Het andere YouTubers/bloggers topic #14

Zo jammer dat er nooit een kutyoutuber is die ineens verdwijnt, zou heerlijk zijn.

28 likes

Ook maar saai…

Volgens mij kreeg ze heel veel reacties op oude video’s waarin ze dingen die zei die racistisch/sexistisch zijn. Ze had er een video over gemaakt, maar die video is verwijderd.

1 like

Dat denk ik niet. Zij was er al een tijdje echt klaar mee, ze heeft het geld niet nodig en ik hoop voor haar dat ze lekker iets leuks gaat doen

11 likes

Ik denk dat ze nog steeds alle bat shit rare dingen doet die ze in haar video’s deed maar het nu niet meer filmt haha. Zij lijkt mij niet het persoon om een saai leven te hebben.

3 likes
23 likes

De Reclame Code Commissie, die vorig jaar een campagne om influencers bewust te maken van het gebruik van sluikreclame, adviseert alleen maar en kan geen boetes opleggen. Hier zou verandering in kunnen komen door een aanpassing aan de Mediawet. Een wetsvoorstel hiertoe ligt nu bij de Eerste Kamer.

Echt zin in dat deze wet er komt

46 likes

Ik kom er net achter dat Enzo 'Knolpower boxers" verkoopt. Hahaha moest gelijk denken van stel je bent op een afspraak met je nieuwe scharrel en hij trekt zn broek uit en ineens draagt hij dat hahahaha

83 likes

Nou zie liever knolpower (telefoon maakt er knoflookpers van😂) dan formule 1 of power rangers

5 likes

Julien heeft zijn eigen kanaal en is heel vaak live op Twitch! Vind zijn Aries Kitchen videos heel leuk (en heb stiekem een beetje een crush op hem :face_with_hand_over_mouth:).

9 likes

Ik mis Jenna Marbles ook. Of je van haar humor houdt of niet, er zijn momenteel maar weinig Youtubers die zo authentiek zijn en kritisch naar zichzelf kunnen kijken.
Ik hoop dat ze zich beter gaat voelen en op een goede plek terecht komt in haar leven, gelukkig krijgt ze nu hulp.

9 likes

Waarom promoot Bonnie de ah zo… vorige week was het nog de dirk

Haha oei nee maar misschien stond dat niet in het sponcontract. Funfact; de acteurs die in de Jumbo reclame spelen mogen ab-so-luut niet in de AH boodschappen doen.

18 likes

Ik ben de body shop advent kalender unboxing aan het kijken van Lotte en haar rode lippen leiden me zo af. Wow. Echt een pittig kleurtje.

Bonnie heeft toch ook afgewisseld #spon met Dirk en Lidl?
(Lange) exclusiviteit is dus geen onderdeel van die afspraken, dat is bij influencers denk ik ook ongebruikelijker, die worden toch ingezet voor kortere campagnes en met meerdere gezichten tegelijk.

Harry Piekema (de ah manager) kreeg echt heel veel geld om nergens anders als acteur te verschijnen, omdat mensen hem vooral als ah manager moesten blijven zien. Hij mocht daarbuiten alleen werken op het toneel.

6 likes

Hahah wat een vreselijke muziek weer in de vlog van Bonnie.

12 likes

Ja joh wat is dit voor iets

Gelukkig kan je tegenwoordig je boodschappen laten thuis bezorgen :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

Fe ddur ik moet fedduuurr :thumbsup:

3 likes

Ik vind het niet per se ongeloofwaardig. Ons Bonneke kwam al heel lang bij de Dirk. Nu is ze verhuisd en misschien is deze AH wel chiller / dichterbij dan de Dirk?
Ik vind de Dirk en de AH ook niet echt vergelijkbaar qua prijzen en qua assortiment. Dirk = chill want goedkoop, AH = chill want luxe.

5 likes