Het andere YouTubers/bloggers topic #14

ik snap die gedachten van haar wel hoor, mijn moeder kreeg mij toen ze 38 was en mijn vader was toen al tien+ jaar ouder. Geregeld de vraag gehad op het schoolplein of mijn opa mij kwam ophalen. Wat ik niet goed snapte toen. :sweat_smile:

2 likes

holy fuck wat erg dit?? Vind het echt genant dat je dit op het internet post

53 likes

Oke ik zit nu haar bevallingsstories te kijken. DIE VROUW.

Dit is echt gĂȘnant. Hoezo deel je dit? En waarom praat je zo?

20 likes

95% van alle FF leden? Dat denk ik niet. Het is altijd zo hinderlijk als dit soort cijfers uit de dikke duim worden gezogen. Ik vind het wel begrijpelijk dat kritiek hard aan kan komen en dat dat invloed heeft.

4 likes

Ik snap het ook echt niet. Ook over haar zoon, alsof ze wil laten zien dat ze nog steeds supergrappig is nu ze moeder is geworden, door stomme zogenaamd grappige dingen over haar kind te zeggen, zoals homo of kutlul. Ik snap echt de grap niet.

5 likes

Rick en morty?

2 likes

Joh volgens mij heeft ze het niet nageteld met de complete ledenlijst ernaast en wil ze het niet als feit presenteren, ze heeft het gesprek in het topic gewoon zo ervaren dat bijna iedereen haar steunde en dat vond ze prettig. Je overdrijft een beetje :stuck_out_tongue_winking_eye:

11 likes

Ik zeg dus wel eens snoef of
 of hoe ik denk dat zij elkaar wel eens noemen. Echt niet oké.

3 likes

Maar je kan toch ook een DM sturen met een vraag ergens over? Misschien start hij wel een (kleding)merk en wil hij samenwerken. Of ik ben heel naĂŻef :sob:

Hij heeft ook een jongere vriendin(vrouw?) en een kindje samen met haar

8 likes

Ik volg hem niet dus ik heb geen idee. Heb net even op zijn instagram gekeken. Volgens mij speelt hij (nog steeds) in GTST. Maakt veel goocheltruc filmpjes en filmpjes met zijn dochtertje. Ik denk dat hij het niet op een ‘vieze mannen manier’ bedoeld :smile:

2 likes

Een voormalig EGF’er zelfs

4 likes

Ohja dat is ook zo!

@Qwerty123 Juultje is de ex van Gio. Dat zou ook wel veel bekendheid hebben gegeven.

1 like

Vanuit mijn werk benader ik mensen ook weleens via insta-dm’s maar regelmatig belandt dat berichtje in hun berichtverzoeken. Dan laat ik ook een comment achter onder de meest recente foto zodat de ontvanger even kan kijken in de inbox!

tl;dr: ik ben ferri

71 likes

Influencerland begint voor mij steeds meer als de middelbare school te voelen, waar een groepje populair is omdat
 ja, waarom eigenlijk? En als je jezelf daarbij weet te bluffen, hoor je erbij, en als je het wel probeert, maar dat niet lukt, is het voor iedereen gĂȘnant.
Daarom heb ik wel respect voor iemand als Bonnie en haar kneuterigheid.

53 likes

Wow dacht dat Angel begin 30 was

1 like

Echt gĂȘnant haha zo van kijk ons humor hebben

1 like

Haha huuuuh ja dit is super weird? Zodat alle kappers JOU kunnen vragen of je gratis nieuw haar wil. Dit is echt next level influencing.

4 likes

Maar zegt ze dat ze het gratis wil?

Nee, dat zegt ze niet letterlijk, maar dat je die kappers jou wil laten benaderen vind ik echt weird

3 likes