Het andere YouTubers/bloggers topic #14

Ja inderdaad, heel vaak op en neer gaan om maar kleine klusjes te doen. Ik zou het ook niet meer trekken. Je bent constant met dat huis bezig.

2 likes

Ik denk juist doordat ze het zo van de hak op de tak aan pakt, het meer op haar nek gaat zitten dan dat ze een (beetje) een logische planning aanhoudt. Zo lijkt het natuurlijk een gebed zonder eind en daar zou ik ook gek van worden.

1 like

Ze had een paar maanden geleden een Instagram post over dat ze een periode heel ziek was geweest en daardoor veel was afgevallen. Hoop ook dat alles goed gaat met haar. Volg haar op Instagram en ze post best vaak interessante dingen over natuur/vogelopvang etc. Jammer dat ze daar niet meer mee deed in de vet gezellig tijd. En haar kat is super schattig!

4 likes

Ik zou ook ontzettend gefrustreerd raken als ik met een bedrijf afgesproken had dat ze in twee dagen iets zouden komen fixen, maar daar te weinig mensen voor hebben waardoor het de hele week (of langer) duurt. En dat dan andere dingen nog niet kunnen gebeuren terwijl je daar wel op gerekend had. Dan wordt het probleem van het bedrijf haar probleem, terwijl dat bedrijf zelf teveel klussen heeft aangenomen en dus de afspraak niet kan nakomen.

24 likes

En ze zegt ook nog dat ze PMS heeft. Ik ben dan ook vaak de hele dag gauw aan het huilen, en dan ben ik niet eens bezig met klussen, een aannemer en deadlines. Vind het echt vet begrijpelijk dat je er dan (hopelijk gewoon eventjes) doorheen zit en het niet zo ziet zitten.

10 likes

Het bizarste aan de vlog van Bonnie vind ik dat ze dat lava cakeje met z’n DRIEƋN delen, waarom

42 likes

Ja die vrouw scheen echt terror te zijn

1 like

Klopt veel aan haar hoofd met werk/liefde, vertelde ze op Insta laatst

Omdat ze daarvoor vier pizza’s met z’n drieĆ«n hebben gegeten

13 likes

You had one job… zo’n simpel filmpje en ze tikt niet eens op het goede moment de tekstjes aan?

Hahahaha fair punt!

Ik hoop ook dat het goed met haar gaat, maar ik denk niet dat het nodig is om haar gewicht daarbij te benoemen :blush:

5 likes

Ik heb afgelopen zaterdag een les gevolgd in Utrecht wat was het leuk (en zwaar) zeg! Echt tof.

2 likes

Iedereen moet gewoon weer even de gelegenheid aangrijpen om te humblebraggen over hoe ze in 1 dag eigenhandig een volledig huis hebben gebouwd.

65 likes

Ja. En iedereen heeft hier ook beter geverfde muren en een mooiere vloer, maar bewijs is er nooit :stuck_out_tongue_winking_eye:

7 likes

Ja precies.

1 like

Klussen en Bonnie. Again. :sob:

1 like

tenor

3 likes

Nick kijkt hier precies zoals Martien Meiland dat doet

11 likes

Is die award met veel geld?! Dan wil ik die wel.

1 like