Het andere YouTubers/bloggers topic #14

Echt zo iemand die extreem overcompenseert met d’r overdreven ‘shockerende’ humor.

15 likes

Die heeft volgens mij een midlife crisis als ik het zo zie, waarom zou je dit überhaupt online gooien?? ‘‘Oh kijk mij humor hebben ook al ben ik moeder en 40!!!’’

3 likes

Ik zag vandaag dat hij precies hetzelfde onder de post van Georgina verbaan heeft gestuurd. Maar begrijp de grap niet helemaal

1 like

Och jee nu post Angel een foto van haar benen op de wc (je ziet verder niks hoor)

Mijn eerste schijtsessie als veertiger! Hoe dat voelt? Heerlijk! Dankzij die losse, uitgerekte anus valt het er zo uit #GENIETEN #DANKBAAR

Why :weary:

24 likes

The fuck???

2 likes

De ‘humor’ van een puber lijkt het eerder.

9 likes

Ze doet dat omdat ze anders 100 namen doorkrijgt van kappers waarvan 90 dat kapsel uiteindelijk toch niet blijken te kunnen. Als ze door een kapper zelf wordt benaderd weet ze het in ieder geval zeker.

18 likes

Er mogen hier geen whatsapp gespreken gepost worden, zie huisregels.

4 likes

Je moet om godess box braids vragen. Je doet eerst box braids en dan moet je met een crochet naald de losse plukjes haar in doen. Ik denk wel niet dat dit een klus is die op 5 uur geklaard is. Knotless braids duren bij mij al 5 uur( veel haar, veel volume)

De krullen onderaan kan je doen eens al je vlechten klaar zijn. Je neemt 10 a 15 vlechten en vlecht de puntjes in een vlecht en dan in kokend water doen.

Je bent niet bereid om naar Brussel te komen?

18 likes

Ja zie je het potlood tekentje onderaan je berichtje? Zo kun je het aanpassen

1 like

Ja ben erg benieuwd! Vond die vorige docu van deze maakster over die kindfluencer wel tof, maar haar boek Gouden Bergen errrg tegenvallen

Dikke flashback naar de gigantische discussie die ik op mijn 14de met mijn moeder had omdat ze het niet oké vond dat mijn vriendinnengroep elkaar liefkozend aansprak voor ‘hoer’ en ‘kutwijf enzo.

12 likes

Dit zijn de belangrijkste woorden in deze zin.

Ik vind zulke posts van Angel echt in hetzelfde rijtje passen als je kots filmen om te laten zien dat je niet écht een moeke bent, laat je alleen maar ouder overkomen. Niet dat er iets mis is met oud zijn, probeer alleen te zeggen dat zo hard proberen bij mij juist averechts overkomt.

17 likes

Jill doet mee aan een vipversie van First Dates

10 likes

DM doe je door op je foto rechtsboven te klikken, dan kan je via het envelopje naam en je bericht typen.

Ah ja ik snap hem! Thanks voor je uitleg. Nu je het zegt ben ik het daar wel mee eens.

1 like

Hahaaaaaa dit lijkt me hilarisch

1 like

loveeeee deze video

15 likes

Ik keek net de nieuwe video van Boos en zag dat hij nu al weer van youtube is?

Alice for president.

7 likes