Is toch niet gek om ‘fan’ te zijn van meerdere supermarkten? AH heeft een groot vega assortiment, Dirk is lekker goedkoop en Lidl doet vaak van die themaweken toch (+kerst, pasen enzo). Ze kwam ook altijd bij die drie supermarkten. Zou het gekker vinden als ze nu ineens fan zou zijn van PLUS ofzo.
Huh ze zegt toch niet dat ze vroeger fan was van Dirk en nu van AH. Ze zegt letterlijk: ik heb eigenlijk vier supermarkten waar ik fan van ben, de Dirk, AH, Lidl en Picnic. Dat kan toch haha?
Dat van die koffie snap ik overigens ook helemaal. Als je al jarenlang Senseo drinkt en eigenlijk nooit andere koffie, dan weet je niet beter en is het wel best allemaal. Maar als je dan overstapt naar een goed apparaat dan is dat je nieuwe standaard en merk je ineens wel verschil. “Can’t unsee” maar dan met koffie haha.
Ik wissel ook per maand van favoriete supermarkt. Het is precies zoals Bonnie zegt, bij elke supermarkt iets wat uitblinkt.
Ik snap wat je bedoelt maar ik vind het in dit geval niet ongeloofwaardig zoals sommige anderen hierboven ook al zeggen. Ik geloof echt wel dat ze echt enthousiast is over al die supermarkten (en begrijp dat ook). Ze is ook gewoon een beetje een blij ei en is snel enthousiast.
@Baron je hoeft echt geen medelijden met hem te hebben hoor, hij wordt er ruimschoots voor vergoed
Ik vind haar ‘verhuisvlogs’ wel echt om te janken. Het had zoveel potentie, met wat er allemaal gebeurd in het huis, maar de focus ligt totáál niet bij de verbouwing. Zal wel komen omdat ze het uitbesteedt. Af en toe is ze ook verbaasd wat er gebeurd in het huis (‘Oh huh, wordt deze muur ook gestuct?’ Bi-zar, het is toch jouw huis?). Het is niet veel meer dan onverstaanbaar gepraat in de verte, giechelend gesjans met Mels, wat koffietjes buiten de deur, en wat onaardige aannemers die dingen doen die amper gedeeld worden. Oh en mooie houten balken wit lakken.
Het is echt het tegenovergestelde van Bonnie die een hele video over de wandcontactdozen opneemt haha. En dat vind ik jammer want ik had me zo verheugd op echte verbouwingsfilmpjes.
Gelukkig heb je het hier getypt hebt want ik verstond het echt niet .
Bonnie pls doe aub normale muziek.
OMG vre-se-lijk.
Vehdeujjj. Wat is dit voor een pseudo Billie Eilish in t Nederlands gemuts.
hahahaha ik vind het zo grappig dat het meerdere is opgevallen.
Ik miste de “r” in verder ook heel erg
Ik vind het ook zo opmerkelijk. Sofie wilde nooit een relatie. Maar als ze naar hem kijkt heb ik het idee dat er elk moment een heel andere verhaallijn ingestart kan worden.
Voor de wetenschap ook maar gekeken maar bij t editten zou ik hier al batshit crazy op gaan?
Wat dan?
t wordt tijd ik je ontsla
Van die mensen die zo hard roepen dat ze heel graag en gelukkig vrijgezel zijn, en vervolgens in een relatie zo klef en aanhankelijk zijn. Volgens mij vind zij het juist heerlijk om in een relatie te zitten.
hahahahahaha
Maar het was ook zo erg, niet te missen gewoon?
Hoe kom je erbij dit te gebruiken
Ik zag volgens mij dat ze de instagram van de artiest had gelinkt in de beschrijving (ik heb er nog niet naar gekeken maar het lijkt me sterk dat dit van epidemic sound afkomt?). Daarom vroeg ik me wel af of dit een soort samenwerking is.
Maar dat is vooral omdat ik me niet voor kan stellen dat je muziek zoekt, dit tegenkomt, en dan denkt jaaa dat zet ik onder mijn “huis knus maken” edit.
Oja ik zie het, ik vind het dan eigenlijk ook wel weer heel sympathiek mocht dat zo zijn, zo te zien heeft die artiest ook niet echt veel volgers of aanhang (laat staan een manager of platenlabel). Dus ik zie Bonnie er ook wel voor aan dat zij haar een liedje in de vlog “gegund” heeft.
Hahha zeg het nog even expliciet tegen die persoon!
Bonnie vind het blijkbaar wel een leuk liedje, ze houdt van die meisjesachtige fluisterstemmetjes over melancholische productie en ze heeft wel eens gezegd dat ze echt t internet afzoekt naar muziek en ze dan ook artiesten de credit geeft.
Denk overigens dat er genoeg mensen zijn die dit ook leuke muziek vinden (vind het opzich ook geen slecht nummer), maar ik hoor alleen maar die irritant pretentieuze uitspraak.
Een collega van mij heeft het ook consequent over de launch-hoek op werk je werkt niet bij de NASA.