Omdat ik benieuwd was naar de achtergrond en hier bizar veel info zit.
Ik luister nog steeds weleens naar Sara King, ook via Bonnie ontdekt toen ik net met haar vlogs begon.
Hele chille stem. Misschien leef ik onder een steen hoor en vrij bekende zangeres missch?
RIP Edah (chocolade ijs )
Ik ken dār niet.
Ben zelf wel een Lana del Rey fan en dat is ook wel een beetje Bonnieās ding. Het zijn meer die random fluisterzangeresjes die druilerige covers zingen die ik wat minder vind, maar liever dat soort muziek in vlogs dan die standaard zooi die iedere vlogger gebruikt.
Ja Sara heeft ook echt zoān hese lala-stem
Bij Bonnie vond ik het destijds zooo leuk dat ze āme stadsieā zo kneuterig maar toch ook relaxt in beeld bracht en ik zoveel herkende.
Bedenk me nu dat ik via de break-up vlogs van Alwin bij haar uitkwam. Zat zelf toen in iets soortgelijks, en kende Saske als de zus van⦠en nu 2 jr later blijf ik nog hangen
OkĆ© ik ben nu ook de eerste herfstvlog aan het kijken en ik ben om. Verfrissend, iemand die gewoon ānormaalā is.
Ik krijg nu 10 (!) reclames in de nieuwe vlog van Monica. Ik weet dat ze het daar al een keer over heeft gehad in haar vlog, maar ik erger me daar wel echt aan.
Ja, dit. Waarom zou zijn gewicht medisch verklaard moeten worden?
A) dat zijn überhaupt niet onze zaken
B) zou het wat uitmaken dan als het niet medisch is maar hij gewoon teveel heeft gegeten de afgelopen maanden? Hebben we er dan een ander oordeel over? Ik hoop het niet. Zijn lichaam zijn lefuh
Ik heb ooit gelezen dat als je iets niet in 10 seconde (spinazie tussen je tanden halen, rokje omlaag doen, chocoladepasta van je smoel vegen) kan veranderen aan je uiterlijk, je er maar geen opmerking over moet maken
Bonnie zei dat ze verschillende merken bonen hebben geprobeerd maar ze wonen daar net een week en hebben nu al een favoriet. Weet niet hoeveel koffie ze drinken maar je hoeft dat apparaat toch nog drie keer per week bij te vullen? Prima hoor maar is niet echt een gefundeerde mening ofzo
Ohja, vergeten dat dat ook een optie is! Maar op de een of andere manier zit er nog steeds in mijn hoofd dat adblocker iets illegaals is en dat als ik dat download dat er dan ook ineens een trojaans paard op mijn laptop staat ofzo.
Ik snap niet dat er nog mensen zijn die leven zonder adblocker. Nooit meer reclames of pop-ups
youtube premium, nooit meer advertenties en ik gebruik ook de muziek app in plaats van spotify <3
Niet om voor bonnie op te komen, maar bijv ons koffiezet apparaat heeft een inhoud voor 250 gram bonen. Dit is ongeveer 30 kopjes koffie zijn. Als je per persoon 3-4 kopjes drinkt, mag je best vaak dat ding bijvullen. En je kan natuurlijk het reservoir ook legen om te kijken of je andere bonen lekkerder vindt (of in ons geval, om die wakuli bonen weg te gooien omdat we het niet lekker vonden).
Edit: volgens mij hebben zij ook best veel bezoek van vrienden/ouders en dan mag je echt best vaak bonen bijvullen (iig wij als we mensen die koffie drinken op bezoek hadden pre corona)
Thanks! Dit vroeg ik me gewoon af. En wat betreft de āals je het niet binnen 10 sec. kunt fixen regelā helemaal mee eens! Daarom zeg ik het ook niet tegen hem, maar vraag het hier. Dit voelt toch als de achterklap van blobger/vloggerwereld, maar blijkbaar ga ik niet heel lekker mee met wat wel āmagā en niet. Dit had ik ook naar een vriendin kunnen appen en zo voelt deze community voor mij. Excuus als ik iemand hiermee voor het hoofd stoot.
Geloof dat het vrij logisch is dat bodyshaming een onderwerp is waar je in feite zelf al van kunt beslissen dat het geen goed idee is maar okā¦
Ooooh ik heb zin in dit! https://www.vpro.nl/programmas/volg-je-me-nog.html
Docu van Doortje Smithuijsen over infuencers die volgers verliezen en wat dat met je doet. Komt donderdag op tv!
Adblocker werkt toch niet voor iPad/telefoon? Of leef ik echt gi-gan-tisch onder een steen? Ik hoop het intens
jep, heb het op mn telefoon!
Omg1?!?!?!?1!?!?!?!?!?!?1