Inge Bobba hahahaha
Snap ik! Hopelijk zat je er niet in
Ja bedoel ook vooral in combi met de foto, zie niet in waar dat voor nodig is. Maar goed zou ook wel een spon kind worden uiteindelijk
Oh toevallig!
er zijn zat compilaties op YT te vinden van die filmpjes, gemaakt door fans. Ik bekijk die van tijd tot tijd - zo lachen. Ook oude met zijn zusje en kleine nichtje.
Leuk ook om soms iets van Hawa—-iii (Bret uitspraak) mee te krijgen
Volwassen mannen met petjes achterstevoren. Daar krijg ik echt de
Kriebels van. Vooral gecombineerd met een pak,
Jaa zag het sad. Ik hoop btw wel dat hij nu in zn nieuwe huis geen vervelende buren heeft.
Ik dacht: wie is in.ge patat???
Edit: hey patat werkt weer
Moet dan denken aan dit hahah
Ahhh Bonnie is verdrietig. Dacht het een tijdje geleden al te zien. Ik hoop voor haar dat ze snel klaar zijn met verven.
Waarom is ze verdrietig? Omdat het klussen zo lang duurt?
Kan de vlog niet zien
Ja! Het gaat volgens haar te langzaam & ze hebben te lang gedaan over bijvoorbeeld de trap. Verder heeft ze een bedrijf ingeschakeld om de leidingen weg te werken maar dat loopt uit. Ennn ze heeft last van haar nek waardoor ze niet alles zelf kan doen (zoals schuren).
Pfffffff haar goed recht om te klagen, maar ze zit al in zo’n luxepositie.
Krijgt super veel hulp, zij kan elke dag gaan klussen/langsgaan want praktisch altijd thuis, een klusjesman die de vlogs kijkt en 100en tips geeft, een bereik waar ze super veel tips van krijgt als ze iets vraagt,…
En klussen loopt altijd uit, wat inderdaad super frustrerend is.
Sorry zure kantoortrut hier.
Ik heb zelf amper iets gedaan aan mijn nieuwbouwwoning en heb ook halverwege gejankt. Het is gewoon mega veel wat op je afkomt, wat je moet regelen etc. Ik snap best dat het soms even teveel wordt, in welke positie dan ook.
Dan is vermoeid/overwerkt misschien een beter woord dan verdrietig. Vermoeid kan ik me wel voorstellen van al dat geklus, verdrietig lijkt me een beetje overdreven.
Ik ben geen grote Bonnie fan maar ik begrijp wel dat ze eens huilt. Soms wordt de spanning en de ´stress’ rond zo’n verbouwing/verhuizing gewoon eventjes teveel. Ik vind het alleen maar menselijk (los van dat ze af en toe wel echt een zeurpiet is, maar deze keer kan ik het goed aan )
Dat zeg ik ook niet? Huilen is gewoon niet hetzelfde als verdrietig zijn. Maar goed, verder boeit het me weinig, dus nevermind
Ik snap het ook, ik heb hier zelf een veel dodere cavia. Zal ik nu even achterwege laten. Maar je moet heeel veel geduld hebben en stressbestendig zijn etc. als het af is ben je alles zo weer vergeten gelukkig
Sorry maar als er iemand een verbouwing zonder tranen heeft gedaan, dan verdien je wel een award ofzo. Ik kom niet eens een verhuizing zonder tranen door, laat staan klussen.
Ik denk ook dat dat komt juist omdat ze zoveel tijd hebben. Althans, Nick zal wel aan een bepaald aantal uren moeten komen maar Bonnie zit nergens aan gebonden en heeft ook niet zo’n bijster veeleisende baan. Als je alles kan uitsmeren over langere tijd ga je er vanzelf langer over doen. Als je de hele dag moet werken en je hebt ‘s avonds nog een uurtje over om te schilderen, dan moet je maar zorgen dat je je slaapkamermuur in een uurtje hebt gedaan. Maar als je de hele dag de tijd hebt, ja dan kan je er net er zo goed drie uur over doen en gaat alles vanzelf langzamer allemaal.
~ metafoor over dat gasmoleculen zich ook altijd verspreiden over de ruimte die ze tot hun beschikking hebben, van heel klein tot heel groot, maar ik weet niet meer hoe dat gezegde gaat ~
~ metafoor over dat gasmoleculen zich ook altijd verspreiden over de ruimte die ze tot hun beschikking hebben, van heel klein tot heel groot, maar ik weet niet meer hoe dat gezegde gaat ~
Een scheet laten?