Dit klinkt ergens mega sarcastisch.
(Maar helaas)
Dit klinkt ergens mega sarcastisch.
(Maar helaas)
Ze zeggen ook in hun stories van âZe zijn natuurlijk tijdelijk gesloten maar je mag wel afhalenâ terwijl ze in dat gesloten restaurant momenteel zitten te eten LOL. Snap niet dat ze dit doen en dan er ook nog over posten, je weet toch dat je de massa over je heen krijgt?
Hoop dat die toko een boete krijgt.

Enn⊠verwijderd
Goh ja hoe durven mensen van het negatieve uit te gaan. Corona is hartstikke leuk, mensen in de zorg hebben niks te doen en niemand gaat dood. Man man, kijk toch eens verder dan je neus lang is
Stel me echt zo voor dat ze nu met elkaar âWat een ZEIKmensen toch weer, we mogen ook niksâ uitspraken doen.
Maar hoe supporten ze die zaak als ze niet betalen, ze gratis mogen eten? Zeer lief van hen.
Is goed hoor Alwin âWe kunnen tegenwoordig ook niks meer zeggenâ ritsier.
Is het forum nu serieus overbelast door Bonnie haar etentje?
Ik word continu afgemeld.
Haha ja het zijn spannende tijden
Heb het hem gevraagd. Ben beniewd. Bradley als jij dit leest vraag Alwin even of hij wilt reageren.
Ja er zitten nu â7â extra mensen vanuit een restaurant mee te lezen.
Hoe is dit ook van âhet negatieve uitgaanâ terwijl ze letterlijk iets doen dat de overheid verboden heeft. Het zou fijn zijn als ze mensen helpen door ZOVEEL MOGELIJK THUIS TE WERKEN!! Zoals heel Nederland doet.
Maximaal 10⊠insta van saske: 12 mensen in beeld
Dus als ik Instagram fotoâs maak en dit deel op social voor promotie mag het restaurant van mij familie wel open?
belt oom
âWees lief voor elkaarâ
Ja wees inderdaad lief voor elkaar door je gewoon gvd aan de maatregelen te houden en NIET uiteten te gaan met je influencervriendjes.
Ik vroeg aan Alwin : Hoe heb jij hen gesupport als je gratis mocht eten.
Hrt genie reageerde met : Reclame maken zodat mensen weten wat ze moeten bestellen.
Ik het plebs : Maar dat kan toch ook thuis.
Het genie : Jawel thuis bezorgd gaan ze doen. Vanaf morgen.
WORD IK NOU VOOR DE GEK GEHOUDEN.
Ik maak ook wel een kiekje in ruil voor een martini en een blokje kaas