Nou zo Brabants praat ze niet eens
Oh my goddd hahahaha ik dacht al, die caption: op springen staande eitjes? Maar die eitjes moeten ballen voorstellen
To be funest?
Ik ook maar niet op die foto die straalt alleen maar ongemak uit, ze kijkt er ook bij alsof iemand van hellofresh haar onder schot houdt zodat ze zich aan de briefing houdt
âFoodwaste weer sexy makenâ
âVoedselverspilling hot topic laten wordenâ
Ok ik zal mân voedsel voortaan weer weggooien ipv het op te eten, schijnbaar is dat hot en sexy!
Recepten die klaar zijn in een wip âŠ
Wat ik heel teleurstellend vind waar ik nu achter kom: ze heeft deze en de vorige video allebei op één dag gefilmd. Het is de laatste tijd niet eens meer echt vloggen maar meer losse flodders als ze een keer iets doet wat leuk staat in haar thema.
Ze zei dat ze daar wat moeite mee had (volgorde) en dat het snel weer normaal zou worden geloof ik.
Ik snap niet waarom ze doorgaat met die verhuisvlogs 1x per week (nou ja, het zal wel scoren), dat schopt alles in de war en het is ook raar. Ze is al lang en breed verhuisd en in haar andere vlogs is ze ook steeds bezig om alles âknusâ te maken (sorry ik vind het een leuk huis maar dat woord wordt echt te vaak gebruikt). Ik hoop dat ze er snel mee stopt en gewoon gaat vloggen.
De laatste vlogs vallen me ook veel gekunstelde dingetjes op, zoals vandaag dat haar kat in de kast klimt , ze naar hem roept en ze dan blijkbaar eerst de camera gaat opzetten vanuit een andere hoek zodat ze hem on camera weg kan jagen. Of zoân shot dat ze door de straat wandelt met haar boodschappentas, waarbij ze dus eerst de camera 10 meter verderop heeft neergezet en toen weer naar het begin is gelopen. Dat soort dingen doet ze (en anderen) wel vaker maar het wringt allemaal een beetje nu, net of ze nog niet goed in haar ritme zit of zo.
Ohja dat was me niet eens echt zo opgevallen maar dat is wel gek als je er zo over nadenkt. Aan de andere kant maakt het videoâs juist ook weer interessanter als je het van verschillende kanten belicht krijgt.
En inderdaad, vandaag was ook bijna een (ver)huisvlog met dat decoreren. Maar in zijn totaliteit is het toch niet weekvlogwaardig? Of heeft ze de overige 6 dagen (ver)huis dingen gedaan die we allemaal vrijdag te zien krijgen?
Ik denk dat ze ook weer beter over kan naar gewoon chronologisch filmen. In het moment. Niet meer de hele tijd âDat hebben jullie zondag gezienâ en âDat komt in de vlog van vrijdagâ en letterlijk alle 3 de beelden zijn op 1 of 2 dagen gefilmd.
Ja dat klopt zeker, ik vind het meestal ook juist goed maar omdat dit zogenaamd zoân spontaan moment was (kat doet ineens iets wat niet mag en moet plotseling weggejaagd worden) komt het heel nep over. Je kunt dan wel een verontwaardige toon tegenover je kat opzetten maar blijkbaar vind je het shot belangrijker en ben je er stiekem blij mee dat hij iets stouts doet wat je kunt filmen waarop jij verontwaardigd kunt reageren
Beetje een late reactie maar hoezo hebben zij het direct op de dag dat zij er zelf achter kwam aan de familie verteld? Had dat een reden of?
In het begin van de lockdown verbleven ze bij Laurens zijn ouders. Nadat Romee een zwangserschapstest deed gingen ze in de avond allemaal samen sushi eten. En zij kon niet mee eten omdat ze zwanger was, dus hebben ze besloten om het direct te vertellen. Ik vermoed dat ze het dan waarshijnlijk ook aan haar eigen familie wou vertellen. Zoiets denk ik haha
Heb de video nog niet gezien maar ik herken die guy die erin zit haha! Hij werkt in een winkel waar ik vaak kom
Is dat afwijkend dan? Mijn zussen hebben het ook gelijk verteld aan onze ouders en mij. En na drie maanden aan mensen buiten de familie/close vrienden.
Ze was ook al weekje ofzo erg moe en toen zei de moeder van Laurens nog, ben je niet gewoon zwanger?
En dat bleek dus waar te zijn.
Nee afwijkend niet maar volgens mij wel minder gangbaar. Ik zou het zelf iig niet direct vertellen aan familie. Maar in romeeâs geval is het sowieso lastig te verbergen.
Het ligt denk ik ook aan de band die je met je familie hebt (of iig de mensen die je het meteen vertelt). Als de zwangerschap in een vroeg stadium misgaat, is het misschien ook wel fijn om dat te kunnen delen met mensen die dicht bij je staan.
Nja ik vind het verhaal niet persee vaag. Maar ik snap niet waarom Boos ineens van een programma over geld terug krijgen enzo naar dit soort zaken is gegaan.
Ze hebben ook al afleveringen gehad over het kinderpardon bijvoorbeeld dus het is niet echt âineensâ