Wees lief voor elkaar = doe niet zo stom tegen mij 
Lol ik zie ze nu ook allemaal gezellig op een rij zitten met hun telefoon in hun hand om op alle Boze reacties te reageren. Geslaagd event vast 
Ookal ZOU het wel mogen snap ik t nog niet: âKijk eens hoe wij privileged influencers wel lekker uit eten gaan terwijl jullie dat allemaal niet mogen!!â Ik snap elke gedachtengang hierachter gewoon niet. Vooral Bonnie, Teske en Saske hebben toch heus wel verstand in hun hoofd?
Van Alwin vind ik t niet zo raar, dat is niet zoân licht.
Ik snap ook echt niet van Rotown dat ze niet bij âinfluencersâ thuis hebben bezorgd ipv dit evenement. Het is niet alsof de regels onduidelijk zijn
Ja echt alle logica ontbreekt hier.
Jezus wat zijn Bonnies volgers weer aan het simpen.
gĂȘnant gewoon.
Ja ik geef het op ook hahaha.
Je zou bijna politie rotterdam willen tweeten, die zijn altijd zo lekker actief aanwezig op twitter
Maar hier is helemaal geen eens een duidelijk excuus in te vinden? Kom dan met je bewijs dat dit mocht.
Lees nu vooral âWij zijn zieligâ
Sorry dat je hier anders over denkt hahahha wat een slechte reclame voor je business
Ja echt he, hoe zou dat dan zitten met⊠alle andere horecaondernemers op de fucking wereld zoân beetje
Ja, echt een sufferd die kerel.
Trouwens die Gekke Alwin zit me thuisbezorgd aan te bevelen ik woon gvd niet eens in rotterdam.
Benieuwd of dit in de vlogs van Teske, Bonnie en Alwin gaat komen.
Bonnie gaat toevallig die dag niet gefilmd hebben, Teske gaat zich excuseren en Alwin gaat onzin verkopen is mijn voorspelling.
Ik ken ook een horecazaak met zaaltje die nog wel vergaderingen voor bedrijven faciliteert. Mag dat wel?
De grens is een beetje onduidelijk is. Wellicht zien die influenza kuch influencers dit wel als een vergadering ofzo?
Er mag sowieso wel wat strenger worden gehandhaafd in Nederland op dit soort dingen.
Maar dan wel thuisbezorgd promoten inpv direct bij restaurant te bestellen. Nog een spon? #adv #tweesponvliegenineenklap
Ben benieuwd of er niet toch een volger van een van hun is geweest die toch de politie heeft gebeld van yo rij ff naar Rotown daar is een lekkere vreetpartij gaande met wat influencers. Of dat ze nu allemaal gauw naar huis gaan voor het geval dat.
Vind het reageren met zogenaamde argumenten waarom het wel zou kunnen (terwijl ze niet kloppen) de situatie alleen maar erger maken eigenlijk. Als ze nou een leuk pakket hadden samengesteld om thuis te bezorgen was er niks aan de hand geweest en was het ook nog eens leuke promo geweest voor wat je daadwerkelijk krijgt als je daar online bestelt.
Zo irritant âhooguit 10 mensenâ op saskeâs story telde ik 11 bezoekers plus een gastheer en tel daar nog maar personeel bij op die van zitruimte naar keuken loopt dus ook keukenpersoneel. Mondkapjes? Maatregelen? Lockdown? We donât know her 
Maar het was een besloten evenement!!
Ik snap echt niet waarom dit georganiseerd is en dat de organisator dacht hiermee weg te kunnen komen.
