Het andere Youtubers/Bloggers topic #13

Ik ben Saskia beginnen volgen nav een tip hier maar ik vind haar echt 1 van de ergste wat spon betreft. Echt quasi alles is spon.
Zooo zonde

2 likes

Ja klopt en dan is het ook nog niet eens geloofwaardig. Pas verkocht ze bij een yardsale kleding waar ze echt een maand ervoor ofzo helemaal lyrisch een gesponsorde post over had. Zag het ook gewoon terug in de vlog dus dan kan het je echt geen fuck schelen :sweat_smile:

3 likes

Is beautynezz gestopt met YouTube?

1 like

Dat heeft hij zeker letterlijk gezegd hahaha

@Wonderland zat een paar weken geleden in een vlog van hem

1 like

Wow dit is de eerste keer dat ik hem zie met semi-plat haar haha. Meteen een ander gezicht

een hele vlog over stopcontacten… dat gaat mij zelfs een beetje te ver. :disappointed:

9 likes

Ja nmsmvpe echt heel saai.

1 like

Ik dacht precies dit. Zo jammer want ik vind hen zo leuk met die camper en zo :slightly_frowning_face: begin ze te volgen toen ze net zwanger was en nog bij 3fm werkte, maar het is wel duidelijk wat er lucratiever is. Brb even een vlogcamera kopen.

Als ik met iemand zou daten en ik zou dan openbare filmpjes tegenkomen van ons dateleven zou ik denk ik echt maken dat ik wegkwam hoor. (Ja ook als ze het anonimiseert.)

54 likes

‘‘Hij heeft alleen echt dingen meegemaakt die nog steeds spelen waardoor het voor hem eigenlijk niet mogelijk is voor hem om zich met iemand te binden. En zet er iemand als ik tegenover die een enorme doorzetter is en vecht voor wat ze wil.’’

Ze is gelukkig ook helemaal niet arrogant.

50 likes

Oh mijn god ew :nauseated_face:

3 likes

Ik zou het bij sofie wel pikken omdat ik vind dat zij het mooi en respectvol doet en volgens mij is zij ook heel bewust van haar volgers + de impact. Charlotte daarentegen denkt er geen seconde bij na en pleurt lekker die vloggies online.

4 likes

Ja oke dat klopt wel. Volgens mij heeft ze voordat ze haar boek ging schrijven ook toestemming gevraagd aan haar ex-man. Maar toch, ik zou daar zelf echt totaal geen behoefte aan hebben om nog uitgebreid besproken te worden op Youtube terwijl een relatie over is. Ze doet zelfs beelden van met haar ex samen in haar video’s (zonder dat je zijn gezicht ziet).

Ik weet ff niet over wie dit gaat maar je mag toch wel over jezelf zeggen dat je een doorzetter bent en vecht voor wat je wil. Dat is toch niet meteen arrogant.

1 like

Oh nee ik bedoelde het ook niet op die manier. Meer dat ze bedoelt dat de relatie dus niet is ‘gelukt’ omdat hij zich niet kan binden en als het aan haar had gelegen het wel gelukt was omdat zij doorzettingsvermogen heeft. (althans dat haal ik eruit) Vind doorzettingsvermogen een hele goede eigenschap hoor, maar in deze context een beetje vreemd om te gebruiken.

Over Charlotte Blitzblum trouwens.

6 likes

Zo jaloers op de actie die Bonnie heeft weten te fiksen met haar energieleverancier: als kijkers via haar link overschakelen krijgt zij 100 euro korting (de kijker ook).

Edit: is dit volwassen worden? Vroeger kon ik ‘jaloers’ zijn over al het make-up dat ze kregen, nu dit :sweat_smile:

14 likes

Ze promoot haarzelf altijd in de 3e persoon. :nauseated_face:

3 likes

Zo hallo. Die heeft dan vanaf nu gratis GWL.

7 likes

Wow, dat heeft ze inderdaad goed voor elkaar.

Snap alleen niet waarom kijkers het zouden doen? Er zijn maatschappijen waar je €200/€250 krijgt…

Ook met zo’n pagina? https://vandebron.nl/?pc=boncolor (Ze zei in de vlog dat ze contact heeft gehad met Vandebron, dus ik dacht dat het een eigen deal was!) Het is een beetje zoals die Felyx dan, iedereen kan de code gebruiken om gratis rijminuten te krijgen, maar het is gewoon anders als iemand met groot bereik dat kan doen. Ik gun het haar wel hoor, maar ik gun mezelf ook zo’n deals :joy:

2 likes