Het andere YouTubers/bloggers topic #14

Dus als ik Instagram foto’s maak en dit deel op social voor promotie mag het restaurant van mij familie wel open?

belt oom

16 likes

“Wees lief voor elkaar”

Ja wees inderdaad lief voor elkaar door je gewoon gvd aan de maatregelen te houden en NIET uiteten te gaan met je influencervriendjes.

14 likes

Ik vroeg aan Alwin : Hoe heb jij hen gesupport als je gratis mocht eten.

Hrt genie reageerde met : Reclame maken zodat mensen weten wat ze moeten bestellen.

Ik het plebs : Maar dat kan toch ook thuis.

Het genie : Jawel thuis bezorgd gaan ze doen. Vanaf morgen.

WORD IK NOU VOOR DE GEK GEHOUDEN.

107 likes

Ik maak ook wel een kiekje in ruil voor een martini en een blokje kaas

4 likes

Wees lief voor elkaar = doe niet zo stom tegen mij :cry:

35 likes

Lol ik zie ze nu ook allemaal gezellig op een rij zitten met hun telefoon in hun hand om op alle Boze reacties te reageren. Geslaagd event vast :thumbsup:

34 likes

Ookal ZOU het wel mogen snap ik t nog niet: “Kijk eens hoe wij privileged influencers wel lekker uit eten gaan terwijl jullie dat allemaal niet mogen!!” Ik snap elke gedachtengang hierachter gewoon niet. Vooral Bonnie, Teske en Saske hebben toch heus wel verstand in hun hoofd?
Van Alwin vind ik t niet zo raar, dat is niet zo’n licht.

24 likes

Ik snap ook echt niet van Rotown dat ze niet bij “influencers” thuis hebben bezorgd ipv dit evenement. Het is niet alsof de regels onduidelijk zijn

11 likes

Ja echt alle logica ontbreekt hier.

1 like

Jezus wat zijn Bonnies volgers weer aan het simpen.

gênant gewoon.

12 likes

Ja ik geef het op ook hahaha.

Vegetarische snackbar is ook wanhopig geworden nu

11 likes

Je zou bijna politie rotterdam willen tweeten, die zijn altijd zo lekker actief aanwezig op twitter

43 likes

Maar hier is helemaal geen eens een duidelijk excuus in te vinden? Kom dan met je bewijs dat dit mocht.
Lees nu vooral “Wij zijn zielig”

4 likes

Sorry dat je hier anders over denkt hahahha wat een slechte reclame voor je business

44 likes

Ja echt he, hoe zou dat dan zitten met… alle andere horecaondernemers op de fucking wereld zo’n beetje

3 likes

Ja, echt een sufferd die kerel.

Trouwens die Gekke Alwin zit me thuisbezorgd aan te bevelen ik woon gvd niet eens in rotterdam.

16 likes

Benieuwd of dit in de vlogs van Teske, Bonnie en Alwin gaat komen.
Bonnie gaat toevallig die dag niet gefilmd hebben, Teske gaat zich excuseren en Alwin gaat onzin verkopen is mijn voorspelling.

34 likes

Ik ken ook een horecazaak met zaaltje die nog wel vergaderingen voor bedrijven faciliteert. Mag dat wel?
De grens is een beetje onduidelijk is. Wellicht zien die influenza kuch influencers dit wel als een vergadering ofzo?
Er mag sowieso wel wat strenger worden gehandhaafd in Nederland op dit soort dingen.