Het andere YouTubers/bloggers topic #14

Ik las Dildo poster

37 likes

Haha dan had ik vast meer sjans gehad op msn

5 likes

1 like

Ik vind het ook leuk om hem te volgen!

1 like

Haha jeetje, die nieuwe BOOS aflevering. Wat is die Sanne voor rare verschijning?? Die heeft het wel heel erg hoog in dr bolletje geloof ik, phoe

15 likes

Is dit niet zo’n corona-pose?

Maar ben het er wel mee eens, die afspraakjes lijken altijd zo uitgekiend of zo

Hmm in de vlogs houden ze ook geen afstand van elkaar en andere vrienden dus denk het niet

3 likes

Hahah die BOOS aflevering met die dieren, lijkt wel een soort sketch ofzo. Wat een gekke mensen ook. Snap alleen niet helemaal waarom mensen überhaupt daar een VOG zouden aanvragen als het goedkoper en betrouwbaarder kan bij de officiële instantie? Is ook niet heel veel werk ofzo om aan te vragen.

17 likes

Ik vind deze iets minder awkward als die op Bonnie haar IG, alsnog vind ik het een beetje gekke foto’s

2 likes

Maar het is bizar hoe makkelijk mensen erin trappen! Er zijn ook dit soort sites voor het aanvragen van huur/zorgtoeslag. Een collega van mij (Slimme gast, IT-er notabene) is hier vorig jaar volop ingetrapt. Er gingen bij mij alarmbellen rinkelen toen hij vertelde ā€˜een mail te hebben gehad met wat zijn huurtoeslag was, en dat het lager was dan wat de site van de belastingdienst hem vertelde’. Precies zo’n bedrijf als dit. Hij vond het te vertrouwen want hij moest met DigId en alles inloggen :woman_facepalming:t3:

3 likes

I will not tolerate any MC slander :rage::rage:

2 likes

Ja, dat snap ik ook niet. Dat is vaak ook met Visa voor reizen/werken in het buitenland, dat je dan bijvoorbeeld een gratis e-visum kan aanvragen bij de overheid, maar allemaal louche bedrijfjes daarop inspringen en goud geld vragen voor het aanvragen van exact datzelfde visum. Dan lever je ook nog je persoonsgegevens aan een discutabele derde partij voor iets wat je letterlijk zelf voor een fractie van de prijs direct bij de juiste instantie kan invullen. Kwalijk (of slim) ook dat ze zo adverteren dat ze bovenaan de zoekresultaten komen te staan, snap opzich best dat er zoveel mensen intrappen - als je niet zo nauwkeurig leest lijkt het een legitieme manier.

2 likes

Wij gingen op woensdag na school fotoshoot houden bij een vriendin thuis. Verschillende uitgaanskleding, make-up en dan 3-400 foto’s nemen :joy::joy:

9 likes

Ik besef mij nu - met terugwerkende kracht - dat ik dat heb gehad met de aanvraag van mijn theorie-examen. Dat was ook heel hoog de eerste keer, maar dat kwam dan door een tussenbedrijf.

1 like

Ik ook niet hoor, I’m a lamb dahling.

Ah!!! Rutger heeft ook eindelijk weer eens een originele video geupload.

Ohnee…toch niet.

Hoevaak kan je exact dezelfde video elke week maken?

16 likes

Pff alleen die thumbnail is al irritant :unamused:

9 likes

Haha zo herkenbaar. Ik heb zelfs nog een fotoboek met allemaal van dat soort foto’s want wij gingen de ā€œmooisteā€œ dan laten afdrukken en gezamenlijk inplakken.

2 likes

Nou dat is dus wat ik mij ook afvraag. Lijkt me dat dit meer echt een businessmodel voor hem is geworden, hij ziet wat werkt en daar gaat hij in mee. De ultra commerciƫle youtuber in feite.
Ik zou me doodvervelen…zit je s’ochtends met je neppe hyperactieve stem een suikerkorrel te filmen met het idee dat al die kinderen dit geweldig vinden.

13 likes

Tijdens die video call had ik echt het idee dat ik naar twee tieners aan het kijken was die bedrijfje aan het spelen waren.

12 likes