Het andere YouTubers/bloggers topic #14

Dit klinkt ergens mega sarcastisch.

(Maar helaas)

1 like

Ze zeggen ook in hun stories van “Ze zijn natuurlijk tijdelijk gesloten maar je mag wel afhalen” terwijl ze in dat gesloten restaurant momenteel zitten te eten LOL. Snap niet dat ze dit doen en dan er ook nog over posten, je weet toch dat je de massa over je heen krijgt?

22 likes

Hoop dat die toko een boete krijgt.

8 likes

:confused:

5 likes

Enn
 verwijderd

2 likes

4 likes

Goh ja hoe durven mensen van het negatieve uit te gaan. Corona is hartstikke leuk, mensen in de zorg hebben niks te doen en niemand gaat dood. Man man, kijk toch eens verder dan je neus lang is

25 likes

Stel me echt zo voor dat ze nu met elkaar “Wat een ZEIKmensen toch weer, we mogen ook niks” uitspraken doen.

28 likes

Maar hoe supporten ze die zaak als ze niet betalen, ze gratis mogen eten? Zeer lief van hen.

60 likes

Is goed hoor Alwin “We kunnen tegenwoordig ook niks meer zeggen” ritsier.

57 likes

Is het forum nu serieus overbelast door Bonnie haar etentje? :joy: Ik word continu afgemeld.

10 likes

Haha ja het zijn spannende tijden

2 likes

Heb het hem gevraagd. Ben beniewd. Bradley als jij dit leest vraag Alwin even of hij wilt reageren.

15 likes

Ja er zitten nu “7” extra mensen vanuit een restaurant mee te lezen.

46 likes

Hoe is dit ook van ‘het negatieve uitgaan’ terwijl ze letterlijk iets doen dat de overheid verboden heeft. Het zou fijn zijn als ze mensen helpen door ZOVEEL MOGELIJK THUIS TE WERKEN!! Zoals heel Nederland doet.

5 likes

Maximaal 10
 insta van saske: 12 mensen in beeld

36 likes

Dus als ik Instagram foto’s maak en dit deel op social voor promotie mag het restaurant van mij familie wel open?

belt oom

16 likes

“Wees lief voor elkaar”

Ja wees inderdaad lief voor elkaar door je gewoon gvd aan de maatregelen te houden en NIET uiteten te gaan met je influencervriendjes.

14 likes

Ik vroeg aan Alwin : Hoe heb jij hen gesupport als je gratis mocht eten.

Hrt genie reageerde met : Reclame maken zodat mensen weten wat ze moeten bestellen.

Ik het plebs : Maar dat kan toch ook thuis.

Het genie : Jawel thuis bezorgd gaan ze doen. Vanaf morgen.

WORD IK NOU VOOR DE GEK GEHOUDEN.

107 likes

Ik maak ook wel een kiekje in ruil voor een martini en een blokje kaas

4 likes