Bedankt!!
Maar vind je echt dat ze vaak benoemen dat ze het zo zwaar hebben? Het valt mij niet echt op namelijk, maar ik volg er ook niet zoveel.
Lijkt mij overigens echt heel âzwaarâ om de hele dag door overal bij te moeten denken: ooh wacht, foto maken/filmen!
Ja, ik snap dat je het in het algemeen bedoelde! Maar bijv. dan Cynthia, okĂ© die planner staat vol met âalgemene dingenâ maar klaagt zij daarbij dan dat ze het zo druk heeft? Volgens mij valt dat wel mee (of ik zie dingen niet?)
De inspiratie fotoâs waren ook open haarden helemaal vol met enorme kaarsen, dit is echt zo lullig haha
Haha heel lullig maar ik krijg hier echt een beetje de slappe lach van hahah het ziet er zo sneu en knullig uit
Hahaha. Ziet er uit als: hmmm ik weet even niet waar ik deze neer moet zetten dus maar ff daar.
Haha ik heb geen idee, dat is best fors ja. Maar nog steeds niet hetzelfde als klagen dat ze het zo druk heeft toch?
@Shadina ja dat inderdaad. Ja, sommige influencers leveren echt flutwerk. Maargoed, schijnbaar nog steeds goed genoeg om er (veel) geld mee te verdienen. En zoals eerder gezegd, voor mij zou werken als influencer echt geen light baan zijn. Ik vind het op vakantie al te vermoeiend om fotoâs te maken, laat staan steeds praten in de camera.
Ja ik bedoel, het feit dat sommigen hier denken te bepalen wat âhard werkenâ ĂŒberhaupt betekend zegt al genoeg.
âIk vind dat geen hard werken hoorâ, hou het toch gewoon bij jezelf in hemelsnaam! Wat voor de een hard werken is, is voor de ander misschien peanuts en andersom. Dat judgy gedoe over werkethiek komt me echt de neus uit.
niet alleen jou haha. helemaal mee eens
Hahaha ja zo lullig ziet t er uit. Die vlinder poster in die andere schouw vond ik dan wel weer heel leuk staan
Tara wordt Rocycle instructrice, lief om te zien hoe trots Larissa is!
Hmmm interessant! Ik heb haar ook al een paar keer bij Rocycle gezien. Ik ben beniruwd, ik ga een lesje bij haar boeken
Leuk! Ik volg ze niet meer maar doen ze nog wat met hun blog?
Zie hier het punt dat ik (en Shadina en anderen) proberen te maken.
âMaar claim gewoon niet dat je veel en hard werkt als dat niet strookt met de werkelijkheid.â
Jij bepaalt nu dus wat voor iemand anders hard werken is, zit jij 24 uur deze mensen te bespieden wat ze allemaal doen? Of ga je af op wat je ziet in vlogs en trek je daar je conclusie uit.
Either way, als ik morgen (en dit is puur hypothetisch en niet de werkelijkheid) 3 uur bezig ben met planten uit mijn tuin trekken en ik ben dan bijvoorbeeld heel moe en vind dat ik voor mijn doen hard gewerkt hebâŠfijn dat jij er dan bent om me te corrigeren.
Persoonlijk vind ik dat ze heel weinig content maken, zeker gezien ze met zân tweeĂ«n zijn. Maar vind ze nog steeds echt leuk om te volgen!
Ik ga ze maar weer volgen! Vond ze ook altijd leuk maar vind het jammer dat ze inderdaad weinig content maken.
Nee sowieso niet, maar koken/shoppen/poetsen tijdens werk kan haast niet. Dat zien sommige vloggers wel als werk omdat ze het dan toevallig filmen.
Sommige mensen denk ik wel (zorg bijv), maar op een kantoorbaan vaak niet haha. Tenzij je weer als consultant ofzo werkt bij een groot bedrijf, dan werk je weer makkelijk 60 en krijg je voor 40 betaalt. Het verschilt denk ik heel erg per baan, welk bedrijf je werkt, welke sector, wat de sfeer is, etc
En editen, het is dan dus wel werk.
Ik ben overigens geen vlogger voor t geval t zo overkomt, maar ik vind toch dat er een verschil is.