Ook dat wisselt volgens mij, ik hoor nu van 2 mensen achter elkaar hier op t forum dat werken in de zorg zo zwaar is, maar ook dat is wisselend, vriendin werkt op dagbesteding en doet spelletjes/bakt pannenkoeken en drinkt koffie met collega’s. Ze zegt zelf ook dat ze echt soms dagen zich gewoon verveeld. Je hebt daar ook aparte vermaak-kamers waar je een client in zet en je zelf dan een uur een boek kan lezen etc. Ook een vriendin die nachtdiensten heeft en bijna altijd gewoon kan slapen.
(ik snap dat dat niet bij alle zorg zo gaat).
Waar ik gewoon altijd moeite mee heb (bij influencers maar ook anderen) is die mentaliteit van ‘ik verdien het om dit te verdienen of x te kopen want ik werk zo hard’. Ik gun iedereen een dik salaris, wat je ook doet maar er is altijd wel iemand die het meer verdient dan jij en het niet krijgt. Echt stom om je zo met anderen bezig te houden, I know. Ik vind dat alleen gewoon niet chique overkomen. Je hoeft niet steeds te verantwoorden dat je x of y ‘echt verdient omdat je zo hard werkt.’
Ja dagbesteding is ook wel het meest luxueuze baantje in de zorg dat je kunt krijgen 
als die vacature bij ons openstaat worden mensen helemaal gek
Wie is de tweede die ze bespreekt? In die kamer zitten Famke en dan Nikkie. Maar ze heeft iemand al behandeld, maar die is gecanceld op Twitter. Ik kom er maar niet achter wie dat is.
Elsrechts voorheen ElsPvv op Twitter.
Thanksss! Ik kwam er maar niet achter.
Jaaaa same nikkiesdrekrees
Ik vind dat deze man veel te losjes omspringt met de
emoji
Ik dacht dat zij juist wel betaalde.
Die apenemoji moet ook echt verbannen worden van deze planeet.
Ik heb een leuke youtuber ontdekt: paige wassel. Ze reviewt huizen van celebrities en youtubes en I love it
Ik dacht ook das Mas zei dat ze dat niet elke dag ging doen omdat ze dan tonnetje rond zouden worden. Maar ik zie wel elke dag in de story’s die lekkere dingen voorbij komen. Weet niet of ze het krijgen of zelf betalen.
Helemaal jaloers want in t gat waar ik woon heb je alleen zo’n donerzaak, en ik wil ook al die lekkere aparte gerechtjes bestellen… 
Ik heb hier ook zo hard om moeten lachen hahaha. Ik vind Alice haar imitaties van Nikkie’s manier van praten ook echt on point
Ze betalen het wel zelf heeft ze aangegeven.
Ik vind het dan ook weer typisch dat masch dat hot pot bedrijf kiest, dat is van universal nails kimmy; die heeft geld genoeg. En het is ook pas opgezet nadat de restaurants gesloten zijn.
Ja en héél toevallig at Maria Tailor dat ook op dezelfde dag…
Hoe moet je sowieso bij hun iets bestellen? Ik zie geen website. Instagram deelt alleen maar foto’s en stories van influencers die hun eten eten. Als je op Miss Hot Pot zoekt krijg ik een ander bedrijf te zien.
Ik geloof trouwens ook niet dat Mascha dit betaald heeft als ik zie hoeveel andere influencers er ook precies die dag heel toevallig van eten.


