Ook als je de app gebruikt ?
Adblocker werkt zeker niet als ik YouTube via mân tv kijk?
Ja kan iemand een tutorial geven van hoe adblock werkt op je telefoon want ik word helemaal gestoord van YouTube ads de laatste tijd, het rijst echt de pan uit
Ja ik wil het ook weten want ik heb Adblock plus op mân telefoon maar krijg wel overal advertenties, en in de YouTube app werkt het zeker ook niet door?
Maar het punt is dat de vraag zelf giftig was, jij doet nu alsof het probleem bij ons en onze reacties ligt, omdat wij bepaalde vragen âniet correctâ vinden en er daarom âgiftigâ op reageren.
Dat doet me echt denken aan mensen die graag seksistische of racistische opmerkingen maken, maar nu een beetje angst hebben gekregen omdat het niet meer politiek correct zou zijn en dan een beetje gaan grappen van ââNou je moet tegenwoordig uitkijken wat je zegt, voor je het weet zit je met een metootje opgezadeld of wordt je voor racist uitgemaakt.ââ
Er is een speciale app waar je youtube filmpjes zonder advertenties kan kijken, maar daarmee kan je niet streamen naar chromecast dus ik gebruik die zelf niet. Mijn vriend gebruikt die app ik kan wel even vragen hoe het heet haha
Wat dan? Voel je vrij om mensen ook dan aan te spreken daarop he? Er is geen baas die bepaalt wat wel en niet mag, als jij iets ziet wat jij niet vindt kunnen mag je dat ook gewoon uitleggen.
Hmm, ten eerste ben ik echt benieuwd waar je op doelt, heb je voorbeelden? Dit is namelijk niet hoe ik het forum ken.
Ten tweede: stel dat we even aannemen dat wat jij nu zegt klopt en dat er echt heel selectief of inconsequent wordt gereageerd op uitspraken die niet kunnen. Dan is dat toch geen reden om inhoudelijke kritiek op deze post maar weg te wuiven? Zo van ââEr wordt al zoveel nare shit gepost hier, dan kan deze bodyshaming opmerking er ook nog wel bijââ?
Ik heb echt het idee alsof Jessie Maya al jaren aan een stuk door pijn lijd.
Hoe bedoel je?
Ja sorry, ik zat middenin dâr nieuwe filmpje lekkere context LOL
Ze heeft nu haar wenkbrauwen laten weglaseren omdat ze er niet tevreden mee was, vanaf t begin al niet, en dat was weer een soort marteling volgens mij. Dan nog weer die tanden laten fix wat pijn doet, daarvoor die BBL waar ik al helemaal plaatsvervangend van moest cringen en daarvoor natuurlijk dâr gezicht.
Lijkt me ZO heftig om constant al die pijn te moeten doorstaan om mooier te worden. Snap trouwens waarom ze t doet hoor, daar niet van. Maar omg wat heftig als je dat telkens moet doorstaan.
Op die manier. Ja, pfff. Ik denk nog steeds dat Jessie een keer met een psycholoog moet gaan praten want zij heeft duidelijk problemen die al deze operaties ook niet op gaan lossen. Maar goed, is natuurlijk niet helemaal netjes over iemand te zeggen⊠Maar maak me oprecht zorgen om haar en vraag me ook wel eens af of zij geen vrienden heeft die tegen haar zouden zeggen: zo is het genoeg, je doet jezelf inderdaad constant pijn en je wordt er eigenlijk ook niet perse beter van.
Maar Bonnie vond Senseo ook lekker en ze drink haar koffie met veel melk en siroopjes (niks mis mee trouwens) dus ik vraag me sowieso af hoe goed zij het verschil proeft. Volgens mij zegt ze dit gewoon voor de spon.
Nee ze is gewoon ultrabasic, and thatâs why we love her
Ja precies, dan blijkt hoeveel ze echt over heeft voor haar âideaalplaatjeâ. Zelfs als vrienden en naasten zouden zeggen: âJoh je hebt het niet nodigâ zal dat voor haar niet uitmaken. Ze wil het zelf gewoon allemaal heel graag, en ik denk oprecht dat deze struggles 1000 keer intenser zijn als je in transitie bent. Ze is een vrouw en wil er graag zo vrouwelijk mogelijk uitzien, ik kan me er wel wat bij voorstellen dat ze al die ingrepen echt wil.
Het enige waarvan ik denk dat het onnodig was waren die tanden, maar dat vind ik bij iedereen met een prima gebit.
Volgens mij heeft ze ook al eens gezegd dat ze body dysmorphia heeft
Pfff. Die Leonie is nu wel heel overdreven haar grote idool/obsessie aanât kopieren zeg.
Eerst Aimee een vormloze spencer over een blouse.
De week erna: Leonie.
Toen Aimee ook nog een staart vlechtje.
De volgende week: Leonie.
Hahaha ik snap wat je bedoeld maar heel insta loopt er wel een beetje zo bij
Oops, ik ben hier wel schuldig aan tho! Maar ik combineer ze heel anders, in ieder geval niet zoals de influenza insta grietjes
Hoe combineer je ze dan? Ben benieuwd!