Ben ook oprecht blij voor d’r dat sinds de verhuisvlogs er weer wat groei in haar subs zit. De verhouding tussen dat getal en haar consistente views zijn relatief ook veel beter en representatiever van haar succes dan velen die meer subs hebben maar meestal lage views.
Hahaha ik ga stuk om die story van Bonnie waar ze mooie herfstbladeren wil filmen maar per ongeluk een rat filmt en dan ‘gatverdamme’ zegt
Sorry weet even niet of dit in Mommybloggers of hier thuishoort, maar Daniel Bellinga (van de Bellinga’s, verschrikkelijke familievloggers) what happened??? Ik zie op mijn insta verkenpagina een foto en hij lijkt wel 2 x zo zwaar. Is er iets (medisch) aan de hand? Ik heb ooit eens een aantal tenenkrommende vlogs gezien, maar toen had hij een compleet ander uiterlijk. Kon het niet direct op hun pagina vinden, dus dacht tijd voor FF hulplijn. Bedoel dit niet negatief over zwaarlijvigheid verder, zelf ook maatje meer, maar ik schrok gewoon.
Hmm…vind het onhandig om daar over te gaan speculeren. Ik ken de man niet maar kijk nu zijn instapagina en hij is al langer wat ‘niet heel slank’ dus je had ook zijn pagina ff kunnen checken voordat je meteen na 1 foto op je verkenpagina gezien te hebben komt posten over iemands gewicht.
Dit soort reacties lees ik ook…echt zo irritant:
Lekker boeiend
Wow allemaal fanaccounts. En Google
Ik kende deze mensen niet. Maar die reacties op hun foto’s zijn echt zo raar? Een iemand zegt onder een foto van die man en vrouw samen: ‘ik zie dat daniel geen goeie man is. Als iemand jou zou ontvoeren of slaan zou hij je niet helpen’ wtf?
Ja ik ben ook echt hierdoor in een soort rabbithole van idiote comments beland…ik dacht dat ik alles wel gezien had LOL
Agree, zag uiteraard meerdere foto’s, maar om ze allemaal door te spitten, dacht check hier. Maar nevermind. Merk dat ik soms zoekende ben wat ik wel/niet kan posten hier.
Geschokte berichten omdat je één of andere youtuber die je amper kent wel erg dik vindt? Doe maar niet.
Omdat ik benieuwd was naar de achtergrond en hier bizar veel info zit.
Ik luister nog steeds weleens naar Sara King, ook via Bonnie ontdekt toen ik net met haar vlogs begon.
Hele chille stem. Misschien leef ik onder een steen hoor en vrij bekende zangeres missch?
RIP Edah (chocolade ijs )
Ik ken d’r niet.
Ben zelf wel een Lana del Rey fan en dat is ook wel een beetje Bonnie’s ding. Het zijn meer die random fluisterzangeresjes die druilerige covers zingen die ik wat minder vind, maar liever dat soort muziek in vlogs dan die standaard zooi die iedere vlogger gebruikt.
Ja Sara heeft ook echt zo’n hese lala-stem
Bij Bonnie vond ik het destijds zooo leuk dat ze “me stadsie” zo kneuterig maar toch ook relaxt in beeld bracht en ik zoveel herkende.
Bedenk me nu dat ik via de break-up vlogs van Alwin bij haar uitkwam. Zat zelf toen in iets soortgelijks, en kende Saske als de zus van… en nu 2 jr later blijf ik nog hangen
Oké ik ben nu ook de eerste herfstvlog aan het kijken en ik ben om. Verfrissend, iemand die gewoon ‘normaal’ is.
Ik krijg nu 10 (!) reclames in de nieuwe vlog van Monica. Ik weet dat ze het daar al een keer over heeft gehad in haar vlog, maar ik erger me daar wel echt aan.
Ja, dit. Waarom zou zijn gewicht medisch verklaard moeten worden?
A) dat zijn überhaupt niet onze zaken
B) zou het wat uitmaken dan als het niet medisch is maar hij gewoon teveel heeft gegeten de afgelopen maanden? Hebben we er dan een ander oordeel over? Ik hoop het niet. Zijn lichaam zijn lefuh
Ik heb ooit gelezen dat als je iets niet in 10 seconde (spinazie tussen je tanden halen, rokje omlaag doen, chocoladepasta van je smoel vegen) kan veranderen aan je uiterlijk, je er maar geen opmerking over moet maken