Het andere YouTubers/bloggers topic #14

Sneu zeg. Wat was de uitspraak?

Het was hoger beroep maar het meisje had een half uur van te voren ineens afgezegd waardoor de eerste uitspraak telde (schuldig)

Jeetje, wat een laf persoon zeg. Zit je tegen het hoger beroep aan te hikken en komt de verdachte niet. Vreselijk!

3 likes

Ik vond de video van Aimée ook echt heftig, wat heeft zij veel op haar bordje nu zeg

2 likes

Ga je lekker?

1 like

Ik had me echt iets veel ergers voorgesteld bij dat bed, gezien iedereen het zo vreselijk vond. Maar ik vind het eigenlijk een heel normaal standaard bed? Zou het niet per se uitkiezen bij de kleur van de muur erachter maar vind het echt reuze meevallen. Wel een onlogische slaapkamerindeling inderdaad, met de plaatsing van het bed en dat kleine kaptafeltje voor die radiator.

4 likes

Denk dat ze het beste die kasten er gewoon hadden kunnen uithalen. Dan hadden ze tegen die wand het bed kunnen plaatsen. Bureautje dan tegen de muur waar ze nu het bed hebben staan, dat stuk wat er uit komt lijkt mij ongeveer even breed. En dan daar een spiegel of iets boven om het wat ruimtelijker te maken. Eventueel nog een klein kastje en de grote kledingkast op een andere kamer.

6 likes

Ja kay en monica gaan temptation island presenteren!

4 likes

Inderdaad temptation dat van Monica, is nu bij Boulevard. Maar ze zeggen dat Monica vandaag pas naar Italië vertrekt?

1 like

Monica gaat inderdaad met kaj temptation presenteren. Bron is rtl boulevard. En het wordt meer de Amerikaanse versie deze keer.

1 like

Ja ik ook, vond dat zoveel beter!

Haha nee maar echt!:rofl:

Ja ik vind het zo sneu, dat einde ook…

1 like

Net weer een video van Romane zitten kijken. Ik vind haar huisje heel mooi worden en leuk om te zien hoe ze iets weet te maken van allemaal tweedehands spullen. Maar ik irriteer me soms zo aan hoe ze zich opstelt. Een beetje onbenullig ofzo? Dit is te zwaar, dat “weet ik niet hooowr” en een ikea meubel in elkaar zetten is te moeilijk. Ik kijk dus veel liever hoe Bonnie en Nick alles zelf uitzoeken.

11 likes

Oh ja daar heb ik me ook over verbaasd! Zo enorm groot is het niet, dus ik zou echt zwaar balen dat je de bergruimte van die twee lades mist.

Ja dit snap ik ook niet? Ik had idd daar dan de tafel + een spiegel opgehangen op de gekke stukje en links kun je dan een mooie staande lamp zetten.Of een klein ‘photo wall’ maken.Of zet er een leuke wat grotere lamp in pot meer.Zo vaak heb je je de verwarming toch niet aan in de slaapkamer.
Maar ik vind het ook nooit fijn om pal naast de deur te slapen,misschien komt het ook daardoor haha.
En ik zou ook zoals meerderen al zeiden een aparte kamer maken voor de kleding.Als ik de ruimte ervoor zou hebben zou ik dat ook doen.

Jouw profielfoto lijkt op de kleuren van Bonnie’s slaapkamer lol

17 likes

Ja ik snap niet dat ze die lades dan niet ff maakt ofzo. Vgm kan je die lades eruit halen als je die middelste eruit haalt kun je die onderste toch ff fixen of denk ik nu te makkelijk.

2 likes

Volgen jullie Tiger Vita?
Ze had in juli/begin augustus een vakantie naar Ibiza geboekt maarja surprise surprise die kon niet door gaan omdat Ibiza code oranje was, toen heeft ze uren aan de lijn gehangen om de tickets om te boeken naar (volgens mij) Marbella, maarja is ook Spanje dus leek me een dom idee? En nu heeft ze het er over dat ze het weer gaan omboeken maar waarschijnlijk naar Griekenland want voor Griekenland hoef je geen coronatest meer te doen dus lijkt de meest veilige optie. Waar zit je dan met je hoofd :exploding_head:

13 likes

Ze had het om geboekt naar Mykonos en vandaag weer naar Italie (instagram) how about je blijft gewoon thuis…

45 likes