Jeeeeeeeeeezus dat bankje van Bon en Nick mijn god wat een sukkels. En Bonnie natuurlijk meteen: naaaah dat is toch niet normaal!
Nee idd, denk ff na
Oh ze komen er nog wel op terug gelukkig hahah
Jeeeeeeeeeezus dat bankje van Bon en Nick mijn god wat een sukkels. En Bonnie natuurlijk meteen: naaaah dat is toch niet normaal!
Nee idd, denk ff na
Oh ze komen er nog wel op terug gelukkig hahah
Oh ik zou dit ook kunnen doen met zo’n bank hoor
Same, en met veel gevloek erbij ook nog.
Maar de keuken en badkamer heeft ze volgens mij wel verbouwd ook met het idee dat haar huis daardoor meer waard zou worden als ze het zou verkopen. Althans het staat me bij dat ze dat zei.
Ja dat staat me ook nog wel bij, al heb je daarmee nooit de garantie dat het erin blijft zitten natuurlijk (gouden wasbak, roze wasbak)
Wel een industriele douchedeur die niet zou misstaan bij VT wonen dus die zal wel blijven zitten
Was dit al bekend? Ik denk dat deze Bruna dit bord per ongeluk buiten heeft gezet want volgens Bol.com is de releasedatum van het boek 30 maart 2021. Het is dus nog… unreleased
jeez ik dacht dat het een lid van de kardashians was ipv monica
24,99 ook echt. Wie koopt dit?? Dat je het even doorbladert in de boekhandel oké, maar waarom zou je dit willen hebben?
Vroeg me dit ook al af. Ik denk dat hij op een verkeerde plek is gepierced waardoor hij er altijd op ligt. En als je dat jezelf niet aanleerd om er op te liggen dar het dan vervelend blijft voelen ofzo.
Echt zo’n foto waarbij ze het hele lichaam eens even flink door de Photoshop hebben gehaald
Ja! Ik liep dus ook de winkel in omdat ik dacht: lekker bladeren, haha. Toen ik het boek niet zag heb ik maar even op Bol gekeken.
Kraakbeenpiercings kunnen echt bitches zijn, ik had er eentje die na een jaar opeens weer ging ontsteken en pas na zo’n twee jaar echt helemaal rustig was.
Dus dáár zijn de gelekte foto’s van ZL heengegaan: dit boek
Ik dacht eerst dat Unreleased een werktitel van Bruna zelf is, als een boek nog niet in de winkels ligt
En ja Kim K, de cover doet me ook denken aan zo’n Skims reclame
Ja, ik heb er een na 3 jaar nog uitgehaald. Helemaal klaar mee!
Volgens mij staat er 6 tot 9 maanden heeltijd voor. heb die piercing zelf ook gehad en vond het ook echt een kreng eerste klas. Denk na 1,5 jaar dat die geen pijn meer deed. En dan had ik nog wel een staafje inpv een ringetje
Misschien had ie er al moeten zijn maar heeft Twan Huys ook net een boek met de titel Unreleased aangekondigd waarop Monica hem maar een halfjaar later in de schappen laat leggen. Is denk een slechte publiciteitsstunt want tegen de tijd dat het boek er is over een halfjaar is iedereen dit allang weer vergeten.
Ik bekijk Larissa’s story maar 2/3x per week. Bijna altijd benoemt ze dan wel dat het regent terwijl ze net wil/ging wandelen. (“ook bij jullie?” Of “regent overal nu denk ik”).
Waarom? Oktober in NL, no brainer.
Ik houd ook van afgeven op het weer hoor, maar alsof dit wandelen deel is van iets groters?
Mijn collega begon net toevallig over de Ommetjes-app
Nou dat is het eerste wat ik dacht. Beetje uit proportie ook volgens mij
wisten jullie dat gerard joling ook volgt, stelt niet teleur