Het andere YouTubers/bloggers topic #14

Ik heb een leuke youtuber ontdekt: paige wassel. Ze reviewt huizen van celebrities en youtubes en I love it

3 likes

Ik dacht ook das Mas zei dat ze dat niet elke dag ging doen omdat ze dan tonnetje rond zouden worden. Maar ik zie wel elke dag in de story’s die lekkere dingen voorbij komen. Weet niet of ze het krijgen of zelf betalen.
Helemaal jaloers want in t gat waar ik woon heb je alleen zo’n donerzaak, en ik wil ook al die lekkere aparte gerechtjes bestellen… :sweat_smile:

4 likes

Ik heb hier ook zo hard om moeten lachen hahaha. Ik vind Alice haar imitaties van Nikkie’s manier van praten ook echt on point

9 likes

Ze betalen het wel zelf heeft ze aangegeven.

Whahaha, guilty!

50 likes

Ik vind het dan ook weer typisch dat masch dat hot pot bedrijf kiest, dat is van universal nails kimmy; die heeft geld genoeg. En het is ook pas opgezet nadat de restaurants gesloten zijn.

13 likes

Ja en héél toevallig at Maria Tailor dat ook op dezelfde dag…

3 likes

Hoe moet je sowieso bij hun iets bestellen? Ik zie geen website. Instagram deelt alleen maar foto’s en stories van influencers die hun eten eten. Als je op Miss Hot Pot zoekt krijg ik een ander bedrijf te zien.

Ik geloof trouwens ook niet dat Mascha dit betaald heeft als ik zie hoeveel andere influencers er ook precies die dag heel toevallig van eten.

Ik dacht dat ze een loempia toko was begonnen.

Ik vind het vervelend die vriendjespolitiek op Insta. Ik moet het voor mijn werk veel gebruiken maar ik ben er best wel klaar mee.
Ik wordt enorm onrustig van hoe perfect en leuk alles is op Insta en wordt er ook hebberig van, al die ads en dingen die gepromoot worden. Zo oppervlakkig ofzo. Maar het is wel een soort verslaving bijna.
Ik zit dus in de fashion en op mijn bedrijfspagina loepje zie ik alleen maar van die knappe mensen die alles hebben in bikini’s op boten enzo. :unamused:
Prive heb ik wel eens een hoop van die account aangemerkt als wil ik niet meer zien, maar op de een of andere manier blijven ze terugkomen.

3 likes

Volgens mij heeft ze die óók!

1 like

Volgens mij heb ik hier wel eerder iets over gepost, maar het blijft me opvallen. Ik zie bij zo veel YouTubers dat ze op een bepaalde manier inzoomen als ze iets “grappigs” of “awkwards” zeggen. Waarom is dat? Vind het zo gek.

Heb een tijd geleden iedereen unfollowed die oppervlakkig en alles is leuk was
Snap dat dit misschien niet kan met je werk, maar probeer op je eigen account alleen dingen te volgen die je echt leuk vind. Ik vind het nu juist heel fijn om accounts te volgens die veel doen met weinig, bijvoorbeeld met spullen uit de kringloop o.i.d.
En als ik dan weer ergens zo’n influencer zie die van alles krijgt en ik word er hebberig van vraag ik mezelf af, wil ik hier echt x aantal uur voor werken?
Heb ik dit echt nodig?

En voor je dagelijkse dosis realiteit, ik zit vandaag thuis met mijn jarige kind die ziek is. Al drie dagen niet geslapen. En weetje dat is ook oke, niet alles is perfect. Komt wel weer goed. Ik heb ook geen boot. En ik ga ook nooit op vakantie, en ik ben toch gelukkig.

6 likes

Een stijl van editten om het te benadrukken? Dan komt de grap over zoals het bedoeld is en niet dat kijkers het missen ofzo? Eigenlijk best sneu want het is dan alsof je je eigen grap aan het uitleggen bent voordat mensen het snappen :rofl:

1 like

Zin om al het rotan in de fik te steken.

38 likes

Zal wel goed fikken

13 likes

ik las; free dotan.

Oof.

25 likes

Het erge is dat ik rotan wel mooi ben gaan vinden en in de kringloop steeds enthousiast word van rotan. Indoctrinatie!

7 likes

omg nog nooit van gehoord en net ff opgezocht, wat een eng mens.

Ja dat vind ik ook altijd, van hetzelfde kaliber als mijn moeder die me altijd nog een keer moet aanstoten en haar grap herhaalt. Zo van “had je wel wel echt gehoord hoe grappig ik was?”

3 likes