotte?

9 likes

Ja en vervolgens waren de producten die hij pakte en liet zien niet eens nieuw

3 likes

Hahah ik vind het eigenlijk echt gek van mezelf dat ik dat ook gelijk dacht: uhhh neeee. Maar ik verlies er niets op? En ik maak een ander er wel blij mee. Snap niet zo goed van mezelf waarom ik dat niet zou willen doen (maar ga het alsnog niet doen tho).

1 like